#21 17-02-2007 20:07:22

olocaui
Membre

Re: Entrevista a Joan Fuster

Ten rao grixa i sobretot al País Valencià (recordant antigues conversacions per l'oficialitat del català)


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#22 17-02-2007 22:25:27

pontet
Membre

Re: Entrevista a Joan Fuster

m'agradat molt els videos, agraix al amic q els a dut, pense q es un document molt valit x q la educio i formacio permanent del nostre poble per tal de prende una major conciencia nacional i a la volta militar de valencians en sentit nacional... el he trobat tot de molt de profit, no hi ha res a deixar a banda, pero vuic destacar una espresio, sense intencio de discriminar o restar importancia a cap altra, m'agradat molt la expresio.. OBREM PERQUE ESPEREM

el pais valencia nesecita de molts fusters!!!


http://img252.imageshack.us/img252/2072/deniareiallgys0.jpg

Eixiu tots de casa que la festa bull, feu dolços de nata i coques de brull, polimenteu fustes i emblanquineu murs perquè Carles d'Àustria ha jurat els Furs.

Desconnectat

 

#23 19-02-2007 02:28:55

Re: Entrevista a Joan Fuster

Un 10 per vosaltres que heu posat el video. M'ha agradat molt companys. Totalment d'acord amb que cal donar-li la màxima difussió possible.


Som i Serem.
QUATRE BARRES, TRES PAÏSOS, UNA LLENGUA
País Valencià lliure i Independent //*\\
(No reconec més llengua que la Catalana ni més país que els PPCC). Joventuts Independentistes d'Alacant

Desconnectat

 

#24 19-02-2007 02:33:47

Re: Entrevista a Joan Fuster

Com a Valencià em senc orgullós de poder dir que Joan Fuster era valencià.

Avui més que mai jo també sóc Joan Fuster. Lluitem pel nostre país, lluitem pel nostre futur...


Som i Serem.
QUATRE BARRES, TRES PAÏSOS, UNA LLENGUA
País Valencià lliure i Independent //*\\
(No reconec més llengua que la Catalana ni més país que els PPCC). Joventuts Independentistes d'Alacant

Desconnectat

 

#25 19-02-2007 22:35:20

axmann33
Membre

Re: Entrevista a Joan Fuster

Gràcies a tots, crec que En Fuster estaria poru content de nosaltres, però ........


.....però de ben segur, que no s'estalviaria de fotre'ns un moc ben gran a tots,  per no donar encara més canya als blavespanyoleros.wink



PD: Gandia, si vols el vídeo de l'entrevista íntegre, diga'm-ho, que te'l passaré sense la intro d'Estat Català. No recordo d'on el vaig treure; jo diria que me'l vaig baixar de la mula, però ho he mirat i no m'hi surt res per Fuster. En tot cas tinc el document íntegre i original, així que si el voleu ja ho saps.

Última edició per axmann33 (19-02-2007 22:38:18)

Desconnectat

 

#26 19-02-2007 22:46:49

pontet
Membre

Re: Entrevista a Joan Fuster

axmana33... jo si que el vuic, si pots passamel, m'agradaria tindrel..


m'agrada molt quan l'entrevistadora diu q a tots als qui ha preguntat li diuen q abans de fuster no hi havia res, FUSTER ES EL PARE


com diria el comandant fidel.... FINS AL FUSTERIANISME.... SEMPRE!!!!!!!


http://img252.imageshack.us/img252/2072/deniareiallgys0.jpg

Eixiu tots de casa que la festa bull, feu dolços de nata i coques de brull, polimenteu fustes i emblanquineu murs perquè Carles d'Àustria ha jurat els Furs.

Desconnectat

 

#27 19-02-2007 23:27:18

Re: Entrevista a Joan Fuster

Ho estic dialogant amb el webmestre i els demés moderadors wink Gràcies per l'oferiment! big_smile


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.