#1 27-01-2008 15:39:50

olocaui
Membre

Dia de la dona

Hola a tots!

Volia preguntar-vos quines activitats ludiques vos pareixen bé per al dia de la dona treballadora, propostes d'activitats, pelicules...etc

Gràcies.


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#2 29-01-2008 17:04:09

olocaui
Membre

Re: Dia de la dona

Veig que sou molt d'esquerra, només vos preocupeu per el PV, sou regionalistes, ni independentistes ni nacionalistes, cada vegada més a la dreta.

Aquest forum s'ha convertit en un lloc de debat només per al Bloc i ERPV.

Que vos aprofite.

Adeu.


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#3 29-01-2008 17:11:50

puka
Administrador

Re: Dia de la dona

Que insolent...
Aquest fòrum és propietat de tots i cadascun dels usuaris.

http://www.google.com/search?client=saf … p;oe=UTF-8

Desconnectat

 

#4 29-01-2008 17:37:41

Curial
Membre

Re: Dia de la dona

En principi em pareixen bé qualsevol tipus d'activitats. Desde:
- manifestacions
- concentracions davant de les autoritats per a denunciar la violència masclista
- fer xerrades sobre la situació dels drets de les dones al nostre Estat i arreu del món (amb particular incidència allà a on es vulneren més, parlant per exemple dels llocs a on s'aplica la Sharia),
- fer feines de divulgació de l'absoluta normalitat de lalitat femenina (per tal de que les dones siguen conscients del seu cos i de com poden gaudir amb ell, o per a que els homens també sapiguen sobre el tema),
- fer tallers a on s'expliquen temes d'interes per a higiene femenina (com per exemple demostracions de la copa menstrual eixa que crec que igual poden interessar a les dones),
-  tallers sobre salut femenina (tractar temes com la menopausia, càncer de mama, etc).
- fer feines de divulgació (siguen tallers, exposicions, etc), de dones que han lluitat pels nostres drets, tant com a dones i també com a poble, al País Valencià, o foren pioneres als seus àmbits (ara mateix n'hi ha una exposició al Campus dels Tarongers de la Universitat de València molt interessant d'este tipus, ix per exemple Matilde Salvador).
- tallers d'autodefensa per a ensenyar a altres dones tècniques de com defensar-se d'atacs per part de masclistes (ex-parelles, parelles, desconeguts, etc).



Et pareixen bé, Olocaui?

Ara, activitats que NO em pareixen bé:

- arribar a un foro ple de prepotència i arrogància i jutjar a tots els seus usuaris desde el desconeixement personal i la facilitat que té l'internet per a dir les coses desde l'anonimat.

Això no em pareix bé ni el dia de la dona treballadora ni en cap altre dia.

(Com has fet tú).


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.