#1 14-04-2007 19:33:03

Webmestre1
Equip

On trobar quatribarrades i estrelades

L'usuari pontet planteja el tema d'on se poden trobar quatribarrades i estrelades entre València i Alacant.

Per Alacant no conec molt com està el tema, però de moment, a València i voltants, puc citar aquests llocs:

-Als Casals Jaume I. Podràs trobar la ubicació de tots ells en aquest enllaç:

http://www.arrels.org/casal/casals.htm

Veuràs per cert, pontet, que hi han molts per les comarques del Sud.

-A les seus de partits nacionalistes, potser ne tinguen. I no cite perquè no es diga que tinc simpatia per aquest o pe aquell, o pequè sempre se'n diga que m'he deixat algú.

-A València, en ple centre, hi ha un lloc on venen quatribarrades. venen la tela per metres. Se diu "Almacenes España", encara que el nom enganye, he, he, he... Està en l'Avinguda Marquès de Sotelo, nº 3 (el carrer principal entre la plaça de l'Ajuntament i l'Estació del Nord), poc abans d'arribar a la plaça de l'Ajuntament.

No té pèrdua, i se veu claríssim. Allà en venen quatribarrades per metres, a molt bon preu. I jo he anat vàries voltes i no diuen res (potser alguna volta te miraven amb eixa barreja de mala hòstia i menyspreu amb que te miren els blavero-expanyols quan davant d'ells dónes a entendre la teua ideologia/simpatia política, però d'això ja fa anys).

-També hi ha un lloc al centre de València, prop de la Llotja i del nou centre d'Acció cultural, per cert, on ne venen. És una tenda per a turistes, on hi ha banderes de tot el món, entre elles la nostra. Però no recorde el nom d'eixe establiment.

I en fi, si no ne trobeu de cap de les maneres, sempre podeu agafar una bandera blavers i retallar-la. He, he, he...


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#2 14-04-2007 20:47:36

pontet
Membre

Re: On trobar quatribarrades i estrelades

webmestre, gracietes per la teua informacio, m'ha fet gracia aço de almacenes españa.... en fi.. pel q fas referencia a

escrigué:

potser alguna volta te miraven amb eixa barreja de mala hòstia i menyspreu amb que te miren els blavero-expanyols quan davant d'ells dones a entendre la teua ideologia/simpatia política

mes o menys aquest a segut sempre el motiu q m'ha frenat quan he anat a valencia i he pasat per botigues de tela, d'entrar a preguntar, per si a cas baix del mostrador eixia un blavero amb mala ostia

en algunes botigues de la marina alta he pogut comprar de la q venen a metres, pero sempre he trobat del mateix ample, i busque poder trobar-ne de distins amples i mesures per tal de fer-les servir en distints llocs i ocasions, segons convinga

unaltra cosa son les estrelades...

gracies una volta mes, quan vaija al cap i casal ja em deiaxare pasar per eses botigues a veure q hi trobe

salut i pais company webmestre


http://img252.imageshack.us/img252/2072/deniareiallgys0.jpg

Eixiu tots de casa que la festa bull, feu dolços de nata i coques de brull, polimenteu fustes i emblanquineu murs perquè Carles d'Àustria ha jurat els Furs.

Desconnectat

 

#3 14-04-2007 20:50:06

Curial
Membre

Re: On trobar quatribarrades i estrelades

En la Plaça Redona venen tires xicotetes de quatribarrades, jo l´altre dia vaig comprar un metre, estan molt bé si voleu fer-ne quatribarrades xicotetes per a dur amb una agulla de cap a la xaqueta o algo així. No sé, és que em va semblar curiós perquè ho vaig vore l´altre dia i li vaig demanar a la senyora i ella amb tota la naturalitat del món diguent-me "un metre de quatribarrada? molt bé". Per als que pensen que l´hegemonia blavera entre la gent normal del Cap i Casal és tan gran... jo pense que lladren més que altra cosa. Clar que també la dona era valencianoparlant, ells potser si que tenen hegemonia entre els que diuen "a mí me hablas en español" hehehe.

Ah, per cert, no retalleu la senyera de la ciutat de València homes, que no te la culpa de haver sigut manipulada pels blavers xD


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#4 16-04-2007 04:00:34

pontet
Membre

Re: On trobar quatribarrades i estrelades

dir-vos q avui he estat en alacant, feia temps q no anava en pla d'oci (anys) pasejan per l'esplana i mirant les paradetes i casetes artesans o mercat, junt amb els top.manta, veia estanqueres, amb i sense bou, banderes de la II republica, banderes de distins països latinoamericans, ekurinyes i ni mostra de banderes valencianes..... ufffffffffff estava posan-me a bullir!!!! allo pareixia la ONU i pareixia q el PV era de marte almenys.... de sopte, practicament al final de l'esplana, molt a prop de la plaça canalejas en una caseta he pogut tobar tota clase de banderes, la quatribarrada, l'estrelada blava de l'habana, la gallega amb l'estrel, l'andalusa amb l'estral, la de navara, asturies...... de repent e tengut la sensacio de aterrar en un poc de normalitat...

estava mirantles i un home major, el de la caseta, em diu "que buscas?", li dic una quatribarrada i esta, asenyalant l'estrelada blava de 1918, el home m'ha contestat, "ah, esa es la catalana republicana!" i sense mas me les ha venudes, per 8 € casdascuna, el material no em sembla molt bo (100% poliester) i el tamany es 95x135

aixi q ja tinc una estrelada.. quatribarrades ja en tenia alguna pero no de esa amplaria  big_smile

tot i aixo continue interesat en poder trobar-ne de distintes mesures

salut i pais


http://img252.imageshack.us/img252/2072/deniareiallgys0.jpg

Eixiu tots de casa que la festa bull, feu dolços de nata i coques de brull, polimenteu fustes i emblanquineu murs perquè Carles d'Àustria ha jurat els Furs.

Desconnectat

 

#5 16-04-2007 04:19:29

Xilxeiro
Membre

Re: On trobar quatribarrades i estrelades

Pontet, al carrer Major de Castelló, i al carrer Comte Albai de Vila-real trobaràs senyeres a tant el metre.

Desconnectat

 

#6 16-04-2007 20:47:25

Darmagon
Membre

Re: On trobar quatribarrades i estrelades

home, tendes físiques  no pero a www.productesdelaterra.cat venen de tot i tenen unes samarretes molt bones


http://sce.newlightsystems.com/userbars/usebarcatala.jpg

Desconnectat

 

#7 17-04-2007 22:28:59

-àlex-
Membre

Re: On trobar quatribarrades i estrelades

a el "el mercado de la pulga" al costat del ajuntament enfront del mercat central-VLC costen 7,70€
i al costat de la plaça de bous amb l´estació del nord-7€


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#8 18-04-2007 00:01:12

Curial
Membre

Re: On trobar quatribarrades i estrelades

Uf, "la pulga" és eixa botiga a on igual et venen una estanquera amb el bou que una sudadera amb l´A d´anarquisme? Aneu com a últim recurs, que eixos van a per la pela únicament.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.