No esteu identificat. #1 25-02-2007 19:36:11
Els vostres ideals pesen a l'hora de consumir?El consum en la societat capitalista és obligatori per tindre una existència dins la normalitat. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #2 25-02-2007 21:34:52
Re: Els vostres ideals pesen a l'hora de consumir?Pel capitalisme tot es rentable, la terra, els sentiments (tot lo relacionat en la premsa rosa), inclús les vides humanes. Tot el que es mou, val una quantitat de diners. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #3 26-02-2007 14:39:17
Re: Els vostres ideals pesen a l'hora de consumir?A mi m'agradaria ser més selectiu a l'hora de comprar encara que habitualment no ho sóc. Si que acostume a evitar certs productes com ara la Coca-Cola (molt típic, ho se) i de no comprar al Mercadona pel tema dels companys en vaga. A més també evite a Velarte quan vaig llegir aci mateix que eren uns blavers "de la llet" (estava esperant per dir eixa expresió traduida literalment xDDDD). Desconnectat #4 27-02-2007 01:02:03
Re: Els vostres ideals pesen a l'hora de consumir?És dificil ser consequent a la perfecció. Jo a vegades compre bananes que venen de sudamèrica...mira què lluny. Encara que sempre queda el consol de pensar que han vingut en barco, que és més ecològic que en camió o en avió. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #5 27-02-2007 15:52:57
Re: Els vostres ideals pesen a l'hora de consumir?En barco??? No abaixes al nivell Campsnal nou... és vaixell En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!! Desconnectat #6 27-02-2007 17:02:40
Re: Els vostres ideals pesen a l'hora de consumir?Es pot dir de les dos formes: barco o vaixell. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #7 27-02-2007 18:21:45
Re: Els vostres ideals pesen a l'hora de consumir?si pero barco esta mal dit, dius barco, en masculi, i deuria de ser barca, en femeni, vaixell es una barca gran...crec... Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #8 27-02-2007 19:53:21
Re: Els vostres ideals pesen a l'hora de consumir?mmm "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #9 27-02-2007 20:28:25
Re: Els vostres ideals pesen a l'hora de consumir?Si però és un estàndard fet per la AVL, i és una paraula castellana. En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!! Desconnectat #10 28-02-2007 23:17:18
Re: Els vostres ideals pesen a l'hora de consumir?Està mal dit, es vaixell, la barca es només per a la pesca..etc -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat |