#1 03-09-2007 10:11:31

Rogeta
Membre

Vinga Col

Han penjat el reportatge de l'Eric Bertran al youtube. Pels que desconeixeu qui és aquest noi, si feu memòria, fa uns anys hi va haver-hi un xicon de 14 anys que demanava l'etiquetatge en català dels productes. Com que va pendre el nom de l'exèrcit del Fenix del llibre de Harry Potter, tot semblava un acte d'amenaça terrorista, i el nen fou interrogat a l'Audiència Nacional.
L'objectiu es que el visionat d'aquest reportatge, almenys la primera part sigui visionat quan més voltes millor, (el video en la totalitat no té gaire desperdici, i us anime a que el visioneu sencer), d'aquesta manera, pujarà al rànquing i podrà ser vist per més gent, a més a més, esta subtitolat a l'anglés i així que a l'exterior coneguin bé quina és la nostra situació actual aferrats a una Espanya que de plural té poc la veritat.
l'enllaç és aquest:
http://www.youtube.com/watch?v=aIiRFSCgGu4

Desconnectat

 

#2 03-09-2007 10:43:16

LarsenAlacant
Membre

Re: Vinga Col

Dic lo mateix que acabe de dir al racó:

Acabe d'enviar un correu electrònic a eurolang.net, una pàgina sobre les llengües minoritàries i minoritzades a Europa, demanant-li que ho pujara com a noticia. Li he deixat un enllaç del vídeo per a que ho mire, una explicació més extensa sobre el cas Èric i més cosetes. Agrairia que algú em posara algun text o web on es parle del cas Èric en anglès, ja que vaig lent escrivint-ho i tinc poc de temps.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#3 03-09-2007 13:33:11

ka
Membre

Re: Vinga Col

LarsenAlacant: l'unic que he trobat en anglès  és això...
http://www.ericielfenix.cat/index.php?o … ;Itemid=55
....però crec que tu ja l'has trobat.

(:


Si no trobes el teu camí, fes-te'l!

Desconnectat

 

#4 03-09-2007 16:56:32

-àlex-
Membre

Re: Vinga Col

jO JA l´he vist i està molt bé. Jo encara no coneixia la vertadera història i encara no em crec que algo tan patètic poguera ser perillós. És clar que la guardia civil és tonta però molt tonta. N´hi ha un capuyo que ha malfet un altre video en el que acusa a Èric de terrorista.

Vinga colaboreu amb açó i envieu el vostre missatge per posar levanteud.com en valencià


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#5 03-09-2007 17:33:59

ka
Membre

Re: Vinga Col

ja he posat el link al meu blog. !

xro q fort això!!!


Si no trobes el teu camí, fes-te'l!

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.