#1 20-03-2008 23:12:16

amunt
Membre

El València passa a la final de la Copa

El València passa a la final de la Copa

Els blanc-i-negres eliminen un Barça apàtic que perd 3 a 2 i només planta cara en els darrers minuts
Anys després el València tornarà a jugar la final de la Copa, en aquest cas contra el Getafe. El València ha guanyat a Mestalla el FC Barcelona per 3 a 2, en un resultat que no reflexa bé el que ha passat sobre el camp ja que els blaugrana han jugat un partit molt apàtic que només s'ha animat en els darrers minuts gràcies a dos gols d'Henry i Eto'o. Pel València han marcat Baraja i Mata, en dues ocasions. Amb aquest resultat el València escapa a una crisi cantada i obté la millor possibilitat que tindrà enguany de jugar a Europa, en el cas que guanyi la final.

El partit ha començat amb polèmica televisiva ja que la federació espanyola de futbol havia advertit el València que no deixés oferir en obert el partit a Canal 9 i TV3 si no volia ser expulsat de la competició l'any vinent. El València ha reaccionat advertint que no faria cas de les amenaces i el partit s'ha pogut veure en obert, finalment.
   www.vilaweb.cat

Desconnectat

 

#2 21-03-2008 01:41:29

AguaitantPV
Membre

Re: El València passa a la final de la Copa

Amunt València!!

Desconnectat

 

#3 21-03-2008 11:37:51

PaisValencia
Membre

Re: El València passa a la final de la Copa

Vaig veure el partit i la veritat és que va estar molt emocionant. Xe, amunt València!

Desconnectat

 

#4 22-03-2008 16:08:05

piti
Membre

Re: El València passa a la final de la Copa

sereu jajajaj

visca el barça perda o guanye sols dir 1 cosa  : està bé celebrar la victoria del teu equip , peró no cal ni insultar ni discriminar !!

jo em cague en tots el Yomus i no yomus que diguren puta Catalunya i en els que insultaren a l'Etoo per ser negre :S

adeu amics sort a la final peró visca el geta !

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.