#1 27-11-2007 18:20:12

puka
Administrador

"Llengua catalana" i "Llenguacatalana"

Curiós...
Una pregunta a llenguacatalana:

"Llengua catalana" va ser el precursor de "Llenguacatalana"? Per què vas canviar de nom si és el mateix? Vas oblidar la contrasenya? (Existia un enllaç per recuperar-la!!) O no estem parlant de la mateixa persona i altre te va robar la idea?
Vegent els missatges crec  que es tracta de la mateixa persona...
"Llengua catalana" >> http://www.antiblavers.info/forum/profile.php?id=70
"Llenguacatalana" >> http://www.antiblavers.info/forum/profile.php?id=358


ahhh xic, no m'estic ficant amb tu ni res, he trobat açò i m'ho he preguntat

Última edició per daniol (27-11-2007 18:21:41)

Desconnectat

 

#2 27-11-2007 19:17:05

Mallorca
Membre

Re: "Llengua catalana" i "Llenguacatalana"

umh,crec que aixo importa mes be poc

Desconnectat

 

#3 27-11-2007 19:32:45

puka
Administrador

Re: "Llengua catalana" i "Llenguacatalana"

ja ho sé, i què? xD
no és un "debat general"?

Desconnectat

 

#4 27-11-2007 20:28:18

Llenguacatalana
Expulsat

Re: "Llengua catalana" i "Llenguacatalana"

Desconeixia això. Però sí sóc jo. A la millor estava registrat i no m'en recordava i vaig tornar a registrar-me. Ho posaria separat per error. Normalment als fòrums només pots posar els nicks sense espais. Provaré a veure si puc entrar amb el nick amb espais a veure que deia jo al 2006 en aquesta web.

Desconnectat

 

#5 27-11-2007 20:30:08

Llenguacatalana
Expulsat

Re: "Llengua catalana" i "Llenguacatalana"

Per cert, estàs donant informació personal meua. Pensava que això no ho veia ningú.

Desconnectat

 

#6 27-11-2007 20:52:33

Darmagon
Membre

Re: "Llengua catalana" i "Llenguacatalana"

això es el profile i es public per a tothom. Clicka sobre el nom de la gent i ho veuràs


http://sce.newlightsystems.com/userbars/usebarcatala.jpg

Desconnectat

 

#7 27-11-2007 21:49:20

Llenguacatalana
Expulsat

Re: "Llengua catalana" i "Llenguacatalana"

Llavors, el meu correu només el veig jo, o el veuen també els demés?. Quan em pique jo ix el meu correu electònic i jo vaig dir que fos privat.

Desconnectat

 

#8 27-11-2007 23:06:57

Curial
Membre

Re: "Llengua catalana" i "Llenguacatalana"

Ho veus tú només, a la resta els ix "enviar un email" per a contactar amb tu en privat, però sense revelar la teua adreça (a menys que els contestes des d'ella, supose)


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#9 27-11-2007 23:12:10

Empala
Membre

Re: "Llengua catalana" i "Llenguacatalana"

Muahahah

Llenguacatalana, com a blaver fill d'espanya que sóc conec les teves dades i ara et penso fer una visita amb la meva colla de pseudohumans de la caverna (blaveros per intentar espanyolitzar la terreta i així no ser immigrants al PV).

Hoi hoi hoi.

Hm, era broma.

Desconnectat

 

#10 28-11-2007 00:19:32

Llenguacatalana
Expulsat

Re: "Llengua catalana" i "Llenguacatalana"

Hi ha tant pocs blavers al PV que seria trobar una agulla en un paller. Malauradament encara que el blaverisme de la RACV, Sentandreu, etc... és desconegut per l'inmensa majoria, sí hi ha un altre blaverisme: el practicat pel PP i el PSOE i la creença encara per molts valencians, que mai a la vida han sentit parlar de blaverisme, que valencià i català són llengües molt paregudes, però no la mateixa. Molts xiquets ixen de l'escola sense saber que el valencià és català perquè molts professor de la nova ornada no diuen res. Eixe és el "blaverisme" que ens fa mal i no el practicat per l'ultradretà Sentandreu que només fa que fer el ridícul davant els tribunals.

Desconnectat

 

#11 02-12-2007 10:30:45

Laureta
Membre

Re: "Llengua catalana" i "Llenguacatalana"

xDDDDDDDD

aixi que hi han 2 usuaris amb la mateixa persona?

ja ho he entés, eh??

llenguacatalana, vas oblidar la cntrasenya de l'antic usuari?? (llengua catalana)

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.