• Inici
  •  » Debat general
  •  » Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es diga

#1 21-12-2007 15:03:34

Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es diga

El nostre país és un país privil·legiat ja que és un dels que està menys globalitzat de tots els països desenvolupats, però cada cop anem a pitjor.
N'estic fins als pebrots de sentir a parlar la gent o de veure aquest putu ninu de la cocacola anomenat Papa Noel o com es diga penjant dels balcons de les cases.
DES DE QUAN ACÍ ES CELEBRA PER NADAL AQUESTA "TRADICIÓ" (no és ni tradició) DE QUE BÉ UN PUTU NINOT GORDO DE LA COCACOLA A REPARTIR REGALS???


No esperes salvacions supremes
de Déu, dels reis ni del tirà
obrer és la sang de tes venes
que triomfant et salvarà.

Desconnectat

 

#2 21-12-2007 23:52:18

ka
Membre

Re: Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es diga

Estic totalment d'acord!!! Argh!

D'on vinc jo hi han 13 "Jólasveinar", que cada nit abans de nadal en ve un a "robar" una cosa. Tenen els seus noms, que explica el que "roben" (la majoria menjar, perque abans hi havia molt poc) hahah smile Els "papa noels" robaven coses....
Però ara, tothom ensenya als seus fills que el

Un esclau lliure escrigué:

PUTU NINOT GORDO DE LA COCACOLA

regala coses mad

Última edició per ka (21-12-2007 23:52:57)


Si no trobes el teu camí, fes-te'l!

Desconnectat

 

#3 22-12-2007 00:10:28

valcat
Membre

Re: Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es diga

En tot cas és valencià seria "Pare Nadal" i no "Para". Bé, és "P. Noël". S'escriu en francés. I parlant del tema a mi m'és igual el Papa Noël, l'arbre de Nadal o el caga tió. Estic en contra del Nadal. No hauria de ser festa, l'Estat hauria de ser laic i no posar cap festa religiosa. Que la gent creient ho celebre, però que no ens obliguen als no creients. Em sembla inadmissible que el dia 25 de desembre siga festa en un Estat aconfessional. Si volen que siguen festa els dies religiosos perquè no ho són els dies d'altres religions?.

Última edició per valcat (22-12-2007 00:21:51)

Desconnectat

 

#4 22-12-2007 16:42:08

Mallorca
Membre

Re: Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es diga

Un estat aconfessional no es un estat laic i si es festa...que vols que et digui millor per jo , m'agarda tocar-me ets ous

Desconnectat

 

#5 23-12-2007 18:04:42

valcat
Membre

Re: Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es diga

No es tracta de llevar festes, es tracta de canviar-les a dies que no siguen religiosos. Que siga festa el 25 d'abril i no el 25 de desembre, per exemple.

Desconnectat

 

#6 23-12-2007 18:50:36

Mallorca
Membre

Re: Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es diga

Umh,sincerament no hi veig la necesitat,que mes dona si cau en dia religios o no?

Desconnectat

 

#7 24-12-2007 19:30:12

Re: Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es diga

Jo no estic en contra del Nadal ja que són unes dates molt boniques amb que et reuneixes amb la família. Estic en contra de que les grans multinacionals aprofiten per inflar-nos el cap i gairebé obligar-nos a comprar. El Nadal és molt bonic, els regals no tant


No esperes salvacions supremes
de Déu, dels reis ni del tirà
obrer és la sang de tes venes
que triomfant et salvarà.

Desconnectat

 

#8 25-12-2007 00:41:05

Darmagon
Membre

Re: Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es diga

A mi mes igual que sigui un dia religiós, puix aprofito per reunir-me amb la meva família i donar-nos uns regals. Que sigui o no  religiós es igual es que compta es com ho celebris tu amb al teva família.  Per una altra banda, jo tinc 28 anys i recordo quant
era petit el pare Noel ja rondava pels carrers.  De fet de petit jo era mes de reis però avui en dia en donem els regals després del sopar de Nadal.

De totes formes feliç Nadal a Tothom.


http://sce.newlightsystems.com/userbars/usebarcatala.jpg

Desconnectat

 

#9 25-12-2007 01:15:41

puka
Administrador

Re: Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es diga

Aquí (a l'entorn familiar) mai s'ha celebrat això del Pare Noël ja que és una invenció; la nit de nadal ha sigut sempre per a cantar nadales i estar en família, no per a caure en mercantilismes. Tot més les clàssiques estrenes de nadal.
i n'estic ben orgullós.

Per cert, bon nadal a tots.

Ens llegim!

Última edició per daniol (25-12-2007 01:17:11)

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es diga

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.