• Inici
  •  » Debat general
  •  » Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

#1 10-12-2007 05:32:36

amunt
Membre

Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

Amics valencianistes hem de dir ben alt que volem tv3 i que defensem el País Valencià, a continuacio us deixe una web que recull els blogs de candidats del PP en Catalunya, heu d'explicarlos a estos lladres i espanyolistes que VOLEM TV3 AL PAÍS VALENCIÀ. Hem de plenarlos la cara de paraules fins que sels caiga la cara de vergonya.
  http://www.poliblocs.cat/directori.php?id_org=6

  Nomes heu de posar l'adreça electrònica al google i a expressar el nostre sentiment als peperos que ens neguen la nostra llibertat.

                 VISCA EL PAÍS VALENCIÀ.                 VOLEM TV3                MAI ENS CALLARÀN

Desconnectat

 

#2 10-12-2007 11:58:46

valcat
Membre

Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

Però el gran culpable és Joan Clos i el PSOE. La Generalitat valenciana no té competències per tancar el repetidor de la Carrasqueta i tampoc té competències per sancionar ACPV. Joan Clos calla i el PSOE tol·lera. Zapatero culpable. Joan Clos hauria de portar els seus tècnics a la Carrasqueta per activar el repetidor perquè el PP valencià l'ha precintat il·legalment. Joan Clos no farà res perquè els Bono, i els Ibarra són qui realment manen al partit.

Desconnectat

 

#3 10-12-2007 12:02:14

valcat
Membre

Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

A l'Aguirre (PP Madrid) li va tancar el PSOE el repetidor del segon canal autonòmic (laOtra) i ara està emetent la Otra amb el repetidor precintat. El PSOE de Felipe González va tancar el senyal de TV3 al PV i ACPV va emetre TV3 amb el repetidor precintat. Ara no es podria emetre amb el repetidor precintat com va passar al passat o com fa l'Aguirre a l'actualitat?.

Desconnectat

 

#4 10-12-2007 13:42:56

alacantí
Administrador

Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

Per favor, podeu ficar al fòrum les adreces de correu-e de la generalita valenciana (presidiència i consellers) per tal d'enviar-li la nostra queixa personal? Gràcies.

Desconnectat

 

#5 10-12-2007 15:37:38

valcat
Membre

Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

Jo precintaria la Generalitat valenciana. La Generalitat valenciana està destrossant el país. Jo anul·laria l'autonomia valenciana.

Desconnectat

 

#6 10-12-2007 15:59:52

Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

O_O
quines baconades he de sentir... Sense autonomia si que estaria perdut tot.
Te tota la pinta de ser LlenguaCatalana.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#7 10-12-2007 16:10:42

Mallorca
Membre

Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

Doncs,Gandia i si comprobes les IP?

Desconnectat

 

#8 10-12-2007 16:33:44

Combatiu
Membre

Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

ja que ix el tema...m'agradaria saber com es fa aixo de les IP...si algu ho explica...gràcies!!


ADEU PP--Rita & Camps fora JA!!

Desconnectat

 

#9 10-12-2007 18:02:02

Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

No són la mateixa IP, però això no implica que siguen persones diferents.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#10 10-12-2007 22:24:42

valcat
Membre

Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

¿Qui és llengua catalana?.

Desconnectat

 

#11 10-12-2007 22:41:04

Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

Fa res et queixaves de que l'haguérem expulsat i ara preguntes qui es?
Sembla que algú dissimula molt malament...


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#12 10-12-2007 22:47:57

valcat
Membre

Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

No, jo ho deia per les coses que havia llegit dels seus missatges, però no sé realment com és de veritat, si és troll o no. Jo la veritat és que segons el que he llegit dels seus posts pense que és un xic o xica ben centrat. Ara, tampoc puc opinar perquè jo no he parlat mai amb ell.

Desconnectat

 

#13 10-12-2007 23:42:31

Curial
Membre

Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

A mi em recorda a eixos moments dels Simpson quan ix Homer o algun altre personatge i diu "Si... eh... me'n vaig un moment.. al.. cotxe.. m'he deixat... unes... coses... sí, unes coses... adeu!". I ix correguent, se sent una porta tancar i un cotxe enceguar-se i martxar-se a tota presa derrapant xD


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#14 10-12-2007 23:48:00

LarsenAlacant
Membre

Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

hahaha, és delirant


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#15 11-12-2007 13:56:09

amunt
Membre

Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

Camps i Ferran, una mateixa crosta

El govern valencià ha decidit que amb una ja en tenia prou. Per evitar quadres heroics i contraproduents, amb catalanistes fent pinya a l’entorn d’una bandera, els seus tècnics se’n van anar diumenge a la nit al repetidor de la serra de la Carrasqueta –que permet que el senyal de TV3 arribi a les comarques meridionals– i el van precintar sense gaites ni avisos previs. Els valencians del sud, doncs, avui ja no veuen les emissions de Televisió de Catalunya.

La pregunta és òbvia i immediata. Si l’executiu que presideix Francisco Camps no ha precintat fins ara cap de les emissores que emeten alegalment o il·legalment al País Valencià, per què ha perpetrat una mesura tan bèstia amb l’única que utilitza com a idioma vehicular la llengua dels valencians? El president Montilla i el conseller Saura en tenen la resposta. Ho han fet per motius “polítics” i “electorals”. No pas “tècnics”. Quina estesa d’intel·ligència! Poc hi té a veure la tècnica, quan es tracta del PP valencià. Més aviat són pretecnològics. Rascant rascant, a més, Camps havia arrancat un multiplex més de televisió digital terrestre al ministre Joan Clos i portava camí d’aconseguir-ne un altre. No se les acabaran, les freqüències.

L’urpa del govern valencià ha actuat, doncs, per unes altres raons. Polítiques? No cal dir-ho. Electorals? I tant. L’anticatalanisme disfressat de reivindicació pastoral valenciana té clients i dividend. I aquí sempre estem d’eleccions. Però no és només això, president Montilla i conseller Saura. Hi ha, igualment, unes profundes raons nacionals. Volen també extirpar la crosta “catalanista” al País Valencià. La mateixa que tan molesta el diputat Joan Ferran. I s’ha d’arrancar on es fa: al nord i al sud.

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.