"Pensar deuen los prínceps que no ha Déu fet lo poble per a ells, ans ells són ordenats pe Déu a salut del poble."
No esteu identificat. #1 01-06-2007 20:57:13
Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??Si el valencià és el catalan de valència Per quina dues denominacions? No és donar-li la razon als blavers? Desconnectat #2 01-06-2007 21:45:15
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??no, nosaltres (els valencians) parlem la denominacio occidental, mirat aquest esquema: Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #3 01-06-2007 23:06:13
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??Macià és un usuari que ha traduït al català amb un traductor automàtic i fins i tot no sabia ni posar els accents en castellà: per favor, quin patiment ... no se li entén res... i en el seu altre missatge, igual, a banda de ser xenòfob i de dretes Última edició per daniol (01-06-2007 23:16:10) Desconnectat #4 02-06-2007 01:22:42
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??No crec que dir valencià es donar-li la raó als blavers. N´hi ha molts sudamericans que ells diuen que parlen xilé o peruà. I la veritat es que n´hi ha + diferències entre açó que entre català i valencià!! -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #5 02-06-2007 01:37:55
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??Xé!!!! A estes altures encara estem així? Maaaaaaaaa, encara per la "a", i nosaltres ja pensavem que haviem passat a les consonants ja!!!! Desconnectat #6 02-06-2007 04:25:02
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??Trobe que no cal explicar a la gent d'aquest fòrum que València tingué el seu segle d'or durant els segles XIV i XV. Fou la ciutat més rica i important de la corona d'Aragó. Els escriptors valencians, d'ascèndia catalana, van escriure les obres més importants en la nostra llengua. El fet de dir " llengua valenciana" era per orgull de pertanyer a aquesta terra, no per voler diferenciar-la del parlar de les terres de la Catalunya estricta. L'autonomia que ens cal, és la de Portugal. Desconnectat #7 02-06-2007 04:29:55
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??Per què els romans, durant el pontificat dels borja es referien als papes i als seus familiars com a "catalans"?? L'autonomia que ens cal, és la de Portugal. Desconnectat #8 02-06-2007 04:34:16
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??Per què els flamencs de Bèlgica diuen que parlen flamenc però escriuen segons la gramàtica de la llengua holandesa? Per què els suïssos parlen un alemany que ningú entén a Alemanya i Aústria, però escriuen el mateix que alemanys i austriacs? Per què una família de Baviera no entén el que parla una família de Saxònia, però lligen i escriuen el mateix? Per què ens fixem més en les xicotetes diferències i no amb tot els que ens uneix? Per què, per què per què!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! L'autonomia que ens cal, és la de Portugal. Desconnectat #9 02-06-2007 16:04:09
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??No vos semblen estranyes les aportacions d´aquest Macià que posa "razón", diu "sudacas" i després considera que dir "mos" o certes paraules valencianes és com ser indicatiu de ser blaver? _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #10 02-06-2007 19:50:40
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??Algu castellanisme se m'escapa,sobretot a l'escriure. És culpa de l'educació bilingüe mes castellanista que catalana de col·legi del Opus que he sofert. Us podria contar moltes coses del mal que estan les coses en els col·legis privats catalans en relacion a la llengua. Encara que els meus pares van voler per a nosaltres una educació catalana tambien van valorar els serveis que donava l'educació privada. Sumar-li a això que la meva mare en d'Huelva i de vegades li costa el catalan i que en el carrer a Barcelona per molt que diguin des de Madrid el predomini del castellà és total. Duc poc temps escrivint solament en catalan, perdoneu. Sobre el “mos” em parecio que insistian molt en remarcar-lo i en la vida ho havia escoltat … Desconnectat #11 02-06-2007 23:24:03
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??Pero tu eres catalanoparlant?? Pareix que per a escriure gastes un traductor automatic de castellà-català o una cosa pareguda. Només et falten els "*" del internostrum...xD Última edició per Joan_1707 (02-06-2007 23:24:18) Desconnectat #12 03-06-2007 15:02:17
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??Tu, "Macià", de català no tens res noi, a mi com a mínim no m'enganyes... Última edició per Joan l'Almogàver 33 (03-06-2007 15:02:44) Desconnectat #13 03-06-2007 20:45:58
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??''Us podria contar moltes coses del mal que estan les coses en els col·legis privats'' ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #14 04-06-2007 15:47:41
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??Home jo anava a un col·legi privat, concretament al Jesús, Maria i Josep del Barri de Sant Andreu, posteriorment aquí a Alacant vaig anar a Maristes. Tinc que dir que jo maig demanar anar a un col·legi privat. I els meus pares son d´esquerres així que es demostra per anar a un col·legi privat? Desconnectat #15 04-06-2007 17:37:39
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??Maciá crec q el q vols fer es provocarnos per enfrontarnos, amb aixo de la llengua, els immigrants i tot lo q dius. Desconnectat #16 04-06-2007 18:29:28
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??A vore, jo no uso cap traductor però se m'escapa algu castellanisme perquè tot el batxillerat ho he donat en castellà. A mes a mes parlant no tinc tant problema. Per cert he anat a un col·legi privat per a tenir una bona educació que no em ofrecia la pública.excepte en el tema de la llengua la resta és sensiblement millor.No entenc aqusta discriminació per anar a un col·legi privat. Molts catalans ens ho podem permetre, el que cal fer és millorar l'educació allí també. Desconnectat #17 04-06-2007 19:42:54
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??Ok, va meu creure, pero em sona estrany. Desconnectat #18 04-06-2007 20:10:45
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??Entenc que sembli "fort" parlar contra la inmigracio. Però deixem ja d'identificar control de inmigracion=feixisme. Mirem exemples com la llega nort en el estat italia. Desconnectat #19 04-06-2007 21:06:53
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??Macià=Fatxa=CIU Desconnectat #20 04-06-2007 21:18:52
Re: Per quina dues denominacions per a la llengua¿¿??A vore tio no digues gilipollaes, la Lega Nord son un partit que explota un populisme demagògic i xenòfob contra inmigrants i italians del sud (que anomenen despectivament "terroni" perquè els veien que treballaven la terra). _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat |