#1 27-03-2007 20:16:23

ixader
Membre

Futbol i ideologia

Es vulga o no, casi sempre pertanyer a un equip de futbol comporta una ideologia determinada. Ja se sap que el València és majoritariament blaver però, ¿què se sap del Llevant o el Vila-real?

Desconnectat

 

#2 27-03-2007 20:29:23

olocaui
Membre

Re: Futbol i ideologia

Molt bona pregunta, jo soc de el barça pero no estaria mal queal País Valencià hi haguera un equip independentista, no et se contestar a la pregunta, ho sent, per cert, Benvingut/da a antiblavers!!


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#3 27-03-2007 21:59:14

Re: Futbol i ideologia

Vila-real te un component mes independnetista, encara que tampoc me fages massa cas.


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

#4 27-03-2007 22:17:02

Re: Futbol i ideologia

No faja cas no òsties big_smile
Al Vila-real hi han dos penyes indepes, Els Borratxos i l'Estel groc, els primers han sigut expulsats del camp. Al madrigal sempre es veuen quatribarrades i cap reial senyera.
I al llevant, doncs hi ha dels dos bàndols, igual que a l'Hèrcules i a l'Elx.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#5 27-03-2007 22:20:48

Re: Futbol i ideologia

Home, jo sóc del Barça, i passe prou del futbol, però crec que, apart de la ideologia blavera que desprèn el València C.F., a vegades he vist algun partit del Vila-Real, on es deia: "Todos con el Villa-Real", és a dir, tot en castellà. Respecte al llevant, no opine, perquè no tinc coneixement sobre el tema.
Tant de bo hi haguera algun equip al País Valencià que compartís els nostres ideals, però crec que malauradament els blavers ja s'encarregarien de difamar-lo, a l'igual que fan amb el Barça.


Tota política que no fem nosaltres, serà feta contra nosaltres
                                                                                            Joan Fuster, 1922-1992

Desconnectat

 

#6 27-03-2007 22:36:26

-àlex-
Membre

Re: Futbol i ideologia

a vore jo he anat al madrigal, al mestalla i a més soc soci del llevant i hi vaig tots els diumenges.
Al vila-real n´hi han 2 penyes. l´estel groc( que porta quatribarrades i una independentista; en un gol i a un altre la pancarta dels BORRATXOTS( expulsats, no se xk perk no eres violents). Peròper ahí també vaig poder vore banderes independentistes.
Al LLevant està els Ultras levante(Gav,cv..faxes amics del salva) i la penya força llevant que segons els yomus s´ha dissolt per rencilles entre ells( es independentista, molts d´ells son maulets. A ixa penya pertanyia Guillem Agulló. També n´hi ha altra que s´anomena Tirant lo blanch  que crec que es d´esquerres però no n´estic segur. Fins i tot n´hi han banderes republicanes i independentistes al gol alborAI( el meu) ja seguirés un altre dia. Crec que el sectro friki o el félix ettien també es paregut als nostres.

I als xotos ja es sap.   Antivalencianisme, LLevantinisme, INDEPENDÈNCIA


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#7 27-03-2007 22:39:50

Re: Futbol i ideologia

Esperit Fusterià escrigué:

vegades he vist algun partit del Vila-Real, on es deia: "Todos con el Villa-Real", és a dir, tot en castellà.

Es que hi han penyes argentines al Vila-real, per això de Riquelme, i crec que són d'immigrants.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#8 27-03-2007 23:11:14

Curial
Membre

Re: Futbol i ideologia

Tampoc no fem generalitzacions que al València CF segur que n´hi ha gent que és d´esquerres i valencianista. Està clar que entre nazis i blavers han donat una certa imatge, però no hem de rendir un equip de futbol per una colla de paiasos.

Clar que jo tampoc soc futboler, de fet quan era xicotet era del Real Madrid per la meua iaia, però després em vaig adonar que m´avorria un poquet veient els partits... hahahah tongue


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#9 30-03-2007 00:35:13

ixader
Membre

Re: Futbol i ideologia

Sobre el tema del castellà, ni el Barça (teòric estandart del catalanisme) se'n salva. Quan es celebra un títol es canta "Campeones, campeones" i vàries cançons més en castellà. Almenys no es canta el "A por ellos..."

Desconnectat

 

#10 30-03-2007 00:36:42

Re: Futbol i ideologia

El futbol és un espai on exposar públicament ideologies. Aillar esport i política és impossible amb esports de massa -amb molts seguidors i aficionats-. Jo sóc de qualsevol equip on no hi haja espanyolisme. En temes de seleccions esportives, també sóc antiespanol.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#11 31-03-2007 01:11:52

-àlex-
Membre

Re: Futbol i ideologia

Però en tots els estadis diuen.. nosekí selecció...(referint-se a l´espanyola) Es veritat que jo tinc amics del València cf i que son independentistes com jo, NO PASSA RES.
a, I he de dir que jo a més del llevant soc del reial madrid, i independentista, I conec més gent com jo. FUtbol no és política. LLástima que així ho creguen alguns. Mentres els porten banderes espanyoles jo les portare quatribarrades.
no a la politització del futbool.


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#12 02-04-2007 03:52:00

Curial
Membre

Re: Futbol i ideologia

Home, jo l´altre dia em vaig fixar en una cosa... resulta que feien el programa de Buenafuente desde ací a València capital... No sé desde a on emetien, però era un lloc prou gran per a actes públics, com un auditori, i estava ple de gom a gom, no sé quanta gent hi havia, però era molta. ( http://www.youtube.com/watch?v=Zgh-wIVvVpQ ací teniu un video a on es pot vore un poquet la mesura de la gent).
El cas es que ja sabem que la gent que va a vore a Buenafuente no crec que s´enquadre dins del blaverisme. També em vaig adonar que, després, quan va tocar Carme Alborch, li van dir algo de "en canal nou no te sacan mucho" i ella va dir "no no me dan tiempo ahí", amb lo qual el públic va riure de bona gana. És a dir, que no crec que es tractara de gent de dretes, i menys encara blavera.
Bé, a lo que vaig és que en un moment van eixir uns cómics i van fer una típica gràcia per a caure bé al públic i un va dir "aquí huele a campeón de liga de campeones", amb lo qual el públic va aplaudir i reaccionà de forma favorable.

És a dir, que hi havia allà molta gent que, no vaig a dir que foren nacionalistes, però blavers no eren, i eren del València CF.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#13 02-04-2007 22:59:04

ixader
Membre

Re: Futbol i ideologia

Home, jo soc del Barça i no m'importaria que el València guanyés la Lliga de Campions (ara que no està el Barça) i a més si vas a llocs així si no aplaudeixes quan et diuen coses aixi quedes com a estrany

Desconnectat

 

#14 03-04-2007 21:05:04

Lo Català
Membre

Re: Futbol i ideologia

Hola, sóc nou aqui, sóc català i voldria coneixer a antiblavers, que els hi tinc una mania als blaveros!!

responent a aquest tema.. sóc del Barça i independentista, quan vaig veure el Barça-València per TV3 vaig veure molt blaverisme junt insultant a l'Oleguer cada cop que tocava pilota o a fòra del camp pancartes contra ell i tot el que representa, no vull generalitzar perque segur que hi havia bona gent però molts blaveros cridaven i xiulaven les clàssiques cançons dedicades amb "carinyo" a Catalunya.

es així en tots els equips valencians? quins equips o grups valencians serien més catalanistes?

gràcies

Desconnectat

 

#15 03-04-2007 22:16:27

Re: Futbol i ideologia

Ja ho hem dit més amunt: "Llevant" i "Vila-real" els més coneguts, ara, tots els dels poblets son antiblavers. big_smile
Benvingut tens la mateixa mania als blavers que nosaltres big_smile


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#16 04-04-2007 15:32:48

xesus_quart
Membre

Re: Futbol i ideologia

Hola,
aixó es el que em dona a mi por...que la resta de gent dels paisos catalans generalitze..i pense que aci som tots uns feixistes blaveros..per que l'altre dia...en el canal 7, en el programa de Julio Insa(te pinta de blaver, el cabró!...),hi ha un tal Castellanos, que esta sempre fora de l'estadi de Mestalla entrevistant a la gent, i al acabar el partit del valencia.. comença a entrevistar a gent, i no se si va ser una coincidencia que estigueren ahi tots els borratxos blaveros...total que...ficaren davant de la camera una vandera del GAV..i tota la gent a la que entrevistaven tenia la bandereta del GAV darrere..i cridant PUTA CATALUÑAA!!PUTOS CATALANES, PUTO BARSA....em dona molta vergonya...

Desconnectat

 

#17 04-04-2007 19:27:07

Lo Català
Membre

Re: Futbol i ideologia

doneu-li les gràcies al senyor Camps i als seus cervells, la C9 potser es diria millor CPP...

quan el Barça va guanyar la 1º lliga de l'era Rijkaard, que la va guanyar al camp del Llevant, suposo que no tots eren catalans, o potser la semblança dels colors dificultava les diferències, però no vaig veure ni un blavero per allà..

els blaveros insulten als catalans, però des de casa seva, perque aqui no venen mai, i fins i tot reben pallisses dels mateixos valencians de veritat

Desconnectat

 

#18 04-04-2007 21:10:49

Xilxeiro
Membre

Re: Futbol i ideologia

Respecte al Vila-real (per cert, que el nom de l'equip encara és Villarreal, que Fernando Roig és molt cabut), l'any passant als partits de la Champions, l'única blavera que es veia al Madrigal la posava Canal 9 per enfocar-la una vegada i un altra.
Això si, era ben grossa! XDDD

Desconnectat

 

#19 05-04-2007 02:38:25

Re: Futbol i ideologia

Posen quatribarrades i, la gent per que no és monte una grosa, diuen que és la senyera del poble big_smilebig_smilebig_smilebig_smile això és el vertader antiblaverisme.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#20 05-04-2007 13:42:21

-àlex-
Membre

Re: Futbol i ideologia

El lloc des d´on es feia buenafunte era el palu de congressos ( on va estar Carod)

Bé jo que soc soci del llevant diré que allí no son tots nacionaliste peò si ho son un bon grapat d´ells, i a més es poden vore banderes republicanes, a més de les quatribarrades i les independentistes. La majoria som d´esquerres, no tots es clar. I al valencia doncs n´hi han pperos a muntó, però blavers blavers no molts. Si vos fixeu les ideologies majoritaries de l´equip més gran de la ciutat solen coincidir amb el govern d´ixa ciutat (no sempre, com tot)
En el ciutat de valència es crida moltes vegades contra campsnal9, son uns partidistes i uns xotos. esports. 10 minuts-vcf. 2 m-vil 1min( si n´hi ha sort o si es donen de osties a l´entrenament. perque només diuen el que es roi)

el futbol no es política, jo també soc del madrid.
Hala madrid, Força llevant.. i VISCA LA TERRA LLIURE I EL MEU PAÍS VALENCIÀ.
PD: Vos convide a tots a vindre un dia al ciutat de valència, ara que n´hi han bons preus i necessitem de l´afició per salvar-nos. + info a www.levanteud.com   a la qual podeu enviar missatges per a vore si la posen en valencià d´una vegada.


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.