"Tots els països que tenen exèrcit mantenen la creença que hi ha coses més impotants que la vida mateixa."
No esteu identificat. #1 10-12-2007 05:32:36
Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsAmics valencianistes hem de dir ben alt que volem tv3 i que defensem el País Valencià, a continuacio us deixe una web que recull els blogs de candidats del PP en Catalunya, heu d'explicarlos a estos lladres i espanyolistes que VOLEM TV3 AL PAÍS VALENCIÀ. Hem de plenarlos la cara de paraules fins que sels caiga la cara de vergonya. Desconnectat #2 10-12-2007 11:58:46
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsPerò el gran culpable és Joan Clos i el PSOE. La Generalitat valenciana no té competències per tancar el repetidor de la Carrasqueta i tampoc té competències per sancionar ACPV. Joan Clos calla i el PSOE tol·lera. Zapatero culpable. Joan Clos hauria de portar els seus tècnics a la Carrasqueta per activar el repetidor perquè el PP valencià l'ha precintat il·legalment. Joan Clos no farà res perquè els Bono, i els Ibarra són qui realment manen al partit. Desconnectat #3 10-12-2007 12:02:14
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsA l'Aguirre (PP Madrid) li va tancar el PSOE el repetidor del segon canal autonòmic (laOtra) i ara està emetent la Otra amb el repetidor precintat. El PSOE de Felipe González va tancar el senyal de TV3 al PV i ACPV va emetre TV3 amb el repetidor precintat. Ara no es podria emetre amb el repetidor precintat com va passar al passat o com fa l'Aguirre a l'actualitat?. Desconnectat #4 10-12-2007 13:42:56
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsPer favor, podeu ficar al fòrum les adreces de correu-e de la generalita valenciana (presidiència i consellers) per tal d'enviar-li la nostra queixa personal? Gràcies. Desconnectat #5 10-12-2007 15:37:38
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsJo precintaria la Generalitat valenciana. La Generalitat valenciana està destrossant el país. Jo anul·laria l'autonomia valenciana. Desconnectat #6 10-12-2007 15:59:52
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsO_O "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #7 10-12-2007 16:10:42
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsDoncs,Gandia i si comprobes les IP? Desconnectat #8 10-12-2007 16:33:44
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsja que ix el tema...m'agradaria saber com es fa aixo de les IP...si algu ho explica...gràcies!! ADEU PP--Rita & Camps fora JA!! Desconnectat #9 10-12-2007 18:02:02
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsNo són la mateixa IP, però això no implica que siguen persones diferents. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #10 10-12-2007 22:24:42
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors¿Qui és llengua catalana?. Desconnectat #11 10-12-2007 22:41:04
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsFa res et queixaves de que l'haguérem expulsat i ara preguntes qui es? "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #12 10-12-2007 22:47:57
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsNo, jo ho deia per les coses que havia llegit dels seus missatges, però no sé realment com és de veritat, si és troll o no. Jo la veritat és que segons el que he llegit dels seus posts pense que és un xic o xica ben centrat. Ara, tampoc puc opinar perquè jo no he parlat mai amb ell. Desconnectat #13 10-12-2007 23:42:31
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsA mi em recorda a eixos moments dels Simpson quan ix Homer o algun altre personatge i diu "Si... eh... me'n vaig un moment.. al.. cotxe.. m'he deixat... unes... coses... sí, unes coses... adeu!". I ix correguent, se sent una porta tancar i un cotxe enceguar-se i martxar-se a tota presa derrapant xD _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #14 10-12-2007 23:48:00
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorshahaha, és delirant "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #15 11-12-2007 13:56:09
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsCamps i Ferran, una mateixa crosta Desconnectat |