"Per un clau es perdé una ferradura. Per una ferradura es perdé un cavall. Per un cavall un cavaller. Per un cavaller, una batalla. Per una batalla, una guerra"
No esteu identificat. #1 07-05-2007 01:15:21
El trunyo de Festa de la AntivalencianitatHui he passat pel pont de la peineta i he vist la festa que montaven els de Coalición Antivalenciana... mare meua, m´he rigut fins a arribar a casa. Mogolló de taules mitg buides, i els llocs que estaven ocupats, jo diria que en una ampla proporció era per iaios... Que tot el meu respecte a la tercera edat, però veient les argumentacions que fan estos de coalicición antivalenciana, de segur que han anat enganyats només per la paella gratis (a mi em donaria ganes de potar sabent que l´han preparada mans blaveres, segur que estos blavers li han posat xoriço i "tranchettes" a la paella). _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #2 07-05-2007 01:28:09
Re: El trunyo de Festa de la AntivalencianitatSi diuen que defenen la cultura valenciana i ho fan en castellà, imaginat com faran les paelles. El que m'estranya és que enlloc de paella no ho traduïsquen a l'espanyol i li diguen "sartén valenciana, la auténtica" ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #3 07-05-2007 01:34:26
Re: El trunyo de Festa de la AntivalencianitatMolt bo República!!! tant d'amor per la seua terra i mira si defenen la seua llengua que ni l'utilitzen!!! a veure si aprenen a ser una mica coherents amb allò que defenen i i Perquè la llengua la fan els parlants... Parlem el català!!! Desconnectat #4 10-05-2007 13:24:40
Re: El trunyo de Festa de la AntivalencianitatLa proxima volta que facen una d'eixes festes, hem d'anar tots els antiblavers, quants mes millor, sentarse en taula i una vegada alli quant el senyor Sentandreu comence a lladrar els seus discursos fexistes, racistes i intolerants traure cadscu de nosaltres una quatribarrada ben gran per a que es done compte de que les seues idees feixistes no van en lloc i que tard o prompte s'els recordara amb el mateix despreci que als nazis. Que Vos Passa, Que Vos Passa, Que Vos Passa Valencians? Que El Nostre País Vol Viure Sense Perdre.... LA IDENTITAT Desconnectat #5 10-05-2007 18:40:08
Re: El trunyo de Festa de la AntivalencianitatI mos vindrien els iaios, com zombies, a pegar-nos i amb els gaiatos XDDDDDDD "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #6 10-05-2007 19:49:25
Re: El trunyo de Festa de la Antivalencianitatjejejejeje molt bona i amb una pancarta de joventuts del gav i el més jove segur que no compleix els setanta. Que Vos Passa, Que Vos Passa, Que Vos Passa Valencians? Que El Nostre País Vol Viure Sense Perdre.... LA IDENTITAT Desconnectat #7 10-05-2007 21:18:05
Re: El trunyo de Festa de la AntivalencianitatBenvingut al fòrum, Darrer_Diumenge. Desconnectat #8 10-05-2007 22:19:17
Re: El trunyo de Festa de la AntivalencianitatQuan vaig anar l´altre dia al LLevant, vaig pasar pel pont i vaig començar a insultar a una blavera que anava amb el seu xiquet; Enganyats els dos. Potser no haja estat massa bé, però com algú diu per açí; donar-li un carxot al senyor Sentandreu, no es cap delicte. I qui diu Sentandreu diu... LA PANDA DE BORREGOS QUE LI ACOMPANYEN. -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #9 11-05-2007 00:45:50
Re: El trunyo de Festa de la AntivalencianitatSi, es que haurien d'eixir les fotos del Sentandreu de falangista a tots els diaris i televisions per a veure si la gent es conscienciava de a qui va a votar i dessapareix del mapa este energumen d'una volta. Que Vos Passa, Que Vos Passa, Que Vos Passa Valencians? Que El Nostre País Vol Viure Sense Perdre.... LA IDENTITAT Desconnectat #10 11-05-2007 17:13:01
Re: El trunyo de Festa de la AntivalencianitatHome, però no insultem a les senyores que van amb els xiquets que pobre xiquet no ha fet res dolent... _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #11 11-05-2007 22:28:05
Re: El trunyo de Festa de la AntivalencianitatDe major tindrem a la nova estirpe de Sentandreus XDDDDDDD "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #12 13-05-2007 02:30:46
Re: El trunyo de Festa de la Antivalencianitatacabe de veure videos de la festa d'estos trolats... ho he trobat a http://independencia.losforos.es/viewtopic.php?t=727 Desconnectat #13 13-05-2007 09:55:10
Re: El trunyo de Festa de la AntivalencianitatHòstia que fort el video, si em fume un canut no ho flipe tant. Que Vos Passa, Que Vos Passa, Que Vos Passa Valencians? Que El Nostre País Vol Viure Sense Perdre.... LA IDENTITAT Desconnectat #14 13-05-2007 12:07:49
Re: El trunyo de Festa de la AntivalencianitatMaria Abradelo? jo flipe Desconnectat #15 13-05-2007 12:21:48
Re: El trunyo de Festa de la AntivalencianitatÉs ridícul tot. La festa, el discurset, ... Els de la música, el muntatge tècnic (micròfons acoplats, etc) xD Última edició per daniol (13-05-2007 12:30:51) Desconnectat #16 13-05-2007 13:04:45
Re: El trunyo de Festa de la AntivalencianitatA mi la Maria Abradelo no m'ha caigut mai bé, i mai no m'han convençut els arguments de la gent que deia que és que "fa l'esforç per parlar valencià". Ja veieu on ha acabat... Desconnectat #17 13-05-2007 14:09:12
Re: El trunyo de Festa de la AntivalencianitatSincerament, a mi em recorda a Ana Obregón. xD Desconnectat #18 13-05-2007 14:11:15
Re: El trunyo de Festa de la Antivalencianitathehehe, m'he recordat del tema: http://www.antiblavers.info/forum/viewtopic.php?id=431 Desconnectat #19 13-05-2007 14:32:24
Re: El trunyo de Festa de la Antivalencianitatde no ser x q es tracta del nostre pais i de la supervivencia nacional, seria molt comic tot aixo q parlem en aquest fi i en l'altre q daniol a recordat i jo no coneixia, pero la veritat es q aquesta gentola juga amb el nostre pais i la nostra consciencia colectiva com un xiquet amb els seus playmobils, es trist i desolador... Desconnectat |