#1 11-02-2008 00:28:43

Webmestre1
Equip

El que ens diu un blaver

Aquest missatge ens l'envia un tal "Viçantico" [viçantico70@eresmas.com]:

Sou una colla de chiquets de parvulari que vos cregueu tot allò que vos ensenyen en el colege. Si en conte de rebre una educació pancatalanista l'haguéreu rebuda franquista, serieu més franquistes que Franco. Actueu sense criteri, alliçonats i manipulats, vegent-se ben a les clares que la majoria no teniu, valga la rebundancia, la majoria d'edat. No teniu ni puta idea de res i per això sou valencians pancatalanistes. Me descollone en vosatros perque nomeneu "blavers" als que no són pancatalanistes, de la mateixa manera que un gitano nomena "payo" al que no es gitano. ¿Pero esque no haveu deduit encara que la majoria dels humans som valencianistes i payos i que vosatros sou la minoria? ja, ja, ja. Ya maurareu i sereu com la majoria de valencians: valencianistes.

En fi, jo crec que aquest xiquet és miop, i no veu que els que són minoria són ells (recordem el zero no sé coma quant per cent de CV les darreres eleccions). Però bo, com diuen els valencians autèntics (no els que parlen un dialecte castellanitzat, com ell), que rossegue ferro.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#2 11-02-2008 07:09:46

Mallorca
Membre

Re: El que ens diu un blaver

Aquest beneït encara no sap que no consideram blavers ni als espanyolistes ni als valencianistes(Entenent Valencianista per aquell que vol l'independencia del País Valencià i no aquell que estima la grande i libre i a més a més vol dividir al llengua per afeblir-nos)
Di-li si se passara per aqui meam si reim una mica

Última edició per Mallorca (11-02-2008 07:09:57)

Desconnectat

 

#3 11-02-2008 14:03:59

Re: El que ens diu un blaver

Una pregunta:
Si no creguem el que mos diuen al col·lege/institut/universitat, que fem, mos tirem per un barranc per que ja no hi ha cap realitat, ni abstracta ni palpable? Si no creguem als científics, a qui creguem aleshores, a Federico o a Cesarito Vidal?? Els blaveros resulten pirrònics, segons ells, tota la realitat científica es una manipulació catalanista... son poc frikis, ells si que són xiquets de parvulari, són com aquells que creuen que els extraterrestres dominen el món. lol

Per cert, en Franco no rebíem educació, rebíem el que ells creien convenient, la resta la amagaven com fan ara... actualment estem en democràcia moniato! Ja sabem que els blavers sou feixistes i rebutgeu la democràcia, però no sabia que la vostra analfabetessa arribara a ser tan gran xD


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#4 11-02-2008 19:27:29

Webmestre1
Equip

Re: El que ens diu un blaver

Continua enviant-nos missatges privats el tal Vicentico, i no té desperdici el que diu:

Me dieu que no hem guanyat les eleccions ¿Pero si el PP ha guanyat en majoria absoluta en la Comunitat Valenciana? ¿Em podeu dir quans vots ha tret Esquerra Republicana de Kakalunya en la Comunitat Valenciana o atres formacions pancatalanistes? I per cert la Senyera és la bandera oficial de la Comunitat Valenciana segons el nostre estatut. Els catalans heu perdut sempre les batalles sobre la bandera en la Comunitat Valenciana, i sobre la llengua també, perque ací tot lo món parla en castellà, llengua que vosatros també sabeu i que també acabareu ensenyant als vostres fills. Sou una minoria respecte al 90% de la població valenciana que passa del català i preferix el castellà. Sou un gueto en la nostra terra i, en Kakalunya també. Perque allí, com ací, estan acabant tots parlant en castellà i abandonant el català. A les pròximes guanyarà el PPSOE, partits que són anticatalanistes en la Comunitat Valenciana. Pròxim pas en l'agenda: acabar en les llínies en català. No serà difícil perque la gent, sabiament, pensa que el català no aprofita per a res i preferix llengües útils i pràctiques com el castellà o l'anglés ya que no s'ensenya el valencià. ¿A que això no vos ho ha dit el mestre de català? El poble valencià és sabut i, ya que no pot parlar en llengua valenciana, preferix el castellà: actuem en trellat. I vos ho torne a repetir: sou com els gitanos. ja, ja, ja... Pero tu saps quants catalanistes n'hi ha en el meu barri, menys que valenciàparlants, que ya és dir. Ala, giteu-se a dormir que demà heu d'anar a la guarderia del guetto pancatalà en un món castellà: obriu els ulls.

Vaja, jo crec que els blavers no s'aclareixen, perque`sempre estan que si PP i PSOE són "catalanistes". El més fort és l'autoodi que té aquest "valencià" cap a la seua llengua i la seua terra. I dic jo, si tot allò castellà és millor, per què no se'n va a viure a Madrid?

I encara hi ha un altre missatge:

Vaja, acabe de llegir lo del falangiste subnormal de Fuster. Allò de que primer ser valencià per a ser després polaco. Solució: no ser valencià per a ser simplement ser espanyol. ja,ja,ja... vos foteu. Castellà i anglés= millons de partlants; català: quatre gats. El català no aprofita per a res i empobrix les ments de qui l'estudien que podien deprendre coses més útils i aprofitar eixe temps. Al menys açò és lo que pensa la majoria de la població valenciana, inclosa la que vosatros nomeneu "catalanoparlant". Un salut a Vidal Quadras i a Albert Boadella. ja, ja,ja... i a tots els meus amics andalusos i espanyolistes de Badalona. Entre tots conseguirem que el Kakalà desaparega. Cada dia mos queda menys camí per fer. "Adèu siau" parvulari nacionaliste.

I ací està clar de quin peu coixeja aquest borinot.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#5 11-02-2008 19:29:44

karlosdc
Membre

Re: El que ens diu un blaver

Juas juas
Quina llàstima de blavers...


http://img98.imageshack.us/img98/1081/freedomcountriesjg6ip3.jpg
No t'han parit per a dormir:
et pariren per a vetllar
en la llarga nit del teu poble

Desconnectat

 

#6 11-02-2008 19:31:30

xisco
Membre

Re: El que ens diu un blaver

Aquest beneït encara no sap que no consideram blavers ni als espanyolistes ni als valencianistes(Entenent Valencianista per aquell que vol l'independencia del País Valencià i no aquell que estima la grande i libre i a més a més vol dividir al llengua per afeblir-nos)
Di-li si se passara per aqui meam si reim una mica


Jo no estic d'acord amb tu perque jo em considere valencianista i no vull l'independencia del Pais Valencia, o es que tots els valencians hem de ser independentistes

Última edició per xisco (11-02-2008 19:32:56)


http://img231.imageshack.us/img231/5825/segelltvnrq4.jpg

Desconnectat

 

#7 11-02-2008 19:48:52

LarsenAlacant
Membre

Re: El que ens diu un blaver

Acabar amb les línies en valencià, quan estàn creixent les persones que les demanden....

Això és tipic del espanyolisme blaver, alegrar-se de que el valencià (diga-li llengua catalana, llengua valenciana, valencià, etc) s'apague al País Valencià...

Auto-odi i sindrome d'Estocolm


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#8 11-02-2008 21:42:47

Bussot
Membre

Re: El que ens diu un blaver

Els q coneixem aquest "mundet" d'internet, podríem qualificar a aquest freak com un persona inestable i sense personalitat , que utilitza internet per a descarregar les seves pròpies frustracions personals

Respecte al tema del llenguatge utilitzat, és un llenguatge vulgar, simplista i basat en tòpics i provocacions propis d'internet, no hi ha sols que vore que utilitza un valencià curiós, diria jo que se semble més al català estàndar de Barcelona que al català de les normes del puch

Última edició per Bussot (11-02-2008 21:45:09)

Desconnectat

 

#9 12-02-2008 00:27:04

Webmestre1
Equip

Re: El que ens diu un blaver

Continua Vicentico:

No me'n vaig a viure a Madrit, perque no me fa falta. La societat valenciana no és frikicatalanista sino majorment regionalista i castellanista. Potser açò, la majoria de frikis pancatalanistes que sou de poblets molt chicotets i poc poblats, encara no ho haveu assimilat. Quan sigau majors d'edat algun dia, ho comprendreu. Ala, continueu en el vostre llogaret de naiximent frikilandios. Vixca Valéncia, vixca Espanya i vixca el món... A, se m'oblidava, ací teniu un important argument científic reconegut per la romanística internacional: el castellà i l'anglés servixen, el català: no. "Adèu siau" minoria.

I un altre:

Amic Bussot, no reflexes en mi, lo que et consideres que eres tu.

I un altre:

Acabe de llegir a un payo en els vostres foros que diu que creu que "ERC traurà diputats per les circunscripcions valencianes en les eleccions generals" Ja,ja,ja, yo me partixc el rabo en vosatros tu, més bovos no podeu ser.

Xé, Vicentet, deixa d'enviar-nos missatges privats i registra't perquè tots poguem debatre amb tu!

Sols dir-li una cosa, pel que em toca. Jo he viscut sempre en ciutats però mon pare, sí, és d'un "llogaret xicotet" que dius, i n'estic molt orgullós. I si molts de nosaltres provenim d'eixos "llocs poc poblats", a tu t'importa tres punyetes, borinot.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#10 12-02-2008 01:03:48

xoco
Equip

Re: El que ens diu un blaver

al final jo ja no he llegit després del 2, no val la pena fer mal al ulls veguent animalaes com es escriure "ben" de (vindre), o siga, que si toca en català posar "j" ells "y", si toca "x" ells "ch".... però sempre es una transformació de lo que es diferent del català del castellà, pero aquesta no la habia vist en ma vida, com esta el pati, hi ha cada analfavet. "Me parto y me rio", analfaBLAbets


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

#11 12-02-2008 10:04:34

Curial
Membre

Re: El que ens diu un blaver

Per l'amor de deu, si tant li agrada el castellà, que se'n vaja a Castella i deixe d'escriure eixe codi críptic que fa mal als ulls legir-lo.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.