No esteu identificat. #21 13-06-2007 00:35:34
Re: Gramatica BlaveraLo de "La Caixa" ha delatat al mentider aquest. Traductor automàtic! Jejeje _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #22 13-06-2007 10:43:21
Re: Gramatica BlaveraNo sé, el Macià aquest sembla que no estima massa la seua llengua... jo estic totalment orgullós de dir "Mosatros, aulor, mos, poal" i tota la pesca, i estic totalment orgullós de vore que als pirineus tenen un altre parlar de la mateixa llengua, això vol dir que no està "monotonitzada" i pots dir perfectament d'on venen per la seua manera de parlar. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #23 14-06-2007 14:37:41
Re: Gramatica BlaveraeL + POBRE es k els blavers diuen k es així com parla el "poble valencià" i no es de veres. Però que no ho escriguen bé, aixó SI K ES TRIST, X CERT MOLT BONES LES FOTOS Última edició per -àlex- (14-06-2007 14:38:48) -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat |