#1 08-10-2006 15:00:55

un_del_Bloc
Membre

Algú em podria dir frases de fuster.

Pues això gracies.

Desconnectat

 

#2 08-10-2006 18:04:46

Webmestre1
Equip

Re: Algú em podria dir frases de fuster.

Nosaltres n'hem ficat una entre les random quotes que simbolitza part de l'esperit de la web i que desfà els arguments dels que ens acusen de "pancatalanistes":

Difícilment els valencians se sentiran catalans si abans no se senten valencians.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#3 08-10-2006 18:10:53

Webmestre1
Equip

Re: Algú em podria dir frases de fuster.

També hi ha una altra que m'agrada especialment, i que desmenteix la dita que Fuster era apolític i en el fons indolent cap al nacionalisme.

Va ser dita en plena transició i la considere plenament vigent:

Tota política que no la fem nosaltres, serà feta contra nosaltres: O ara o mai.

És una frase que m'emociona.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#4 09-10-2006 21:19:12

Re: Algú em podria dir frases de fuster.

Com a un dels principals defensors de Fuster, a part de les que ha dit els nostre amic webmestre1, també hi han dues frases interessants:

- Som molts els homes del món que ens sentim nacionalistes perquè els altres no ens permeten deixar de ser-ho.

-O ens recobrem en la nostra unitat, o serem destruïts com a poble. O ara, o mai ( Aquesta frase va encapçalar una bandera inmensa sense franja blava el 9 d'Octubre del 2006 a la façana de l'ajuntament del meu poble, ço és, Sueca ).


Tota política que no fem nosaltres, serà feta contra nosaltres
                                                                                            Joan Fuster, 1922-1992

Desconnectat

 

#5 21-11-2006 23:56:46

el jonc
Membre

Re: Algú em podria dir frases de fuster.

Et recomane per un preu mòdic adquirir a les llibreries, l'obra que du com a titol INDAGACIONS I PROPOSTES de l'editorial 62 del gran escriptor i intel·lectual Joan Fuster i Ortells, on trobaràs en una part del llibre important un fum d'aforismes, es a dir, frases llampants que sovinteja definicions conceptuals que comporten alguna metàfora sorprenent o una hipèrbole o el capgirament d'un lloc comú. Crec que això és el que cerques...


"Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.