#1 13-11-2008 20:25:41

PALAMOS
Membre

Pel Webmestre

Hola com va,

Revisant temes que han sortit per aqui als forums d'antiblavers he pensat que de vegades hi ha una mica de reticència i pridència al'hora de comunicar segons quines coses ja que tothom les pot veure i acusar la pàgina de terrorista, etc...en fi q t'haig d'explicar.

Hi ha alguna manera d'intercambiar missatges privats entre membres? Crec que estaria molt bé per exemple, si es que es dona, per organitzar actes i accions contra els renegats aquets dels blavers.

Un salut!


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#2 16-11-2008 13:00:15

PALAMOS
Membre

Re: Pel Webmestre

carai webmestre quin cas n'has fet, gràcies........


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#3 16-11-2008 19:49:30

golet
Membre

Re: Pel Webmestre

Encara que no sóc el webmestre, et dic que JA tens una manera d'enviar missatges privats (que funciona des de fa prou de temps, a més): clica sobre el nom d'usuari de qui vols enviar-li un missatge i on fica "enviar e-mail" cliques, i a partir d'ahí li escrius la declaració d'amor que vulgues. FÀCIL! smile

Desconnectat

 

#4 17-11-2008 09:57:30

PALAMOS
Membre

Re: Pel Webmestre

MERCI GOLET!!!! I DE PAS AQUESTA EINA LA PODRIEN UTILITZAR ELS USUARIS QUE ES PIQUEN ENTRE ELLS :p


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#5 17-11-2008 16:06:56

VLC_CAT
Membre

Re: Pel Webmestre

Jo ja l´he utilitzada, si vol contestar que conteste.
Però, realment no necessite sentir res més.

PD:Em done per al.ludit, pq és obvi.

Última edició per VLC_CAT (17-11-2008 16:09:37)

Desconnectat

 

#6 17-11-2008 17:38:47

PALAMOS
Membre

Re: Pel Webmestre

Si, està clar nava per tu i tuna, però no et sàpiga greu, es que es una pena que es donin aquestes discusions amb tan poc d'interès. no tinc res en contre teu vlc-cat al contrari. Un salut smile


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.