"Divitiae apud sapientem virum in servitute sunt, apud stultum in imperio"
(les riqueses estan en servitud en l'home savi, en canvi estan dominen al neci).
No esteu identificat. #21 01-02-2007 21:37:48
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoUruguayo dones pena, fest-ho mirar xiquet, que d'esta manera no aniràs en lloc... Desconnectat #22 01-02-2007 21:43:40
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoAixò es el tipus de marginació i catalanofòbia (valencianofòbia) a la que estem sotmesos, la llengua de la terra valenciana es el valencià (català) cap altra és imposada i implantada. Simplement per parlar la llengua de la nostra terra, que hem parlat durant segles hem de ser inferiors??? "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #23 01-02-2007 22:21:10
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoAmic, vas fer molt bé... Només faltaria això que vinguera un castellà ara a dir-mos si debem parlar o no en la nostra llengua. només faltava això, "de fora vindran que de casa ens trauran". Que deixe de parlar la llengua que els meus àvis van ensenyar els meus pares i ells a mi? N'hi ha coses irrenunciables i aquesta és una d'elles. Jo al País Valencià sempre parle la nostra llengua encara que a sovint em taxen de moltes coses. És la meua forma de "fer país", el que està`clar és que si no la parlem els parlants natius que l'estimem, qui ho ha de fer? Som i Serem. QUATRE BARRES, TRES PAÏSOS, UNA LLENGUA País Valencià lliure i Independent //*\\ (No reconec més llengua que la Catalana ni més país que els PPCC). Joventuts Independentistes d'Alacant Desconnectat #24 02-02-2007 09:50:57
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismom'ha agradat el que has dit, PPCC Lliures i indepndnts... Desconnectat #25 02-02-2007 18:14:50
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoPPCC Lliures i indepndnts m'as fet plorar!! jejeje no ara de debo a mi tambe a sovint em taxen de moltes coses pero no m'importa!! Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #26 03-02-2007 20:40:48
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoMolt bona idea. Som i Serem. QUATRE BARRES, TRES PAÏSOS, UNA LLENGUA País Valencià lliure i Independent //*\\ (No reconec més llengua que la Catalana ni més país que els PPCC). Joventuts Independentistes d'Alacant Desconnectat #27 03-02-2007 23:20:21
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoPero una vegada identificats que fem?? Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #28 03-02-2007 23:22:18
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismo(jo m'apunte) per si no ha quedat prou clar, a eixos blavers li tindien que fotre alguna ostia per ha que s'espavilen Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #29 04-02-2007 11:26:52
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismo... Crec que això deuríeu de esborrar-ho, estem en una web pública i no s'ha d'amenaçar. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #30 04-02-2007 12:14:02
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoTens rao, esborrar-ho si ho creus convenient. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #31 04-02-2007 13:32:07
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoA veure, això no és una web pública, sinó totalment privada. I ha de restar clar que els missages que poseu són a títol individual, sense involucrar a l'equip de la web. Desconnectat #32 04-02-2007 13:34:43
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoAmb lo de pública em referia a que ho pot vore tot el món, i no crec que s'haja d'amenaçar. Però bo, jo fa temps també vaig fer un comentari d'eixe tipus (però no vaig amenaçar, el post anava sobre Terra Lliure), i vaig deixar clar que era la meua opinió. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #33 04-02-2007 13:46:58
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoJo: olocaui expresse que el missatge que hi ha alli dalt es meu i per tant de la meua opinio!! Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #34 04-02-2007 14:42:10
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoGandia 1707-2007 escriguè: ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #35 04-02-2007 15:43:27
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismommm si, era a la carretera general... un error xD "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #36 05-02-2007 16:23:28
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoAixò de la carretera d'on a sorgit?? Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #37 06-02-2007 14:20:57
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismo
"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #38 06-02-2007 14:23:44
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoYa pero em pasat de parlar de: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismo a un restaurant que hi ha a la carretera...XD Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #39 06-02-2007 17:09:35
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoCoses que passen en la vida xDD "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #40 06-02-2007 19:45:42
Re: Valenciafreedom vuelve a promover la xenofobia y el racismoESTAS SON LAS EXPRESIONES DE UN MIEMBRO DE VALENCIAFREEDOM: Desconnectat |