"Pensar deuen los prínceps que no ha Déu fet lo poble per a ells, ans ells són ordenats pe Déu a salut del poble."
No esteu identificat. #1 01-01-2007 20:15:58
Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCFL'altre día vaig anar a València ciutat amb l'esperança de trobar la nova consola Wii, i jo i un amic mos vam dirigir cap a L'FNAC, la consola persupost no hi hàvia, així que me vaig posar a pegar-li ulladetes als llibres. En un cert moment, vaig vorer un llibre nomenat "Historia del Valencia C.F., contada por la mascota del equipo"... Portada amb el pseudorat-penat eixe, i amb un escut del València ben gran. Fins ahí bé. Total, que li pegue una ulladeta, i... Sorpresa!!! Ja per començar, al principi del llibre, te trauen els fundadors, amb l'escut TAL I COM ÉS avuí en día. Bé, pot ser un error, o falta de documentació... enfi, seguim, i veig una il.lustració, prou mala, per cert, d'un partit de l'any de la picor, anys 30 crec, i... tot ple de senyeres blaveres a tot arreu, missatges fomentant el blaverisme, més banderes i molt de blau. A mi aço em sembla increïble. M'agradaría saber si es pot fer alguna cosa, per a, encara que siga, corregir el llibre. Intentaré cercar imatges del seu contigut, i voreu com no exagere. En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!! Desconnectat #2 01-01-2007 22:06:09
Re: Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCFEl llibre és una anècdota tenint present el blaverisme brutal que impera en eixe club. Desconnectat #3 01-01-2007 22:08:29
Re: Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCFJo ja fa temps, quan era xicotet, em van comprar un Xandall del VCF, i sabeu com tenia l'escut? la franja superior no tenia blauuu, era blanc i les lletres negres!! i jo com no tenia ni punyetera idea, quan el xandall es va fer vell el vaig tirar al fem T.T, podia haver-lo conservat i vos hauria enviat una foto per a que vos ho creguéreu, me'n penediré tota la vida. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #4 02-01-2007 00:42:35
Re: Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCFVCF- ESPANYOLS I BLAVERS. no son valencians -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #5 02-01-2007 11:53:55
Re: Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCFXe alguns d'ells no tots... tu ho claves tot al mateix sac xD "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #6 02-01-2007 17:09:18
Re: Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCFxD no tots però quasi Desconnectat #7 02-01-2007 23:06:48
Re: Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCFmmm Els has contat? no crec... "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #8 04-02-2007 14:52:52
Re: Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCFEn l'època de Franco, no gaire diferent a l'actualitat, sobretot en quant a repressió dels nacionalismes no espanyols, la simbologia franquista tenia entre les més importants mostres l'àguila imperial. Es veu que és un tipus d'àliga que es criava -ara ja no en deu de quedar ni una- a algunes serres de la península ibèrica. Els franquistes, van incloure l'aliga imperial dins l'escut d'espana. Per això, qualsevol animal que no fóra l'àliga era sospitosa de repressentar el no-espanolisme o l'antiespanolisme. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #9 04-02-2007 15:25:46
Re: Llibres fomentant el Blaverisme entre els xiquets a través del VCFExcepció: El toro d'osborne -marca comercial d'empressaris andalussos- va ser perfectament compatible amb la simbologia franquista. A mi, personalment encara em comunica espanyolisme, feixisme, caciqueria, senyoritisme -señorito andaluz-, i manca de respecte als animals, ja que el bou brau és una raça de bou -una entre moltíssimes més- creada per ser utilitzada en un negoci cruel i dehumanitzat, com les corregudes de bous. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat |