• Inici
  •  » Debat general
  •  » Convalidació dels títols de la Junta Qualificadora a les Illes

#1 10-10-2007 14:33:19

niko
Membre

Convalidació dels títols de la Junta Qualificadora a les Illes

Salutacions primer que res.
Voldria preguntar-vos si algú sap si els títols de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià es convaliden a les Illes per poder conseguir punts a les bosses de treball de l'administració pública.
Pel que tinc jo entés aquests títols no es convaliden i si vols demostrar que saps català t'has de presentar allí de nou a examen, en el meu cas, a pesar de  tindre el Grau Superior de valencià, a l'hora d'anar a Balears sóc analfabet.
Em pareix llastimós que ocurrisca açò, de que ens servixen aleshores els títols de la Junta, si ací no hi ha feina de casi cap tipus i als altres llocs on em podria servir pot ser no ens ho convaliden?
A Catalunya si ho convaliden?
Gràcies i salut!

Desconnectat

 

#2 10-10-2007 14:52:07

Llenguacatalana
Expulsat

Re: Convalidació dels títols de la Junta Qualificadora a les Illes

Els va desconvalidar el pacte de Progrés (PSOE, ERC, PSM, etc...). Després quan governà el PP no va alçar la desconvalidació, i el nou pacte de Progrés manté la desconvalidació.

Motius: El pacte de progrés va considerar que els títols de la JQV no podien ser homologables perquè no respectaven la normativa de l'IEC i perquè eren molt fàcil d'obtenir. A Catalunya encara estan homologats, i per això molts professors van a Peníscola o a Morella a traure's el títol, ja que el nivell que demanen a la JQV és molt baix. Molts catalans suspenen a Catalunya i sense estudiar més es presenten al País valencià i l'aproven. Per aquest motiu el Govern balear rebutja l'homologació.

Desconnectat

 

#3 10-10-2007 17:22:03

Geodacus
Membre

Re: Convalidació dels títols de la Junta Qualificadora a les Illes

Quina merda de país, tu!

Desconnectat

 

#4 10-10-2007 19:38:32

niko
Membre

Re: Convalidació dels títols de la Junta Qualificadora a les Illes

Gràcies per la resposta. I si vols que et diga la veritat jo he estudiat a la línia valenciana des dels 4 anys fins a la universitat, i m'he tingut que presentar varies vegades al grau superior per obtenir-lo. La veritat que no m'ha paregut gens fàcil, pel que tinc entés això era abans, ara a la gent li costa molt més de traure, el contingut de les proves també deixa molt que desitjar des del meu punt de vista...
Una merda si...ni feina ací ni facilitats per a buscar-la fora...

Salut

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » Convalidació dels títols de la Junta Qualificadora a les Illes

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.