#1 10-03-2008 08:49:14

Curial
Membre

Resultats de les eleccions generals 2008


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#2 10-03-2008 09:26:21

Re: Resultats de les eleccions generals 2008

Tu ho has dit Curial, socorro el peperos tornen a pujar en número de vots i d'escons, i mentres al País Valenciá el nacionalisme d' esquerra dividit, a eixe pas anem a tindre PP per a molts anys al menys a nivel autonòmic, la veritat, de vergonya.

PRECAUCIÓ, HI HAN MES FATXES DEL QUE PAREIX.


Que Vos Passa,
Que Vos Passa,
Que Vos Passa Valencians?
Que El Nostre País Vol Viure Sense Perdre.... LA IDENTITAT

Desconnectat

 

#3 10-03-2008 13:08:08

Esquerrà
Expulsat

Re: Resultats de les eleccions generals 2008

Estava clar que el Bloc no aconseguiria escó i EUPV ha perdut l'escó per culpa d'Isaura Navarro i la creació d'IPV. La nota possitiva: Fins i tot Esquerra té més vots que Coalición valenciana. A les autonòmiques possiblement només hi haja PP i PSOE si no hi ha una unió de verds-Bloc-Iniciativa-ERPV-EUPV. Catalunya ha votat contra el PP i contra Ciudadanos, 4 escons d'ERC han anat al PSC i 1 escó d'ERC ha anat a CIU. CIU ha perdut perquè no ha aconseguit tots els escons d'ERC. La gent independentista ha preferit votar directament PSC per parar els peus a Rajoy. Catalunya ha dit sí a l'Estatut, sí a la llei de Política lingüística i sí a que el català siga la llengua vehicular a les escoles. Rosa Díez ha sigut la gran fracassada, ja que el seu discurs espanyolista anti País basc només ha cuallat a Madrid furtant-li un escó al PP i no al PSOE que era el que ella pretenia. Patxi López ha triomfat i la Díez ha fet el ridícul. Zapatero tindrà que fer fora els barons a la primera línia perquè la seua política (molt criticada pels barons) ha sigut refrendada pels votants. Zapatero li deu molt a Catalunya. Ciu no ha de permetre que Bono siga el President del Congrès. Zapatero s'ha de desfer dels barons, perquè ha triomfat el "talante" i no els discursos tipus Rosa Díez, Bono i Ibarra.

Desconnectat

 

#4 10-03-2008 14:24:22

Curial
Membre

Re: Resultats de les eleccions generals 2008

És prou trist que es consolide el bipartidisme per l'enfrontament cainita que n'hi ha a l'esquerra nacionalista del nostre país.

De totes formes, tampoc m'asustaria jo tant. Em van donar més pena les autonòmiques. Ho dic perquè a les generals, molta, molta gent vota en clau estatal, i no saben pensar fora del binomi PSOE-PP, ja siga per por a que guanye la dreta, etc.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#5 10-03-2008 16:09:55

alacantí
Administrador

Re: Resultats de les eleccions generals 2008

Després de tots els diners que des del Principat han procurat la campanya d'ERC-PV, han passat del 0,50% al 0,24%, és a dir, de 13294 han passat a 6546. L'evolució imparable. Cerdà ja pot prendre el camí de Puigcercós i dimitir.

Desconnectat

 

#6 10-03-2008 22:17:45

Webmestre1
Equip

Re: Resultats de les eleccions generals 2008

Alacantí, t'he readmés però no perquè tornes a atacar ERPV a la més mínima de canvi. Tan difícil és que t'oblides d'ells i que parles d'altres coses (com a mínim en aquest fòrum)?

La següent volta seràs expulsat de nou, sols te dic això.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#7 10-03-2008 23:32:37

Esquerrà
Expulsat

Re: Resultats de les eleccions generals 2008

A veure Alacantí, l'any 2004 Esquerra va traure els vots que va traure gràcies a l'efecte Carod, ara estem en unes eleccions sense l'efecte Carod i molt bipolaritzades. Jo pense que el Bloc és el gran derrotat, ja que un partit que té uns 300 regidors no pot merèixer els resultats que han tingut tot i que al damunt ha anat coaligat amb un altre partit. Pense que el Bloc hauria d'allunyar-se de les coalicions amb EUPV o d'IPV, perquè el perjudiquen més que una altra cosa. El 2011 a les Corts valencianes només tindrà representació el PSPV i el PP i si no temps al temps.

Última edició per Esquerrà (10-03-2008 23:33:34)

Desconnectat

 

#8 11-03-2008 07:59:44

alacantí
Administrador

Re: Resultats de les eleccions generals 2008

Com digué el carnisser de Londres: “Anem per parts”.
Ara no he insultat ningú. Puc fer les crítiques que considere oportunes, sense faltar ni entrar en el terreny personal, a ERC-PV, a EU o a qui considere oportú. M’interessa més parlar del nostre entorn que dels blavers, que la veritat tenen molt poc trellat. Si consideres que no puc tractar aquest tema en el fòrum, no cal que m’expulses, deixaré de visitar-lo i punt.
Sobre l’anàlisi que ha fet Esquerrà, no hi ha problema, esperem doncs a les properes autonòmiques a veure que hi fan les dues formacions. Però et donaré una pista, una formació es mantindrà, l’altra desapareixerà. I el dia que ERC desparega del govern del Principat, sense diners que invertir al PV no hi haurà res a fer. Al temps.

Desconnectat

 

#9 11-03-2008 13:06:42

Esquerrà
Expulsat

Re: Resultats de les eleccions generals 2008

Alacantí, en el moment que dius ERC-PV estàs insultant. Aquest partit s'ha presentat a les eleccions amb el nom d'ERPV-País valencià sí. El partit és ESQUERRA i dins Esquerra està ERC i ERPV. T'agradaria a tu que diguera al Bloc, CIU-Comunitat valenciana?.

Desconnectat

 

#10 11-03-2008 14:55:03

Webmestre
Administrador

Re: Resultats de les eleccions generals 2008

Mira alacantí, està bé que comentes l'actualitat, però no que et claves de manera obsessiva amb ERPV.

I REPETISC ALTRA VEGADA QUE NO SÓC D'ERPV.

Les teues obsessives intervencions contra ERPV creen mal rotllo i discussions estèrils, ja que l'objectiu d'aquesta web, és derrotar el blaverisme i no barallar-nos entre nosaltres.

I bo, no vaig a estendre'm, sols te demane que d'ara endavant no faces, en aquesta web com a mínim, cap intervenció referent a ERPV. Si creus que no vas a poder o no vas a ser capaç, doncs millor que no participes.

Desconnectat

 

#11 11-03-2008 18:44:16

alacantí
Administrador

Re: Resultats de les eleccions generals 2008

Crec que hem arribat a un punt crític on les normes que marques són difícils de complir. Sembla que no puga haver-hi discrepància entre membres del fòrum. Ja me’n vaig disculpar per la meua postura anterior, però ara no entrat en l’insult ni l’atac personal. Una formació política democràtica és tan criticable com digna de lloances, d’això diuen esperit crític.
Per tot això et demano que em dónes de baixa com a membre de l’equip, descansaré durant una bona estona i si torne em registraré com qualsevol mortal més. Fins una altra!

Desconnectat

 

#12 11-03-2008 20:45:34

Esquerrà
Expulsat

Re: Resultats de les eleccions generals 2008

Encara sort que el blaverisme és el gran perdedor d'aquestes eleccions. Fins i tot ERPV ha tret més vots que el partit falangista-blaver Coalición valenciana i els valencians han votat massivament els partits que Coalición acusa de "catalanistes", o siga: PP i PSPV. PP i PSPV acaten la "catalanista" AVL, per tant el blaverisme és una altra vegada el gran perdedor d'aquestes eleccions.

Última edició per Esquerrà (11-03-2008 22:28:23)

Desconnectat

 

#13 11-03-2008 22:13:07

AguaitantPV
Membre

Re: Resultats de les eleccions generals 2008

Compartisc totalment l'opinió d'Esquerrà.

Desconnectat

 

#14 11-03-2008 23:27:14

LarsenAlacant
Membre

Re: Resultats de les eleccions generals 2008

ERPV ha tret pocs vots més que CV, però cal considerar altres coses:

- ERPV està molt criminalitzada
- Coalicion Valenciana molta gent el vota pensant que és un partit com el Bloc, llevat de la Ciutat de València on és ben coneguda.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.