"Tots els països que tenen exèrcit mantenen la creença que hi ha coses més impotants que la vida mateixa."
No esteu identificat. #61 23-02-2007 13:17:53
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoBenvingut drygan!! pense el mateix que tu!! tindriem que fotre alguna ostia per tal de que s'espavile algu! Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #62 23-02-2007 13:24:03
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismo<<drygan>> ha de ser expulsat d'aquesta pàgina. S'ha expulsat a blavers (exemple: Uruguayo) per dir el mateix. Última edició per daniol (23-02-2007 13:27:57) Desconnectat #63 23-02-2007 13:27:43
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoDrygan no ha insultat a ningu en concret de el foro!! a mes vesten al palleter.com o a Espanya 2000 i voras quines coses mes boniques et diuen...cadascu te les seves pagines per poder expresarse, i aquesta es de ANTIblavers Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #64 23-02-2007 14:42:53
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismo
Daniol, drygan no s'ha referit a cap membre del fòrum, i potser a voltes diem coses fortes, però es per culpa de la impotència de no poder fer res. A més en tot cas tindria un avís, no s'expulsaria directament. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #65 23-02-2007 14:46:51
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoDe totes formes, estiga un a favor del que estiga, pense que és una irresponsabilitat parlar així en un foro públic. S´ha de tindre un poquet de cap... _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #66 23-02-2007 14:51:25
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoSerà jovenet, i tots els jovenets doncs se'ls escapa alguna volta el que pensen... "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #67 23-02-2007 15:39:46
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoGandia el text de dalt que as citat ho he escrit jo i no daniol ( encara que no tinc res en la teva contra) Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat |