"València fon edificada en pròspera fortuna d'ésser molt pomposa e de molt valentíssims cavallers poblada, e de tots béns fructífera; exceptat espècies, de totes les altres coses molt abundosa, d'on se traen més mercaderies que de ciutat que en tot lo món sia."
No esteu identificat. #1 03-09-2011 13:41:13
Senyera preautonòmica del País ValenciàHola a tots i totes! M'agradaria que m'informàreu un poc sobre esta senyera i amb quina ideologia està relacionada. Jo no sóc independentista i a pesar de no ser valencianoparlant (els meus pares des de petit m'han parlat sempre en castellà) crec en una espanya federal i en que cada regió tinga les seues lleis i els seus estatuts. Per supost se que compartim historia i idioma amb catalans i mallorquins, vull dir no sóc blavero. Encara que no em conidere nacionalista sino internacionalista si que crec que hi ha una clara imposició de la cultura castellana per part de la burgesia al PV. Desconnectat #2 04-09-2011 08:49:00
Re: Senyera preautonòmica del País ValenciàBé, sobre on pots comprar-la no et puc ajudar, però sí que sé que n'hi ha pàgines web on podies encarregar-la. Desconnectat #3 20-09-2011 23:17:15
Re: Senyera preautonòmica del País ValenciàCrec que els xics de valencianisme.com l'oferien a la seua web. Entra, doncs, a la seua web i investiga. Desconnectat #4 29-05-2012 13:19:08
Re: Senyera preautonòmica del País Valenciàpots aconseguirla a la web de Senyera Valenciana, tot i què ara mateix no hi ha disponibles. Desconnectat #6 30-06-2012 03:07:33
Re: Senyera preautonòmica del País ValenciàEn el meu poble molta gent (bo, els 30 o 40 d'un poble de 12.000 habitants) encara la penja el 9 d'octubre....entre d'ells, el mestre Bausset. Estic segur que les seues filles continuaran la tradició...... L'autonomia que ens cal, és la de Portugal. Desconnectat #7 01-07-2012 21:45:31
Re: Senyera preautonòmica del País ValenciàNo m'agrada eixa bandera, perquè posa les barres a l'inrevés com l'estanquera. Si creus en una Espanya federal, no ets internacionalista, ets espanyolista federalista. Si fores internacionalista series federalista europeu, i no espanyol, o siga, els PPCC serien un Estat federal d'Europa i no un Estat federal d'Espanya. El federalisme espanyol és segons el meu parer un tipus d'espanyolisme més. Última edició per SomNacioCatalana (01-07-2012 21:50:04) Desconnectat |