#1 02-10-2007 16:19:17

Laureta
Membre

Quan Farem Quedada General?

Quan farem quedada general?

aixi parlem de molts temes, fem actes, etc....

teniu pensat fer algun acte??

Desconnectat

 

#2 02-10-2007 16:33:29

LarsenAlacant
Membre

Re: Quan Farem Quedada General?

El 9 d'Octubre seria un bon dia


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#3 02-10-2007 16:35:32

La Tuna Punk
Membre

Re: Quan Farem Quedada General?

estaria be i tal.
No varem quedar una volta de fer pancartes amb el logo d'antiblavers o coses aixi per les manis?


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#4 02-10-2007 22:04:11

-àlex-
Membre

Re: Quan Farem Quedada General?

Si, però com sempre la idea surt tard


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#5 03-10-2007 00:19:24

Rogeta
Membre

Re: Quan Farem Quedada General?

El problema, es que aquestes webs estan vigilades per la policia, i pels  grups feixistes. Quedar per aci és arriscar-se a que passe algo. Per altra web, vam fer una quedada i després a l'estació del Nord de València, ens van demanar a tots documentació, ens la van comprovar pel walkie, i després de la decepció que se van emportar de veure que no anavem a fer res de mal, ens obligaren a escampar el poll de seguideta.

Desconnectat

 

#6 03-10-2007 02:05:31

Phelestres
Membre

Re: Quan Farem Quedada General?

Eh Rogeta... que Franco es va morir fa prop de 32 anys... no estic posant en dubte el que dius, ja m'ho crec, però no ens hem d'amedrentar de cap de les maneres, ja no és temps per tindre por... que el tinguen ells

Desconnectat

 

#7 03-10-2007 08:35:34

Curial
Membre

Re: Quan Farem Quedada General?

Si es fa quedada, hauria de ser per missatge privat i d'usuaris que porten un cert temps registrats i se'ls conega (Webmestre supose que portarà el control de cadascun més o menys). És trist però és així. Franco morí fa 32 anys però vivim en un país ocupat.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#8 03-10-2007 13:54:09

Rogeta
Membre

Re: Quan Farem Quedada General?

A veure Phelestes, sé perfectament quan va morir Franco, però el que he dit passà fa dos anys així que tampoc es que se me'n vaja la bola molt, dic jo. Damunt, el cap que s'encarrega de la seguretat de l'estació del Nord, és amic de mon pare i estava assabentat de que s'havia fet una quedada al rellotge de la porta de l'estació eixe dia. Curiós eh?
Jo no tinc ninguna por, per que vinguen a demanar-me la documentació ni registrar-me els de la Nacional, sóc advocada i conec perfectament els meus drets i el procediment a seguir si fan algo que no toca. Però d'ahi a que vinga algun blavero o d'E-2000 a tocar-me la careta, la cosa canvia molt. No creus?
Per que si venen a pegar-te dos hòsties estos, no diuen a com, ni te demanen per favor, saps? Aci els d'E-2000, (al meu poble), igual els te tres que trenta-tres, i fan els que els rota.

Desconnectat

 

#9 03-10-2007 21:22:27

Webmestre1
Equip

Re: Quan Farem Quedada General?

Té raó curial. Per desgràcia no disposem de missatgeria interna, però podem veure l'e-mail de la gent, entrant en usuaris.

Eixa és l'única manera de quedar.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#10 03-10-2007 22:32:09

Phelestres
Membre

Re: Quan Farem Quedada General?

Doncs res Rogeta, farem les coses d'amagatotis, que també té la seua gràcia el tema clandestí... espere que com a mínim estiguem la major part dels que solem escriure aquí el dia 9 a la manifestació (tot i que ja n'hi ha un tema obert per això al fòrum) i allà procurarem fer pinya i fer país, que és del que es tracta i si ens hem de conéixer personalment o no és el de menys, el més important és que siguem força gent per fer pressió i que no ens lleven la TV3, entre altres coses

Desconnectat

 

#11 04-10-2007 09:28:47

LarsenAlacant
Membre

Re: Quan Farem Quedada General?

Una cosa Phelestres, si que hi ha missatgeria interna. Només cal fer click al nick amb qui vulgues contactar i li dones a Enviar e-mail.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.