#1 22-01-2008 18:56:30

Sobre La Foto Fundacional De Editorial Torre

Com a net de Francesc Navarro i Navarro,present en aquesta foto,i membre fundacional de editorial Torre,m'agradaria obtenir més dades i anècdotes de la dita circumstància.Voldria també informacions relatives a eixe esdeveniment i qualsevol altres,doncs he conegut massa poc al meu avi i la familia que podia fer-ho,o ja no esta o no en té més informacions.Gràcies anticipades.

Desconnectat

 

#2 22-01-2008 19:08:35

amunt
Membre

Re: Sobre La Foto Fundacional De Editorial Torre

Benvingut Francesc Navarro, mai no es massa tard per recordar als teus i la teua història personal
un abraç

Desconnectat

 

#3 22-01-2008 21:25:15

Webmestre1
Equip

Re: Sobre La Foto Fundacional De Editorial Torre

Benvingut Francesc, i és tot un honor que un descendent de tan il.lustre personatge (ja que aquesta editorial va ser la primera que publicà en valencià després de la Guerra Civil) estiga entre nosaltres.

Doncs en principi sé poques coses del teu avi i d'eixa foto, però aniré investigant.

Salut!


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#4 23-01-2008 08:30:39

Re: Sobre La Foto Fundacional De Editorial Torre

Agraït pel teu interés,espere les teues investigacions,per la meua part,et diré que el meu avi era nat a Albalat dels Taronjers(Les Valls) i va tenir un càrrec destacat a La Yutera Española,no va tenir més fills que mon pare perö no es va cassar amb la meua avia malgrat que va reconéixer al fill(cosses de la guerra i post-guerra),només el recorde des que tinc tres anys,que av faltar al any 1963,tenia gran amistat amb Miquel Adlert ,Xavier Casp i Joan Fuster,tinc com un tresór,l'íunic llibre que va publicar,"Els Idiomes Ibérics" a més d'altres llibres d'aquells anys,molt curiossos i per d'amunt de tot el seu segell ,la quatribarrada amb una estrella,ell va fer pensar,ja al any 75 que la secessió no té trellat i des d'aleshores,lluite pel meu compte per que aixó no siga.Grácies pel teu interés

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.