No esteu identificat. #1 21-06-2011 17:04:46
Un blaver amb trellatPrimer de tot, dir que lamentem profundament i condemnem la presumpta agressió que semblaria que ha rebut Víctor Sáiz, president de les JJCV i militant del GAV, el passat dissabte, a la plaça de la Verge, durant l'acte d'Escola Valenciana, si és que aquesta fóra certa. Desconnectat #2 21-06-2011 19:32:00
Re: Un blaver amb trellatI tant! i que consti que els Antiblavers odiem i rebutjem qualsevol forma de violència. ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #3 28-06-2011 07:00:22
Re: Un blaver amb trellatVaig vore una marxa molt molt trankila molt mes de loq ue uno voldria, fa falta mes canya, que es tracta del valencià collons!! Jo vaig anar, per la meua part, com en la concentració anterior uns xics que una amiga (castellana i primera vegada present a una mani) en va presentar i portava l'estelada... va hi haure un debat de banderes (típic dels valencians no?)... xarrant xarrant amb un company (ei) de farts de lo mateix, perdent hasta lo poc que queda de la llengua.. concluirem lo mateix de sempre, lo que nia es lo que nia i no podem permetre pedre el país, la llengua, l'esperança per un poquet de blau a la bandera... que la bandera original algún dia si es el cas, tornara a regnar però ara la tenim que fer nostra, la bandera de la ciutat de València de fa molt es la que es, per mi es la major cagada per separar Castelló i Alacant, que lo que mes m'estime es el pais Valencia no la bandera vamos, que jo he naixcut amb la que es (oficial clar) i le plorada massa voltes (cosses del passat i la ignorància política que patim desde l'escola i si en casa damunt son espanyolets i religiosos :S) . Vaig portar a la mani la meua super bandera coronada (com altra gent) en vaig colocar com semrpe en els meus i amb companys, encara que amb prou companyia femenina que anava i la meua boxer anava una miqueta soles... doncs be... al final del tot, va vindre un toca collons,, sense tocar perque no en tenia massa ous ja que no mo vaig agarrar jo molt a bones, però un company d'Endavant va dialogar (el va deixar mal vamos) i tot en pau , però bueno, desp`res "no m'haguera estranyat vore una noticia tipus, un violent blaver agredix.....".. defensar la terra no es cap delicte Desconnectat |