No esteu identificat. #1 19-05-2007 01:41:18
Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàNomés el 5% de concertades fan català al País Valencià ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #2 19-05-2007 01:41:59
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàEl PP defensa amb molta energia la identitat valenciana.... ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #3 19-05-2007 09:56:25
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàUna de les tantes raons que no s'estan exposant suficientment per fer fora al PP, esque no entenc com la gent pot seguir votant-los, amb totes les barbaritats que fan. Desconnectat #4 19-05-2007 14:17:46
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàPerk son = k ells. -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #5 19-05-2007 17:55:43
Re: Només el 5% de concertades fan català al País Valenciàaaa Última edició per Virdu (21-06-2015 21:55:18) Desconnectat #6 21-05-2007 15:29:41
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàEn el meu col·legi es aun mès pitjor , ningú dels companys de la meua clase parla valencià , aleshores com voleu que parle jo el valencià a si que per desgracia soc castellanoparlant, però practique una miqueta en les classes de valencià , però es que això a mi em pareix vergonyos , viure en una terra on l'idioma primari hauria de ser el valencià i per culpa de la gent que castellanitza la ciutat de valencia tindre que parlar per obligació el castellà. Última edició per xisco (21-05-2007 15:30:34) Desconnectat #7 21-05-2007 15:41:07
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàNo xisco, no sona extrany, hi ha molta gent igual com tu, que veu que el seu País està perdent la identitat. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #8 22-05-2007 00:47:53
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàJO crec que això no sóls es part de culpa de Conselleria (encarregada de conformar el coonsell escolar, dotant les escoles de l'equip docent), també és de l'escola. Si aquesta no s'implica, i no fa força, van a passar més que de la merda parlant en plata (com es sol dir). Al meu poble les escoles s'ho han currat de valent i llevant de 2 públiques que sols empren el castellà per a l'assignatura de llengua castellana, les altres 3 imparteixen no la mitat de la docència, però almenys coneixement del medi, música, plàstica i Educació fisica en valencià. A algunes mares els callen la boca dient-los que això es progressiu, i que aniràn a poc a poc, i altres diuen que clar com hi ha gent de fora, i molts andalusos els sembla exagerat fer-los totes les classes en valencià. Desconnectat #9 22-05-2007 00:49:44
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàPer cert, a la concertada d'aci tenen coneixement, música, educació fisica en valencià i si et dirigeixes als professors en valencià no et canvien de llengua. Desconnectat #10 22-05-2007 00:55:09
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàEl consell escolar està format per professors en la majoria, però també hi ha representatns d'alumne, de pares, de personal no docent, de l'Ajuntament... fins i tot en alguns instituts de formació professional, hi ha representants de l'empresa de la comarca... ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #11 26-05-2007 01:18:41
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàJo també soc castellanoparlant i casa i defense el Valencià com a llengua que tots els valencians han de reaprendre!! Perque som UNA NACIÓ||*|| -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #12 26-05-2007 01:29:12
Re: Només el 5% de concertades fan català al País Valenciàaaa Última edició per Virdu (21-06-2015 21:55:57) Desconnectat #13 26-05-2007 03:41:22
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàA ma casa son castellanoparlants també. El meu iaio que en pau descanse parlava valencià, però la resta son castellanoparlants perquè eren inmigrants al País Valencià, per questions econòmiques o per la guerra. No és res de que avergonyir-se, crec. De fet, trobe que n´hi ha un cert mèrit en interessar-te per revitalitzar la llengua i fer-la teua. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #14 26-05-2007 09:10:51
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàClar que sí!!!! La terreta el millor que hi ha. Les valencianes serem gallineres però les castellanes són més males que un dolor de queixal!!!!! Desconnectat #15 20-06-2007 05:48:45
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàCollons, doncs a Catalunya més aviat es al reves. Jo no conec cap centre concertat sols amb castellà. En coneixo sols amb català (inclus les classes de castellà jejeje ), sols amb francés i més o menys bilingües català-castellà. Desconnectat #16 20-06-2007 16:55:56
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàDoncs els meus pares i tota la meua familia parlen valencià, mon tio (l'home de la germana de ma mare) es de Jaen i casi no sap parlar castellà (van vindre quan eren ben xicotets), el parla però se li nota molt l'accent, fins i tot am sa mare (castellanoparlant) parla valencià i tots els seus germans (menys 1 o 2... en te 6) parlen valencià. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #17 20-06-2007 17:08:31
Re: Només el 5% de concertades fan català al País Valencià...Si, es increible, allí es tot en català ací es tot en castellà es una puta merda, açò es degut a que la burguesia d'ací i l'esglesia asi han sigut sempre castellanes o castellanitzades. No et preucupes per aquell que diga que "el valenciano no es catalán" preucupat pel que diga que "el valencià no és català". Ja que el que desconeix la llengua, no es ningú per opinar-hi. Desconnectat #18 20-06-2007 21:28:20
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàMeLiNNeT tu tens aquest nom al youtube veritat? Desconnectat #19 20-06-2007 22:17:26
Re: Només el 5% de concertades fan català al País Valencià
Si em dius a mi no cregues eh, hi ha una gran part dels joves (molt gran part) que parla castellà. El que em fa ràbia es que saben parlar-lo perfectament (jo també) i per això no tenen cap problema en canviar de llengua, això es culpa de l'educació i dels mitjans. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #20 21-06-2007 01:20:03
Re: Només el 5% de concertades fan català al País ValenciàLa supervivència de la llengua té com a condició necessària que els que la saben parlar, ho facen, i a més a més amb orgull i convicció, i amb ganes d'ensenyar al qui no la sap parlar. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat |