#1 19-10-2007 19:42:18

drygan
Membre

Google Països catalans

No s si ya algú sabia d'això, però m'ha paregut molt interessant:

http://www.google.ppcc.cat/

Que vos pareix?


http://img529.imageshack.us/img529/134/anagramaokvioh0.jpg
BLAVERS A FER LA MÀ!!!!!

Desconnectat

 

#2 19-10-2007 19:47:22

Llenguacatalana
Expulsat

Re: Google Països catalans

"Ja" fa anys que existeix aquesta pàgina i moltes altres semblants i cap d'elles té l'autorització de google.

Última edició per Llenguacatalana (19-10-2007 19:48:39)

Desconnectat

 

#3 20-10-2007 09:50:02

ixader
Membre

Re: Google Països catalans

No? I llavors, per què Google no els denuncia per plagi?

Desconnectat

 

#4 20-10-2007 11:17:30

grixa
Membre

Re: Google Països catalans

El més gracios de tot plegat és que el web "El Palleter" va iniciar una campanya contra "Google Països Catalans" (adduint una possible violació del copyright de Google) i ara tot d'una apareix "Google Blavencià".

Senyors blavers, no podríeu ser més conseqüents amb les vostres idees i denunciar també "Google Blavencià". Mare meua, quina falta de coherència!!!! smile smile


------------------------------------------------------------------------------------------------------
Per l'oficialitat del català a la Franja de Ponent i la Catalunya del Nord.
Per l'oficialitat del català a la Unió Europea.

Desconnectat

 

#5 20-10-2007 12:49:50

LarsenAlacant
Membre

Re: Google Països catalans

L'estrategia blavera és clara, muntar pollastres amb qualsevol menudència per a tindre ressó. Que hi ha que fer? No donar-lis cap publicitat, no parlar d'ells a no ser que siga completament necessari i acabaran com els Ciutadans de Catalunya


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#6 20-10-2007 14:47:37

ka
Membre

Re: Google Països catalans

Jo sempre utilitze el google.ppcc.cat .... smile


Si no trobes el teu camí, fes-te'l!

Desconnectat

 

#7 20-10-2007 17:14:39

Llenguacatalana
Expulsat

Re: Google Països catalans

Jo utilitze la barra d'eines en català oficial de google. Totes les cerques venen en català. Amb el google PPCC les cerces són en anglès. A més a més tinc el Vista en català oficial de Windows.

Desconnectat

 

#8 20-10-2007 18:27:50

Webmestre1
Equip

Re: Google Països catalans

Jo tinc aquesta pàgina com a pàgina d'inici al meu ordinador...què menys.

Em va fer gràcia quan els mamons del palleter i valenciafreedom montaren tota una campanya per a tancar-la i no aconseguiren res. He, he...

Nou fracàs de valenciafreedom (i van...).


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#9 21-10-2007 14:32:38

ka
Membre

Re: Google Països catalans

LlenguaCatalana, has de ficar el "cerca pàgines en català" aixi estarà en català....

Jo quan busque pàgines en català: google.ppcc.cat
En anglès: google.ie
En islandès: google.is
castellà: eeh... no ho faig... jaja

etc...


Si no trobes el teu camí, fes-te'l!

Desconnectat

 

#10 21-10-2007 19:35:30

puka
Administrador

Re: Google Països catalans

No hi ha que utilitzar eixes imitacions de google.ppcc.cat i similars ja que no funcionen bé.
Existeix per part de google una versió completament en català:

www.google.com/intl/ca/

Sempre hi ha la possibilitat d'utilitzar http://www.google.ca i configurar per mostrar idioma català.

Última edició per daniol (21-10-2007 19:36:48)

Desconnectat

 

#11 21-10-2007 20:22:23

grixa
Membre

Re: Google Països catalans

O el d'Andorra: www.google.ad


------------------------------------------------------------------------------------------------------
Per l'oficialitat del català a la Franja de Ponent i la Catalunya del Nord.
Per l'oficialitat del català a la Unió Europea.

Desconnectat

 

#12 21-10-2007 21:04:40

Llenguacatalana
Expulsat

Re: Google Països catalans

Ka, no m'has entés. Amb el google PPCC quan busques les explicacions venen en anglés. Jo busque sempre en tots els idiomes i en tota la xarxa. Mira bé el google PPCC i llegeix perquè sempre venen les explicacions en anglés. Això no passa amb el google oficial que sempre venen les explicacions en català.

Última edició per Llenguacatalana (22-10-2007 23:01:07)

Desconnectat

 

#13 22-10-2007 20:34:44

Combatiu
Membre

Re: Google Països catalans

1 apunt llengua...tant que critiques a certes persones del forum per les seues faltes d'ortografia (no dic q jo escriga perfecte...i es que amb l'ordinador no ho faig mai...al paper si) has dit "mira Ve el google...Bé s'escriu amb b

sols era per a que veges q no podem criticar perque si si despres nosaltres fem el mateix error...
Vaig de bon rotllo eehh!!

Última edició per Combatiu (22-10-2007 20:54:20)


ADEU PP--Rita & Camps fora JA!!

Desconnectat

 

#14 22-10-2007 20:48:37

Mallorca
Membre

Re: Google Països catalans

Combatiu,no es questio de tu també en fas,nooooooooooo,es questio de corregir-nos entre nosaltres per millorar la nostra habilitat lingüistica

Desconnectat

 

#15 22-10-2007 23:08:33

Llenguacatalana
Expulsat

Re: Google Països catalans

Jo només critique a qui sabent fa les faltes a propòsit, com un usuari que defensa la llengua catalana però que sempre escriu "ya" per "ja" i per molt que li diguem segueix fent-lo. Si fóra un que defensara les normes sentandrines o de la R.A.C.V. ho entendria, però que ho faça un que critica el secessionisme, doncs no ho entenc.

No té sentit escriure coses com:

Aquest matí ya he conegut a ixe noi que'm dies que fea un bon servei a la cultura amb les seues obres lliteràries.

O ets secessionista i escrius:

Este matí ya he conegut a eixe chiquet que deies que feia un bon servici a la cultura en les seues obres lliteràries.

Però si no ets secessionista hauries d'escriure:

Aquest/este matí ja he conegut a aqueix/eixe xiquet/noi que deies que feia un bon servei/servici a la cultura amb les seues obres literàries.

No té sentit barrejar la norma secessionista i la norma unitària a propòsit i posar a parir a la vegada a qui no creu en la unitat lingüística.

Última edició per Llenguacatalana (22-10-2007 23:10:16)

Desconnectat

 

#16 23-10-2007 16:08:16

puka
Administrador

Re: Google Països catalans

Grixa escrigué:

O el d'Andorra: www.google.ad

El d'Andorra és una m. perquè no permet desar les preferències ni personalitzar-lo, hi ha un problema amb les "cookies". En cap país passa, però el google andorrà està fatal.

Desconnectat

 

#17 25-10-2007 18:34:54

Laureta
Membre

Re: Google Països catalans

jo tinc aquest google d'inici:

http://www.google.com/intl/ca/

però està millor el google ppcc??

Desconnectat

 

#18 25-10-2007 19:46:36

puka
Administrador

Re: Google Països catalans

No, Laureta, el google oficial té moltes més funcions.

Desconnectat

 

#19 25-10-2007 21:25:06

Laureta
Membre

Re: Google Països catalans

ahhhh

Desconnectat

 

#20 19-11-2007 17:55:16

karlosdc
Membre

Re: Google Països catalans

Diuen que ja han tancat aquesta web però de totes formes google ha habilitat el domini .cat: http://www.google.cat


http://img98.imageshack.us/img98/1081/freedomcountriesjg6ip3.jpg
No t'han parit per a dormir:
et pariren per a vetllar
en la llarga nit del teu poble

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.