#1 18-12-2007 23:08:51

valcat
Membre

Transició democràtica a Cuba

Fidel Castro deixa el poder i s'obri el camí cap a una transició democràtica i a la il·legalització dels partits polítics. La dictadura comunista donarà pas a un sistema de democràcia capitalista. Quan hi arribe ho celebrarem com van celebrar la caiguda del Mur de Berlín. Felicitats al poble de Cuba. Només espere que Fidel Castro i el seu germà siguen jutjats igual que Pinotxet.

Última edició per valcat (20-12-2007 04:15:03)

Desconnectat

 

#2 19-12-2007 09:16:20

Curial
Membre

Re: Transició democràtica a Cuba

Llenguatroll, t'has enganyat. Aquest nick era el que gastaves per a dir que "la dictadura del proletariat és l'allibertament dels treballadors", ja saps, el nick comunista i que escriu "Mosatros". El nick anticomunista purista de la llengua catalana, te'l van banejar.


De res wink


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#3 20-12-2007 04:17:29

valcat
Membre

Re: Transició democràtica a Cuba

Què?. No te n'assabentes de la pel·lícula. Quan vaig dir que la dictadura del proletariat era l'alliberament dels treballadors només pretenia fer una ironia. Ja ho vaig dir en un post. I jo sóc valcat, no llenguacatalana, un respecte, per favor.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.