#1 20-10-2007 01:11:26

Llenguacatalana
Expulsat

IB3 ràdio encara té programes en castellà

Ara mateix a IB3 ràdio estan fent "Estudio sónico", un programa de música presentat per un locutor que parla 100% en castellà.

Última edició per Llenguacatalana (20-10-2007 01:14:12)

Desconnectat

 

#2 20-10-2007 14:07:15

puka
Administrador

Re: IB3 ràdio encara té programes en castellà

i?

Desconnectat

 

#3 20-10-2007 14:18:51

LarsenAlacant
Membre

Re: IB3 ràdio encara té programes en castellà

Perfecte Llenguacatalana


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#4 20-10-2007 17:17:33

Llenguacatalana
Expulsat

Re: IB3 ràdio encara té programes en castellà

Daniol, doncs que van dir que no hi hauria programes en castellà i resulta que a IB3 ràdio ix un programa nou de trinca i en castellà. A Ràdio 9 ni amb el PP es va fer un programa on el locutor parlés als oients en castellà. A ràdio 9 encara que molt sovint els presentadors es passen al castellà quan algun el parla en castellà no presenten els programes en castellà.

Desconnectat

 

#5 20-10-2007 20:55:19

puka
Administrador

Re: IB3 ràdio encara té programes en castellà

Això què vol dir, que ràdio 9 és 100% en valencià? No ho sé perquè jo no escolte eixa emissora.
La que sí escolte de quan en quan és "Sí radio" (també de RTVV), que és en valencià fins el punt que jo conec.

Sobre el tema de IB3 he de dir que el canvi que jo vaig llegir era en la televisió.
A ràdio IB3, què vols que et diga, veig que la programació de IB3 ràdio és en català, llevat del "Estudio sónico", que ... qui escolta això? Si ho posen a les 2:30 de la matinada...!!!!!

Ref.: http://www.ib3.es/webib3/radio/index.jsp?idioma=ca

Última edició per daniol (20-10-2007 20:56:29)

Desconnectat

 

#6 21-10-2007 01:14:55

Llenguacatalana
Expulsat

Re: IB3 ràdio encara té programes en castellà

Ja Daniol, però no és normal que posen un programa on el locutor presente el programa en castellà dirigint-se als oients sense parlar als oients. El que sí passa a Ràdio 9 és que el locutor parle en castellà quan un oient telefona al programa i es dirigeix en castellà al locutor, això tampoc em sembla bé perquè se suposa que si l'oient sent una ràdio en valencià entén el valencià encara que no el parle. A Catalunya ràdio sempre parlen en català amb els oients parlen aquests català o castellà, i per suposat tots els programes són en presentats en català. Les 2:30 és una bona hora per escoltar la ràdio, jo fa molts anys sentia la nits dels ignorats a Cat Ràdio que estava des de les dotze fins a les tres de la matinada

Última edició per Llenguacatalana (21-10-2007 01:18:18)

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.