#21 07-12-2007 01:12:48

Tio_Cuc
Membre

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Llenguacatalana no insultes, no cal, ells mateixos dient-te Troll es desqualifiquen.


Segurament jo ara també seré un Troll i un espanyolista perquè pense que el Chàvez ha convertit Veneçuela en una república bananera (si és que ja no ho era). Cuba és una altra república bananera on se pateix una de les pitjor dictadures de tots els temps i on no hi ha ni la més mínima llibertat d'expressió.

Desconnectat

 

#22 07-12-2007 01:40:22

Llenguacatalana
Expulsat

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Gràcies, Tio_Cuc, però on estan els insults que fas referència?. Què jo sàpia fer-se una palla no és un insult.

Desconnectat

 

#23 07-12-2007 11:10:00

Tio_Cuc
Membre

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Fer-se una palla a un fòrum públic és poc adient. Per a mi no és un insult, però hi ha gent amb la pell molt fina que pot respondre de manera desproporcionada. De totes les maneres, tens raó he rellegit els missatges i no has insultat a ningú.

Desconnectat

 

#24 09-12-2007 14:41:43

Curial
Membre

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Llenguatroll escrigué:

Curial, no intentes corregir perquè la cagues. Sí és l'illeta i l'ungleta, en aquests casos sí s'apostrofa. L'illa, l'ungla. Llavors no vages de llest perquè la cagues. Conèixes L'illa Diagonal a Barcelona?. Ah, no que és un centre capitalista.

Jo no he dit que "L'illa" no s'apostrofe. Clar que "l'Illa" sí que s'apostrofa, trollet. Com que en "Illa" la "i" és tònica, i no àtona, com en "Illeta", que és l'exemple que jo posava.

"L'illeta" no existeix en català, troll. D'a on eres tú que apostrofen "L'universitat"?
Igual t'has ensenyat valencià en algun curs amb normativa blavera de la Loca Academia de Kultura Balensiana (seguint la teua lògica d'adjudicar normatives per errors ortogràfiques).

Admeteix que t'he destrossat en el teu propi joc. Els valencianistes tornem a guanyar als trolls cool


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#25 09-12-2007 21:00:50

valcat
Membre

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

Illeta sí existeix en català. De fet a Mallorca hi ha "Ses Illetes". Curial, llenguacatalana ha sigut expulsat del fòrum, per tant no es pot defendre. Crec que estàs obsessionat amb ell, i encara que no està seguixes tirannt-li merda. Fa temps que llig els fòrums però no participava i he vist com no has parat d'insultar-lo dia sí i dia també, en canvi a tu no t'expulsen per insultar-lo.

Última edició per valcat (09-12-2007 21:03:36)

Desconnectat

 

#26 09-12-2007 21:28:46

Curial
Membre

Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"

El que no existeix és l'apostrofació "L'illeta".

Jo no l'he insultat, l'he dit que és un troll, cosa que ha demostrat, tant ací com a valencianisme.com, i que no pense jo a soles, sino molts usuaris.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.