No esteu identificat. #21 21-06-2007 09:22:32
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàAnti-Fatxa, si que estic al YOUTUBE pero amb el nom de MeLiNNeTNU. I quan dic que allí tot es en català es per supost una exageació meua. Pero es que després de mirar 5 minuts del documental no vaig poder soportar tanta mentira ni tant d'odi) de telemadrid que no recorde com es deia pero que es basava en que en catalunya no hi ha ensenyament en castellà (arrivaben al punt de fer-te creure que fins castella donaven l'assignatura en català) doncs me donen unes ganes de exagerar com aquesta gent que no vejes. No et preucupes per aquell que diga que "el valenciano no es catalán" preucupat pel que diga que "el valencià no és català". Ja que el que desconeix la llengua, no es ningú per opinar-hi. Desconnectat #22 21-06-2007 10:39:21
Re: Només el 5% de concertades fan català al País Valencià
Estem parlant del mateix lloc? xD es que Gandia està al PV... "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #23 23-06-2007 16:03:02
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàEm referia a Catalunya (crec que ens estem fent un embolic) i el documental és aquest http://www.youtube.com/watch?v=UB9DehZYEAw "Ciudadanos de segunda" No et preucupes per aquell que diga que "el valenciano no es catalán" preucupat pel que diga que "el valencià no és català". Ja que el que desconeix la llengua, no es ningú per opinar-hi. Desconnectat #24 24-06-2007 23:46:15
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàOsti si, jo vaig veure els 15 o 20 primers minuts i au, vaig tancar x q no el soportava, diuen unes mentides, pero per flipar. Desconnectat #25 25-06-2007 09:01:48
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàMés que mentides el que fan és manipular la realitat per acondicionar-la als seus interessos anticatalanistes. Però es increible, es nota que la fet el Mundo pa telemierdiz. No et preucupes per aquell que diga que "el valenciano no es catalán" preucupat pel que diga que "el valencià no és català". Ja que el que desconeix la llengua, no es ningú per opinar-hi. Desconnectat #26 25-06-2007 18:02:46
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàNo se exactament com sta TeleMadrid, però si és com c9 anem aviats, encara que jo no la veig molt -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #27 25-06-2007 19:59:14
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàDoncs es molt paregut, perque formen part de una asociació de televisons autonomiques d'espanya (de fet d'on creus que trau les pelicules canal nou). Ambdues estan completament manipulades per el PP. No et preucupes per aquell que diga que "el valenciano no es catalán" preucupat pel que diga que "el valencià no és català". Ja que el que desconeix la llengua, no es ningú per opinar-hi. Desconnectat #28 01-07-2007 15:53:34
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàXisco, molta gent hem començat com tu. Jo, personalment, soc fills d'inmigrants andalusos i nascut a Benidorm, resident fins als 22 anys. Portar 22 anys a un poble tan castellanoparlant (i anglparlant) com Benidorm, i amb uns pares que no m'han ensenyat la meua llengua, no han fet que no parle la llengua, al contrari. Al principi, esperava que em parlaren en valencià qualsevol persona per a contestar-li en valencià (amb 15-16 anys) però vaig adonar-me que de fer això, mai ho parlaria. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #29 01-07-2007 16:19:16
Lo millor xavaaaaaaal xD que et diguen això li ompli a ú. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #30 01-07-2007 18:20:32
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàM´ha agradat el post de LarsenAlacant, té molta raó. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #31 01-07-2007 18:37:30
Re: Només el 5% de concertades fan català al País Valenciàjeje, si, però no és la millor cançó, té millors com la de Matrimonio, Masacre Familiar, Politica Internacional i la versió de Dead Kennedys. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #32 01-07-2007 20:44:39
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàNosaltres som els que hem de canviar-ho. Estic d'acord amb tu i jo m'identifique també. Última edició per daniol (01-07-2007 20:45:06) Desconnectat #33 01-07-2007 22:31:19
I els que falten... en els politics que tenim... "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #34 02-07-2007 01:13:25
Re: Només el 5% de concertades fan català al País Valenciàel programa de telemadrid es dia, "ciudadanos de segunda" es un reportage una mica anticatalanista però jo pense que tampoc diu tantes mentides, aixo si no pense que tinguen raó, en catalunya es deu de parlar català i res més , que collons castellà? estan en catalunya, ja m'agradaria aci al pais valencià parlar català com es deuria de fer pero vivim en un pais valencià tan castellanitzat que dona angunia viure ací. Desconnectat #35 03-07-2007 15:51:38
Re: Només el 5% de concertades fan català al País Valenciàppcc1707.2007, a Catalunya es parla més castellà que català, els nens a l'escola entre ells parlen la majoria en castellà, i fa uns dies em vaig enterar que a Andorra la llengua mes parlada tambe es el castella. Desconnectat #36 04-07-2007 14:36:20
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàA veura, si t'envàs al cinturó metropolità de Barcelona en qualsevol botiga primerament t'atendràn "en cristiana lengua". Però si surts del cinturó hi trobaràs majoria catalana. ____________________________________________________________________________________________________ http://patriacatalana.blogspot.com/ Desconnectat #37 04-07-2007 15:19:35
Ja veus... jo faria el que fora per que passara al PV. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #38 04-07-2007 15:57:21
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàSi, si. A catalunya en comparació al PV no és que en puguem queixar gaire... ____________________________________________________________________________________________________ http://patriacatalana.blogspot.com/ Desconnectat #39 04-07-2007 16:18:26
Doncs no sabria que dir-te eh, jo he estat a la provincia de Tarragona i a Barcelona ciutat i no es que es diferencie molt a la ciutat de València... o per exemple a Salou no vaig sentir parlar català en els 4 dies que vaig estar allí, a més, la platja d'allà fa fàstic, dos pasets i ja toques la mar... maleïts empresaris. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat |