#1 26-06-2009 21:05:21

ola soc nou ,soc de montcada

ola soc de montcada era per a presentarme i per a saber si aqui en montcada  hi ha algu que pense com jo pero que he vist pegatines i aleshores he pensat que algu te que aver-hi smile

Desconnectat

 

#2 26-06-2009 21:17:17

Re: ola soc nou ,soc de montcada

ningu escriu ????? :S:S

Desconnectat

 

#3 26-06-2009 21:53:09

Webmestre
Administrador

Re: ola soc nou ,soc de montcada

Hola amic.

Disculpa la tardança.

Pel que jo sé, en Montcada de l'Horta sí que hi ha gent nostra. En concret (i no faig propaganda), crec que hi ha secció local d'ERPV. Deu haver gent d'altres grups tambe, si aquests no t'acaben de convèncer.

Benvingut sigues en qualsevol cas.

Desconnectat

 

#4 27-06-2009 20:09:03

Re: ola soc nou ,soc de montcada

ok gracies doncs jo porte temps a montcada i saloes veig coses del gav ::S:S:S aveure si conec a algun dels nostres.....

Desconnectat

 

#5 28-06-2009 02:18:08

Re: ola soc nou ,soc de montcada

País-valencià-vlc, benvingut. Continua escrivint i contan's les teues aventures per Montcada.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#6 28-06-2009 13:25:13

Re: ola soc nou ,soc de montcada

si jo moltes vegades me anat jo asoles perque no conec a ningu com jo a pintar i demes i fer la A eixa de anarquia i a fer els paisos catalans o demes....

Desconnectat

 

#7 28-06-2009 13:32:12

Re: ola soc nou ,soc de montcada

llavors alguna vegada podiem quedar alguns de montcada para fer algun cosa.....peroel problema esque no conec a ningu:S:S

Desconnectat

 

#8 28-06-2009 16:06:00

PALAMOS
Membre

Re: ola soc nou ,soc de montcada

eI nanu..benvingut! Sí, els catalanistes a voltes ens trobem poc organitzats i tirem pel dret cadascú de vegades sols i tot. I encara diuen que som uns cagats XD. Ells que tenen protecció policial i paramilitar ( levantina de inseguridad) encara necessiten anar plegadets i tirar pedres de lluny..


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#9 28-06-2009 18:20:17

Re: ola soc nou ,soc de montcada

ja....sabeu de algu que sigade montcada ??

Desconnectat

 

#10 28-06-2009 22:18:47

Re: ola soc nou ,soc de montcada

Açò fa pudor eh XD no és per semblar paranoic.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#11 28-06-2009 23:58:48

Re: ola soc nou ,soc de montcada

PV-VLC. Continua fent faena, i ja trobaràs algú quan menys t'ho esperes. Per Montcada segur que coneixes gent que parle en valencià. Ves buscant i ja trobaràs algú amb ganes de treballar pel país com tu.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#12 29-06-2009 04:06:21

VLC_CAT
Membre

Re: ola soc nou ,soc de montcada

I després a mi algú em diu TROLL.....

Desconnectat

 

#13 29-06-2009 04:08:17

VLC_CAT
Membre

Re: ola soc nou ,soc de montcada

No era per clavar merda (això que he dit) però qualsevol sap on pot trobar gent del rotllo.

Desconnectat

 

#14 29-06-2009 13:32:26

PALAMOS
Membre

Re: ola soc nou ,soc de montcada

Si Francesc camps és de Montcada XD


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#15 29-06-2009 20:35:24

Re: ola soc nou ,soc de montcada

ja pero no vaig a anar preguntat a tots eres catalanista eres catalanista....perque com siga un blavero me reventara el cap....i no soc ningun troll¬¬

Desconnectat

 

#16 30-06-2009 09:45:14

PALAMOS
Membre

Re: ola soc nou ,soc de montcada

Tio no crec que sigui per tant! No conec Montcada de res, pero tant sols has d'esbrinar el rollo polític de la seva gent, xerrar de política...és el que faria jo. I weno un troll, el temps ho dirà, jo sempre vull pensar que no, però és cert que 4 de cada 7 persones que es registren aqui són púrria espanyolista.
ves a l'ateneu del poble o el casal d joves. són els llocs a evitar pels analfabets i allà pots trobar gent que es procupa pel poble, i de rebot amb convicció catalanista/valencianista.

però nomès un apunt: Quan dius "la "a" eixa de la anarquia" sona una mica a que no és un símbol teu, que t'hi refereixes com a "alló que fan els warros"
Si m'equivoco, em sap greu.

Última edició per PALAMOS (30-06-2009 09:48:56)


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#17 30-06-2009 16:54:59

Re: ola soc nou ,soc de montcada

Si eres jove, PV-VLC, com pareix que és el cas, també pots buscar pel teu institut. Tot aquell que
- no porte toros d'osborne,
- banderetes espanyoles,
- parle en valencià no per a ridiculitzar-lo, sinó com a ferramenta de comunicació seriosa,  i no done pel cul al professor de valencià amb les collonades seccessionistes és un candidat per a ser un valencianista.

És difícil, estem camuflats, però se'ns troba.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#18 30-06-2009 17:12:29

Re: ola soc nou ,soc de montcada

esq la a de la anarquia n se com se diu per exemple el simbol nazi es diu esvastica la senyera catalana cuatribarrada doncs la A de la anarquia no se com se diu es per aixo era nomes per a que sapigeres quina es xD  i esq...al meu col.legi son tos anticatalanistessempre estan donant per cul al profe :S:S i en el carrer....encara no e buscat l veriat pero a vore si puc trobar a algu smile

Desconnectat

 

#19 01-07-2009 00:25:40

Re: ola soc nou ,soc de montcada

PV-VLC, això de donar pel cul al profe sona malament. Disculpeu-me per usar eixa expressió.
Em referisc que per norma els alumnes no es comporten massa bé a classe. Però hi ha alumnes que volen saber més que el professor, i diuen les parides que lligen a llocs "de poca fiabilitat". El pitjor és que hi ha pares que n'estan ben contents amb les insolències dels fills a classe, perquè en realitat voldrien que el valencià no existira ni com a llengua ni com a matèria a l'escola.
A eixa gent, li recomane una miqueta de lectura serena i sentit comú.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#20 01-07-2009 01:04:23

Re: ola soc nou ,soc de montcada

ja....pero com sediu la a de la anarquia ?per a altra vegada saber-ho

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.