#61 06-12-2007 18:50:40

olocaui
Membre

Re: Comunisme-Capitalisme

Ah! es veritat, ara fins i tot els feixistes d'Espanya2000 son "democrates" i jo per defendre el comunisme, soc un dimoni anti-constitucional...hahaha


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#62 07-12-2007 00:16:02

Llenguacatalana
Expulsat

Re: Comunisme-Capitalisme

No olocauí, pots defendre perfectament el comunisme, però no la dictadura. Has d'acceptar les regles del joc i eixes regles del joc es juguen en un marc de democràcia, i no en una dictadura del proletariat, on totes les ideologies polítiques tenen cabuda, sempre i quan estes siguen respectuoses amb els drets humans. Il·legalització d'España2000, Coalición valenciana, ANB, DN, etc.... JA !!!!.

Desconnectat

 

#63 11-12-2007 00:36:46

valcat
Membre

Re: Comunisme-Capitalisme

Jo crec que el capitalisme és una dictadura, la dictadura del capital. No considere que el comunisme siga una dictadura. El comunisme és l'alliberament dels treballadors.

Desconnectat

 

#64 11-12-2007 10:31:15

LarsenAlacant
Membre

Re: Comunisme-Capitalisme

home, llenguacatalana, veus com cada dia canvies de discurs?


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#65 11-12-2007 16:43:51

valcat
Membre

Re: Comunisme-Capitalisme

Quina, mania en dir-me llenguacatalana, jo sóc valcat, sóc valencià i vull la Nació valenciana i la denominació de llengua valenciana. Català i valencià són dos denominacions per un mateix sistema lingüístic, però per parlar el mateix no som catalans, som valencians, cada u a sa casa, agermanats però a sa casa.

Desconnectat

 

#66 11-12-2007 19:44:13

Re: Comunisme-Capitalisme

Si clar, ara fa un discurs contrari per passar desapercebut smile


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#67 11-12-2007 21:56:18

Re: Comunisme-Capitalisme

Jo tinc al meva "teoria" sobre el comunisme. I es que no està pensat per practicar-lo amb l'ésser humà. Les persones sempre volem més del que tenim i el comunisme trenca amb aquesta manera de ser ja que el que fa es donar el just per viure i una mica més però sense abusar. Què passa? Que la gent volem més i més. Per tant, els que tenen estudis se'n van a països capitalistes ja que allí saben que si troben una bona feina podran fer molts i molts euros, dòlars o el que sigui, llavors podran anar de meuques cada dia, tenir 10 cases, 10 picines, 10 cotxes, mentres que un pobre home viurà al carrer, amb diaris, amb la pell enganxada als ossos i sense saber si demà s'arribarà a despertar.

Però si el comunisme s'instaurés a tot el món, ningú marxaria a altres estats per poder anar de meuques cada dia, ningú viuria a la misèria... Prou de sentir que ahir va morir una dona de gana, que tot d'estudiants va morir en un tiroteig a EEUU perquè un company seu va anar a la botiga tan tranquil, va comprar una arma com qui compra bolquers i a mitja classe es va posar a disparar a tort i a dret, que un home es va suïcidar perquè s'havia arruinat a la borsa...  PROU.


No esperes salvacions supremes
de Déu, dels reis ni del tirà
obrer és la sang de tes venes
que triomfant et salvarà.

Desconnectat

 

#68 11-12-2007 22:01:14

Re: Comunisme-Capitalisme

Tu, valcat. Llegeix història o cultura general. Però ves en compte amb el que llegeixes! Que hi ha molta mentida escampada i veig que t'escalfa el cap.


No esperes salvacions supremes
de Déu, dels reis ni del tirà
obrer és la sang de tes venes
que triomfant et salvarà.

Desconnectat

 

#69 11-12-2007 22:05:37

Re: Comunisme-Capitalisme

Per cert. El capitalisme és una gran màquina anticomunista. No feu cas de tot el que us diguin o acabareu com el valcat.


No esperes salvacions supremes
de Déu, dels reis ni del tirà
obrer és la sang de tes venes
que triomfant et salvarà.

Desconnectat

 

#70 11-12-2007 22:51:15

olocaui
Membre

Re: Comunisme-Capitalisme

Anem a donar una oportunitat a valcat!

Apoye la teva opinió del missatge num#63

Un esclau lliure; Hi ha més gent inteligent al món comunista que al capitalista, crec que et refereixes als empresaris que exploten al obrers.


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#71 12-12-2007 17:44:32

Re: Comunisme-Capitalisme

També s'ha de dir que una dictadura escollida per una majoria no és una dictadura.


No esperes salvacions supremes
de Déu, dels reis ni del tirà
obrer és la sang de tes venes
que triomfant et salvarà.

Desconnectat

 

#72 12-12-2007 20:17:35

LarsenAlacant
Membre

Re: Comunisme-Capitalisme

Si Un esclau lliure, però existeix el sàtrapisme


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#73 12-12-2007 21:34:21

valcat
Membre

Re: Comunisme-Capitalisme

I un feixista triat per la majoria no és un feixista?. Hitler va ser triat per la majoria.

Desconnectat

 

#74 12-12-2007 21:40:27

Re: Comunisme-Capitalisme

És cert això de que Hitler va ésser triat per la majoria, però després va traïr al poble alemany. Potser va ésser triat però la gent el va votar per una cosa, després ell en va fer una altra.


No esperes salvacions supremes
de Déu, dels reis ni del tirà
obrer és la sang de tes venes
que triomfant et salvarà.

Desconnectat

 

#75 12-12-2007 21:47:23

Mallorca
Membre

Re: Comunisme-Capitalisme

I Mussolini?Aquest era feixista desde el principi,sense masqueres

Desconnectat

 

#76 12-12-2007 22:00:27

Re: Comunisme-Capitalisme

Un feixista es aquell que va en contra del (qualsevol) poble (o cultura), per tant, Mussolini era feixista, Hitler era feixista (jueus, polonesos, rusos...), Franco era feixista (catalans, bascos, gallecs...), Stalin feixista...

Lenin antifa, Marx antifa, Engels antifa, Che antifa....

LlenguaCatalana, que se't veu el plumeret, primer dius que eres comunista i en acabant dius això...


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#77 13-12-2007 00:20:13

valcat
Membre

Re: Comunisme-Capitalisme

Només he dit que un partit o una persona no pot fer qualsevol cosa perquè per majoria l'haja triat el poble. Ara va un i es presenta dient que matarà tota la gent que no arribe a una alçada d'1,80 m i si el poble el vota per majoria va i ho compleix. No té sentit.  No té sentit dir que una dictadura és democràtica si és triada per la majoria. Una dictadura sempre serà dictadura.

I sobre el que he dit de quan sóc de comunista ( en el sentit de dictadura del proletariat ) era un sarcasme o ironia.

Desconnectat

 

#78 13-12-2007 09:18:39

Curial
Membre

Re: Comunisme-Capitalisme

Llenguacatalana, en els foros s'expulsa a la persona, no al nick. No trobe honest fer-se 20 nicks per a tindre una escapatòria quan la gent se canse de que faces el troll. Tú voras.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#79 13-12-2007 19:14:50

olocaui
Membre

Re: Comunisme-Capitalisme

Pero la IP sempre es la meteixa, i si no es la de Llenguacatalana...

valcat; Registrat: 09-12-2007.

Això fa pudor, s'en va uno i es registra l'altre...encara que si no ho sabem cert...


Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster)

Desconnectat

 

#80 13-12-2007 20:04:18

Re: Comunisme-Capitalisme

La IP no sempre es la mateixa, es pot canviar fàcilment.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.