#1 21-02-2008 23:24:36

Esquerrà
Expulsat

Apostes: Quin serà el resultat electoral?.

La meua aposta:

VALÈNCIA:

PSOE: 8 diputats
PP:      7 diputats
ERPV:  1 diputat


ALACANT:

PSOE: 7 diputats
PP:      5 diputats


CASTELLÓ:

PSOE: 2 diputats
PP:      2 diputats
ERPV: 1 diputat

Desconnectat

 

#2 22-02-2008 00:04:25

La Tuna Punk
Membre

Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.

dubte molt de que a valència traga mes PSOE que PP i ERPV inclús conseguisca un...aixo es un poc flipat,considere per la meua part.

Última edició per La Tuna Punk (22-02-2008 00:05:45)


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#3 22-02-2008 13:19:57

Esquerrà
Expulsat

Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.

La veritat és que provablement, amb tota seguretat els resultats seran:

VALÈNCIA:

PP:       9 diputats
PSOE:  7 diputats



ALACANT:

PSOE: 6 diputats
PP:      6 diputats


CASTELLÓ:

PP:      3 diputats
PSOE:  2 diputat


I si s'aconsegueix un escó per a una altra força, serà a la província de València  i per a Esquerra Unida i republicana o per a "Unión, Progreso y Democracia". Aquesta potser serà la crua realitat. Ara jo em passe la crua realitat per on sé, i votaré per ESQUERRA REPUBLICANA DEL PAÍS VALENCIÀ, perqué sóc CATALANISTA i ara sí votaré en clau NACIONAL. Si tots feren el mateix acabarien amb la crua realitat del bipartidisme i amb l'espanyolització de les eleccions al País valencià, que estan molt més espanyolitzades que a Comunitats que no tenen llengua pròpia.

Desconnectat

 

#4 22-02-2008 13:54:11

La Tuna Punk
Membre

Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.

el vot independentista es votar en nul o l'abstenció


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#5 22-02-2008 14:52:51

Curial
Membre

Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.

Tècnicament, sí. Tot i això, pense que és més convenient exercitar un vot cap a partits que defensen el nostre país. No tant ja per obtindre representació electoral, sino per a demostrar inequívocament quina és la teua voluntat (en el vot nul o l'abstenció, la interpretació que fa el sistema és, probablement, que eres un vago que no has anat a votar, o que pases de política).

Salut!


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#6 22-02-2008 15:09:50

AguaitantPV
Membre

Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.

LaTunaPunk escrigué:

el vot independentista es votar en nul o l'abstenció

La Tuna, ací al País Valencià no estem per votar en blanc, ni molt menys.
Cada vot conta molt, i si ja costa traure'ls, com per a que hi haja gent independentista que faja abstenció.

Com a simpatitzant i activista de l'Esquerra Independentista em veig obligat a pronunciar-me davant l'anunci d'Endavant i Maulets de promoure l'abstenció.

TOTALMENT ENCONTRA, perquè no crec en l'abstenció activa, no existeix, és un terme que només és valorat individualment i sense cap repercussió política ni social.

No em senc representat 100% per cap dels partits que es presenten, però tinc ben clar que és un dret i el vaig a exercir, sobretot amb la missió d'evitar que PPSOE continuen repartint-se el botí.

L'actitud de rebuig a les eleccions espanyoles puc entendre-la com a crítica al sistema, però a nivell pràctic ES UNA GRAN CAGADA.

Val més la pena callar-se i deixar que cada militant/simpatitzant decidisca a qui votar. Orientant el vot cap a l'¡abstenció em sembla igual d'intervencionista que l'Església amb els cristians.

l'EI ha de deixar d'actuar com una església amb els dogmes de fe que li lleven tota la serietat que altres portem anys treballant.

Perquè els abertzales participen del procés electoral? son uns addictes al sistema?

i tan encontra esteu del sistema, no pagueu impostos, no llogueu pisos, no demaneu subvencions, no utilitzeu la justícia per denunciar res, ni us feu advocats per defensar unes lleis de les que esteu encontra, i molts etcs més....

A tots ens fa fàstic el sistema, però no som gilipolles, i si tenim la oportunitat de canviar alguna cosa, fem-ho, encara que siga tapant-nos el nas.

Per un independentisme madur, seriós i sense dogmes de fe.

Visca la Terra!

Última edició per AguaitantPV (22-02-2008 15:22:31)

Desconnectat

 

#7 22-02-2008 16:36:38

Esquerrà
Expulsat

Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.

El vot a Esquerra és un vot de futur. Un vot en blanc és un vot que no serveix per res, a més a més ara hi ha un partit que vol recollir el vot en blanc "Partido votos en blanco" i per tant tot vot en blanc que no vaja a aquest partit, que ha promès que no ocuparan els seus escons en cas d'aconseguir representació, serà un vot de la vaganeria o de la passoteria. I fer vot nul és una falta de respecte.

Votar Esquerra és votar futur, perquè el més que possible fracàs d'Iniciativa-Bloc-verds i del "PCE-Izquierda republicana" farà que els descontents aposten per Esquerra en un futur. Ara, no hem d'esperar al futur, ja tenim Esquerra, el que fa uns anys era utòpic (un partit que represente a tota la Nació) ara és una realitat que pot ser de present si donem porta als fracassats (Bloc-PCE-Iniciativa, etc...) i a més a més d'agafar els vots dels fracassats (per barallar-se per les poltrones i els diners), també agafen els vots dels descontents del PSPV. Tenim present i sobretot futur.

VOTA ESQUERRA.

Desconnectat

 

#8 22-02-2008 18:14:49

amunt
Membre

Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.

la veritat es que Esquerra comença a ser una aposta interessant i real, segurament votare a Esquerra el 9 de març, supose que creixerà molt aquest any.

Desconnectat

 

#9 22-02-2008 20:08:15

LarsenAlacant
Membre

Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.

Jo crec que tot i que no estem 100% d'acord amb ERPV o Bloc, hem de votar a una d'aquestes formacions, d'altra banda, PP i PSOE esdevindrien uniques, i la resta de formacions amb percentatges que no apleguen 1%, si els independentistes no votem.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#10 23-02-2008 01:22:56

La Tuna Punk
Membre

Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.

si veuen que hi han molts vots en blanc o abstencions s'adonaràn de que hi ha gent que no està contenta amb el sistema ''democratic'' que hi ha a l'estat espanyol.


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#11 23-02-2008 02:01:42

Esquerrà
Expulsat

Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.

La Tuna Punk, desenganya't. Els vots en blanc i nuls no valen per a res. Al referèndum de la Constitució europea hi hagué una molt baixa participació i els resultats van ser donats per vàlids. No entenc una cosa: Si ets independentista tens a Esquerra i si ets autonomista/sobiranista tens al Bloc-Iniciativa-Verds, per què votar en blanc o nul?. Quin sistema no t'agrada?.

Desconnectat

 

#12 24-02-2008 17:11:01

Curial
Membre

Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.

A mi no m'agrada tampoc el sistema capitalista i per tant no estic 100% darrere de cap dels partits que es presenten. El que dic és que, en la pràctica, l'abstenció i el vot nul no oposen res al sistema (en la meua opinió). Per a això, preferisc votar per algú que, encara que no coincidisca totalment amb les meues idees, sàpiga que va a fer una feina de defensa del meu país front a l'imperialisme espanyol.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#13 24-02-2008 22:26:58

el atac
Membre

Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.

el vot en blanc no podrà ajudar a que els partits nacionalistes es puguen fer forts, i per altra banda abstindres de votar és donar el teu vot al partit majoritari, i aleshores cagar-la. Per això cal votar.Jo ho tinc clar, votaré per ESQUERRA, l'únic partit que em dona seguretat i aposta de futur!

Desconnectat

 

#14 25-02-2008 15:32:55

amunt
Membre

Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.

com pot haver gent que veient la situació actual del País Valencià pense fer abstenció o votar en blanc, que no se donen compte que els bascos volen votar TOTS, aixi que els VALENCIANS a votar també, qui siga espanyolista que vote al ppsoe i els valencianistes a Esquerra o Bloc.

Desconnectat

 

#15 25-02-2008 15:35:20

LarsenAlacant
Membre

Re: Apostes: Quin serà el resultat electoral?.

Els espanyolistes no fan abstenció, això segur.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.