#1 16-03-2007 22:14:54

La Tuna Punk
Membre

Coalició en la mascletà

yepaa!
al acabar la mascletà m'en estava anant a casa quan un tio amb pegatines de 'no mos fareu catalans' o rotllo 'atrevete a cambiar,CV'  s'apropat a mi i ma dit: mire usted, coalición valenciana, si le interesa, y mire esto, un periodico de nuestro partido y un mapa... i així tot el rato, derrepent sa callat, estava mirantme la camiseta, en la meu camiseta ficaba, euskal herria paisos catalans units per la llibertat. Despres de vorela solta, si le interesa nuestro partido claro. Li he trencat lo que m'abia donat en la cara i m'en anat, tenieu que aver vist la seua cara...jajajaja.
De totes maneres les papereres que hi habien al seu costat estaben plenes de el que anava repartint, per lo vist no li a agradat a tot el mon la seua campanya, jjajajaj!


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#2 17-03-2007 22:58:58

Re: Coalició en la mascletà

Jo havera agafat un bon muntó de propaganda -en cas de no portar una samarreta no tan explícita- i després l'havera llançat a reciclar, ja que així impideixes que li donen fulletons a molta gent.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#3 19-03-2007 17:32:34

-àlex-
Membre

Re: Coalició en la mascletà

Tens raó, només donen merda!


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#4 20-03-2007 12:45:37

Re: Coalició en la mascletà

Aixo es lo que vaig fer jo! (no me funcionen els accents... xDDDD)


En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!!

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.