#1 10-10-2006 22:20:07

Webmestre1
Equip

9 d'Octubre

M'agradaria encetar un fil sobre el 9 d'Octubre en sentit ample.

Opineu, doncs, sobre el que vos suggerisca aquesta data, com ho heu viscut habitualment, com ho heu viscut enguany, etc.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#2 11-10-2006 23:32:58

Ximo
Equip

Re: 9 d'Octubre

aquest any als ajuntaments els ha entrat la febra del folclore i jo he tigut que ballar ballar i ballar pero es lo que m'agrada i ja se sap que sarna con gusto no pica big_smile

Última edició per Ximo (12-10-2006 11:31:59)

Desconnectat

 

#3 12-10-2006 04:56:39

Fartdefatxes
Membre

Re: 9 d'Octubre

Fatxes per tot arreu

Desconnectat

 

#4 13-10-2006 00:43:14

burret12
Membre

Re: 9 d'Octubre

Fartdefatxes, perque dius aixo?
Ami m'agrada molt la manifestacio (molt ambient,molt bon rotyo), pero pensava que aniria mes gent. La manifestacio d'abril va molta mes gent,no?


blavers a tomar pel cul!!

Desconnectat

 

#5 13-10-2006 02:07:18

Fartdefatxes
Membre

Re: 9 d'Octubre

Em refereixo als actes oficials de la Generalitat i l'Ajuntament de València. I també a la percepció de que el blaverisme populista ha calat a fons en aquesta data a gairebé tots els nivells socials d'aquest depriment país.

Desconnectat

 

#6 13-10-2006 16:37:14

Re: 9 d'Octubre

Crec, com ja he dit en una altra intervenció que el nou d'octubre no és un dia emblemàtic pel País Valencià. Malgrat es va aprovar un estatut aquest dia, no era un estatut de País, i a més va ser negociat entre grups espanyolistes (PSOE i UCD).
No sóc historiador, però de segur que l'estatut que va estar a punt d'aprovar-se en la Segona República Espanyola, abans que paquito ens axafara la democràcia, era MÉS AMBICIÓS QUE el del nou d'octubre i en alguns aspectes que el de Pla-Camps. (altres dos grups espanyolistes ).

Amb motiu els nacionalistes no espanyols van a la mani del 25 d'abril, perquè deuen pensar com vosaltres, que la data del nou d'octubre no és ni dia nacional, ni de reivindicació ni de res important. A més porta al costat un dia trist per tots els pobles oprimits pels castellans, el dia de la hispanidaz. Espere que els sudamericans, els bascos, catalans i gallecs no celebren este dia.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#7 13-10-2006 17:40:24

Joan_1707
Membre

Re: 9 d'Octubre

Es que el 9 d'Octubre no es celebra perque s'aprovara l'estatut, en el 9 d'Octubre es commemora l'entrada del rei Jaume I a la ciutat de Valencia i la formacio del Regne cristia de Valencia. Es per aixo per lo que el 9 d'Octubre es la data mes representativa del Pais Valencia.

Ara els politics espanyolistes si que volen que en el 9 d'Octube es celebre "l'estatut", pero no, en el 9 d'Octubre es commemora el nostre naiximent com a regne independent dins de la corona d'Arago.

Última edició per Joan_1707 (13-10-2006 17:44:11)

Desconnectat

 

#8 13-10-2006 21:11:03

Santjordi
Equip

Re: 9 d'Octubre

Si la celebració del 9 d'octubre fa olor a feixisme és perquè des de fa molts anys l'espanyolisme feixista copa les institucions valencianes. Ara tenim una oportunitat d'or per fer-los fora si la snyoreta Marcos i companyia no ens espatllen la festa.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.