"La gent qui és d'allí natural, molt bona e pacífica e de bona conversació; les dones d'allí naturals són molt femenils, no molt belles, mas de molt bona gràcia e més atractives que totes les restants del món, car ab lo llur agraciat gest e ab la bella eloqüència encativen los hòmens."
No esteu identificat. #41 03-03-2007 21:01:32
Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en ValénciaBenvingut amic Ratpenat. M'ha agradat molt tot el que has dit. Desconnectat #42 04-03-2007 03:15:39
Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en ValénciaDoncs jo potser vaig, però per fotre als blavers xD però repetisc que el Carod no li tinc massa simpatia "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #43 04-03-2007 16:54:30
Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en ValénciaJa está be. No podem confondre la "democracia" amb deixar que qui vulga ens ataque. Amb tot el respecte crec que el webmaster hauría de no deixar postear missatges de persones que s'aprofiten dels nostres principis democrátics. qui perd els origens, per identitat. Desconnectat #44 04-03-2007 20:22:32
Re: Carod rovira defendrà el pancatalanisme en ValénciaN'hi ha que donar exemple, ells son antidemocràtics, nosaltres som democràtics xD "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat |