#1 15-07-2007 00:01:54

MIRIAM
Expulsat

Cronologia Historica de la Llengua Valenciana.

¿Un llibre de 500 pagines en documents i cites sobre la Llengua Valenciana?
¿Un llibre que desmonta les tesis catalanistes?¿Un llibre que li lleva la tonteria als catalanistes?

I DAMUNT EN LES GENUINES NORMES D'EL PUIG

--------------VAL LA PENA-------------------

TOTS A COMPRAR L'ULTIM LLIBRE DE CULLA I TERESA PUERTO:

[size=18] Cronologia Historica de la Llengua Valenciana[/size] 

Mes informacio click aci

Última edició per MIRIAM (15-07-2007 01:07:57)

Desconnectat

 

#2 15-07-2007 00:20:52

Anti-fatxa
Membre

Re: Cronologia Historica de la Llengua Valenciana.

miriam aixo es una broma o k??

Desconnectat

 

#3 15-07-2007 00:52:14

Phelestres
Membre

Re: Cronologia Historica de la Llengua Valenciana.

jejejejejejejejejejejejejeje! espereu, que ara anem!!!!

Xiquets, afanyeu-vos que mos el lleven de les mans!

Desconnectat

 

#4 15-07-2007 01:07:15

MIRIAM
Expulsat

Re: Cronologia Historica de la Llengua Valenciana.

Puix el catalanisme tindria trellat si saguera tombar eixe llibre, pero va ser que no.
Yo sempre he dit que mes val saber les dos versions i despres elegir i vore la llum, pero com la gent te por de vore la llum puix digam que seguix en la caverna.
¿O sinos quants de vosatros ans de parar aci haveu llegit un bon llibre de documentacio valencianista?

Última edició per MIRIAM (15-07-2007 01:09:59)

Desconnectat

 

#5 15-07-2007 01:25:01

Webmestre1
Equip

Re: Cronologia Historica de la Llengua Valenciana.

Míriam, per a insultar i fer el bajoca te'n vas a altres webs. Anem a procedir a expulsar-te.

Per cert Maria Teresa Puerto és una pobra dona, prou ignorant, i per cert professora d'anglès, no de valencià, que té ganes de notorietat, com molts pseudo-intel.lectuals blavers.

Igual que Joan Ignasi Culla.

Ara que ho pense, hauríem de posar-los en la galeria de "personatges". I dins d' aquesta secció hauríem de fer potser algunes subdivisions: Polítics, empresaris, pseudo-intel.lectuals, etc.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#6 15-07-2007 02:19:10

Anti-fatxa
Membre

Re: Cronologia Historica de la Llengua Valenciana.

Array

jajaja molt bo

Desconnectat

 

#7 15-07-2007 02:20:30

Anti-fatxa
Membre

Re: Cronologia Historica de la Llengua Valenciana.

collons no funciona be el citar mareferia al comentari d phelestres q, molt bo xD

Desconnectat

 

#8 15-07-2007 03:16:50

LarsenAlacant
Membre

Re: Cronologia Historica de la Llengua Valenciana.

Déu meu, la imparcialitat d'eixa dona és de sobra coneguda...


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#9 15-07-2007 04:13:44

Re: Cronologia Historica de la Llengua Valenciana.

Per que se'n vindran ací els blavers a contar-nos les seues imbecilitats a donar-nos per sac?

Negar la unitat linguística en quant no pots negar la unitat dialectal (el valencià es una de les llengues que mes en té, més que el castellà, o que el francès), què és un fet, es una sobirana parida dels que, per una part retrasats, espanyoleitors o manipulats, ens volen separar, i dels que fomenten les xicotetes diferències que tenim, i marginen les grans semblances.

Si el castellà i el francès porten més de 300 anys uniformant-se (cosa que no s'ha de fer, per que els dialectes de les llengues li donen riquesa), i nosaltres tenim més unitat dialectal que ells, en quant nosaltres no portem ni 100 anys ensenyant als nostres fills a escriure la nostra llengua, per que serà? per que els catalanistes ho manipulen tot inclús la llengua? i que li donen més unitat amb els seus poders per fer-mos catalans? xD

Si voleu crear noves llengues, separant-les, aneu-se'n a Itàlia, Rúsia o Xina, allí si que tindreu bona faena, puix (big_smile) eixes llengues no tenen tanta unitat dialectal com la nostra, i no ho diguem nosaltres sols, si no tot el món (grans intel·lectuals d'altres països inclús).

Valencians i catalans, la llengua mos fa germans!


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#10 16-07-2007 08:59:38

Re: Cronologia Historica de la Llengua Valenciana.

Hosti tu la Miriam aquesta ha durat menys que un pastisset a la porta d' una escola, jo de tu ni m' haguera registrat, perqué en el temps que has perdut, la parida que has dit i el poc que han tardat en expulsar-te, més te valdria haver-te culturitzat un poc que falta et fa.


Que Vos Passa,
Que Vos Passa,
Que Vos Passa Valencians?
Que El Nostre País Vol Viure Sense Perdre.... LA IDENTITAT

Desconnectat

 

#11 16-07-2007 16:05:05

MeLiNNeT
Membre

Re: Cronologia Historica de la Llengua Valenciana.

Buf, com pot haver tanta gent que pert tant de temps fent periodics i llibres blavers...


http://es.geocities.com/melinnet_nu/Peny.jpg
No et preucupes per aquell que diga que "el valenciano no es catalán" preucupat pel que diga que "el valencià no és català". Ja que el que desconeix la llengua, no es ningú per opinar-hi.

Desconnectat

 

#12 16-07-2007 18:56:32

alacantí
Administrador

Re: Cronologia Historica de la Llengua Valenciana.

Soc un amant de les festes de moros i cristians i vaig estar convidat a la representació del moro traïdor, una perla.

Desconnectat

 

#13 17-07-2007 00:25:07

Re: Cronologia Historica de la Llengua Valenciana.

Fes-nos un breu resum per favor, alacantí. Potser d'aquestes festes encara es poden traure conclussions útils, cosa que no puc fer jo, per no haver estat mai present ni en cor ni en ànima, ni en persona ni virtualment.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#14 17-07-2007 07:41:39

alacantí
Administrador

Re: Cronologia Historica de la Llengua Valenciana.

A la pàgina: www.dip-alicante.es/cau
hi trobareu un grapat d’articles sobre la festa de moros i cristians, podeu ordenar els articles per poble, matèria o data. Hi ha un sobre Calp.

Desconnectat

 

#15 17-07-2007 19:01:27

Geodacus
Membre

Re: Cronologia Historica de la Llengua Valenciana.

Jo ja el tinc el llibre i no vegis que bé que em vindrà a l'hivern per a l'estufa de la casa de la muntanya xDDD

Última edició per Geodacus (17-07-2007 19:02:22)

Desconnectat

 

#16 17-07-2007 21:33:39

Re: Cronologia Historica de la Llengua Valenciana.

Alacantí, m'ha agradat la pàgina sobre moros i cristians.
Sòlament m'he llegit els articles sobre la UNDEF i sobre els Almoràvits i Almohades presents al nostre País -No tots érem àrabs-.
El problema és que, supose que per culpa del navegador, molts caràcters m'apareixen canviats-lletres que no corresponen, espais, xinesos- i no es poden llegir bé els articles.
De tota manera, el que he pogut copsar, m'ha agradat molt.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.