#1 04-09-2007 11:33:16

drygan
Membre

Blavers intenten boicotejar teatre

Extret de blavènciafreakdom
El grupet d´actors de circ que fan el SOCARRATS i el AUTOINDEFINITS es ALBENA TEATRE... Per cert:

ALBENA TEATRE presenta GOSSES
Divendres 21 setembre 22'30 h Públic Adult 4 €
divendres, 21 de setembre de 2007
Horari: 22'30
Lloc de realització: Casa de Cultura Picassent

Tenim collons d´anar una bona colla a boicotejar l´obra? Entrem al teatre de la Casa de la Incultura de Picassent d´amagats en pancartes, i les despleguem en mitat de l´obra... Lo mes que pot passar es que nos tiren al carrer... Pero les rises estàn assegurades...  Interessats, posseu-se en contacte en mi per privat... Quan nos tiren del teatre se´n a nem de sopar... Ok?

Nosatros si que estem SOCARRATS  "AMB" la merda de barceloni que parlen els subnormaliTZats i subvenTZionats del Albena...


http://img529.imageshack.us/img529/134/anagramaokvioh0.jpg
BLAVERS A FER LA MÀ!!!!!

Desconnectat

 

#2 04-09-2007 11:37:28

LarsenAlacant
Membre

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

Segur que trobaran molt de suport al públic...


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#3 04-09-2007 12:44:53

-àlex-
Membre

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

a la gent li dona = com parlen mentre siguin divertits. Jo la veritat es que no el veig molt per jo no veig mai C9 però...
Alé borinots aneu-vos a sopar les polles dels vostre companys. Blavers=Ignorants.


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#4 04-09-2007 14:08:13

puka
Administrador

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

Sí, són subnormals...

Desconnectat

 

#5 04-09-2007 14:18:27

LarsenAlacant
Membre

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

Son una mica imbecils, la veritat. Jo ho veig perquè, no és que siga Frasier o algo així (les bromes les enté fins i tot un xiquet), però alguna cosa graciosa en té. El que em fa gràcia és que diuen paraules catalanes com "Noi, aquesta, aqui" etc

I aquesta ho diuem, però noi? mai de la vida. Utilitzen un valencià molt col·loquial, el que passa és que com no diuen castellanismes...ja és català.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#6 04-09-2007 16:04:54

Phelestres
Membre

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

I si anem un exércit d'antiblavers amb retallades i li volem la tapa del cervell a 'esos pedazos de carne con ojos' que volen boicotejar l'acte? (no cal pendre's astò al peu de la lletra, eh?) podem anar amb pistoletes d'aigua, que eixa ja comença a ser bona època pels refredats, jeje. Jo és que tot i ser molt pacifista quan veig les imbecilitats d'aquella gentola blavera em surt la vena guerrera... a més, des de fa temps tinc el convenciment que es mereixen un bon 'esglai' a vore si se'ls lleven les ganes de fer el bandarra.

Desconnectat

 

#7 04-09-2007 18:24:55

puka
Administrador

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

La vida al búnker barraqueta és molt avorrida...
Els fills dels camises blaves necessiten de "proyectos de reinserción social" i eixir a fer el nota per ahi de quan en quan.

Última edició per daniol (04-09-2007 18:28:28)

Desconnectat

 

#8 05-09-2007 21:21:19

-àlex-
Membre

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

Tampoc hem d´anar nosaltre perque a mi vertaderament ' me la sua' com façen aquestos l´obra i si parlen un catala més d´állà que d´açí. CATALÀ||*||                          Aquesta gent és subnormal perduda i com tu dius phelestres i en açó tens més raó que ningú; ja pareix que com no diuen castellanismes ja hi és català; Doncs no, blavers que sou uns inútils i una mena de borregos ovelles rapades i ignorants. Si voleu ajudar, estudieu i treballeu que la vida i les hipoteques estàn cares.   Fent PAÍS, PAÍS VALENCIÀ!!!!

LLEVANT 1909

Última edició per -àlex- (06-09-2007 16:13:51)


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#9 06-09-2007 04:55:55

Phelestres
Membre

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

Tampos he d'anar nosaltre? òstres! m'has deixat 'escuallat'!

Desconnectat

 

#10 16-09-2007 23:10:58

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

Ey putos ignorants disme que hem de fer nececiteu ajuda ja contactem drygan val i anem a donarlos una lliço a d'ests ignorants val Per l'independencia Nacio Valenciana

Desconnectat

 

#11 17-09-2007 20:30:13

-àlex-
Membre

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

A la fi no anirem.


CORRELLENGUA EL 9 D´OCTUBRE¡¡¡   Sabeu si n´hi haurà concert????


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#12 18-09-2007 10:30:04

Laureta
Membre

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

jo si, m'apunto a la boicotejada, drygan

jo no tinc por a res, ni por al que dirien.

au vinga gent,animeu-vos....

Desconnectat

 

#13 20-09-2007 01:43:11

Antidrygan
Expulsat

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

Dialecte barceloni NEFAST  laureta t'apuntes a que? el boicot es per als catalanistes drygan traidor i fill de puta

Desconnectat

 

#14 20-09-2007 01:44:46

Antidrygan
Expulsat

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

Mal cabro es mes Blaver que la mare que va  i damunt ba per ahi en la estrela blavera de progre de lo mes valencianista del bloc menut mentiros manchego i despres diu que parla catala  la seua familia son uns espanyolistes de cuidao

Desconnectat

 

#15 20-09-2007 20:48:57

Webmestre1
Equip

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

Veig que l'antidrygan aquest és a més un RACISTA ANTICASTELLÀ. Nosaltres no tenim res contra el poble castellà.

Veig que el drygan aquest està plantant molta cara als blavers de Picassent, cosa que els molesta molt. Endavant, dryga, tens el nostre recolzament!


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#16 21-09-2007 16:22:06

-àlex-
Membre

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

Sabeu que CV ha denunciat l´ajuntament de Canals per contractar a Obrint Pas per tocar al concert del divendres passat (que es va supendre per la pluja)
Però es que en un altre lloc, crec que era Algemesí (no estic segur) el ajuntament no ha consentit que actuara Mägo de Oz perquè les seues lletres atenten contra l´esglèsia!!!!

Blavers= ignorants i patètics


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#17 21-09-2007 16:56:14

piti
Membre

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

si era a algemesi suspengeren el concert de mago de oz per anti taurins i anticatolics !!

Desconnectat

 

#18 22-09-2007 18:12:43

-àlex-
Membre

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

De veres, vergonyós. Però encara van invitar a una Marta sánchez que com és clar va arreplegar molt poc de public enfront al que s´esperava de MÄgo de Oz


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#19 24-09-2007 18:23:53

drygan
Membre

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

Gràcies pel vostre recolzament companys si el ximplet este vol que li seguisca el joc la porta clara


http://img529.imageshack.us/img529/134/anagramaokvioh0.jpg
BLAVERS A FER LA MÀ!!!!!

Desconnectat

 

#20 24-09-2007 20:24:55

puka
Administrador

Re: Blavers intenten boicotejar teatre

Molt ben dit drygan, jo també et recolze.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.