No esteu identificat. #1 24-02-2011 15:13:04
Eleccions 2011 al País ValenciàBé, ja falta poc de temps per a que tots nosaltres el valencians puguem escollir al nostre màxim representant a la Generalitat i jo em pregunte qui creieu que mereix més el nostre vot? Tot sembla indicar que el PP pot tornar a guanyar sense cap problema tot i els nombrosos casos de corrupció i escàndols per ells protagonitzats, el tio Camps ja ha estat confirmat com a candidat. Però i els altres partits? El PSPV, BLOC, EUPV, ERPV......no creieu que sols un front comú contra el PP sería garantía de movilització de totes les forçes anti PP? Ja que l´abstenció afavoreix clarament al PP i molta gent no vota per apatía o per no creure que hi haga cap posibilitat de victòria però si tot es redueix a PP o altra candidatura forta, no penseu que podría perdre ja per fí el PP? “Vergonya, cavallers, vergonya!!” Desconnectat #2 24-02-2011 20:44:36
Re: Eleccions 2011 al País ValenciàAquesta mateixa discusió la tenen els nostres veïns valcomeros. No es posen gaire d´acord en el tema i la casa sense escombrar. Última edició per TirantLoNegre (24-02-2011 20:45:38) ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #3 24-02-2011 21:14:31
Re: Eleccions 2011 al País ValenciàJo tinc els meus dubtes de que el PP trega tanta majoria...Penseu que les enquestes a l'Estat espanyol les fan empreses afins a ells, i en qualsevol cas, no són exactes mai. Potser per això s'han posat tan nerviosos darrerament. Desconnectat #4 24-02-2011 23:48:45
Re: Eleccions 2011 al País ValenciàSi fos valencià també votaria el Bloc. Espero que no surti Camps un altre cop. Última edició per Toni_M (24-02-2011 23:48:57) Desconnectat #5 25-02-2011 08:45:01
Re: Eleccions 2011 al País Valencià
Penso que el PSOE Valencià té coses en comú amb el PSOE Català. Exemple, la exconsellera Tura que fa poc s´ha presentat a les primàries per ésser candidata a l´alcaldia de Barcelona (que ha perdut). No se que fa una dona que és tan catalana, en un partit espanyol com el PSOE (PSC). Jo m´hi jugo el bigoti que la Tura és independentista, i que no vol fer merdé a dins el seu partit perque cobra una bona pasta a fi de mes. ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #6 26-02-2011 00:24:21
Re: Eleccions 2011 al País ValenciàTambé al PSPV hi han pancatalanistes, una altra cosa es que deixen vore les seues opinions i que facen política d´acord amb elles. Desconnectat #7 28-02-2011 17:54:40
Re: Eleccions 2011 al País ValenciàEls senyors de val.com el que deurien d'entendre és que el Bloc no té la veritat absoluta ni es Déu (en especial els seus dirigents neoblavers, als quals servilment reverencien). Sols des de la humilitat i des de la unió sincera d'esforços es pot fer una mega-aliança de forces nacionalistes, on fins i tot se podria cercar un encaix per al PSPV (tot i que no és un partit estrictament nacionalista), com a garantia per a derrotar el PP. Desconnectat #8 01-03-2011 01:37:10
Re: Eleccions 2011 al País ValenciàA mi també m´agradaria una aliança anti PP, amb Camps imputat, Canal 9 manipulat, nostre litoral ple de formigó, la "Comunidad Valenciana" una part indisoluble d´Espanya i la nostra llengua arraconada i encara tenen grans possibilitats de victòria!!! “Vergonya, cavallers, vergonya!!” Desconnectat #9 01-03-2011 08:58:55
Re: Eleccions 2011 al País ValenciàCrec que ho he explicat molts vegades, malnaiscut, o potser la meua exposició ací no és clara. Desconnectat #10 01-03-2011 13:53:19
Re: Eleccions 2011 al País ValenciàEls PPCC són una paja mental, que no se la creuen ni els del Principat. Desconnectat #11 01-03-2011 15:37:28
Re: Eleccions 2011 al País ValenciàEls PPCC una palla mental???
En aquest context, quí és realment la palla mental? Espanya o els PPCC? Última edició per TirantLoNegre (01-03-2011 16:19:09) ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #12 01-03-2011 15:52:42
Això és el primer article del BLOC...Si jo fos Valencià els votaria. ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #13 01-03-2011 19:25:58
Re: Eleccions 2011 al País ValenciàCrec que la gent del Principat que escriu aquí va prou errada al voltant del que realment és el BLOC. Desconnectat #14 01-03-2011 20:04:55
Re: Eleccions 2011 al País ValenciàHo has clavat company Vinaròs, crec que has definit a la perfecció el que pretenen els del BLOC fent concessions a sectors blavers....... “Vergonya, cavallers, vergonya!!” Desconnectat #15 01-03-2011 22:25:57
Re: Eleccions 2011 al País ValenciàA veure, amics, no cal ser tan pesimista respecte al Bloc. Jo diferencia molt els dirigents (dels quals sols uns poquets són neoblavers, singularment Pepa Chesa i Pere Fuset) i les bases. Les bases del Bloc a més me mereixen molt de respecte, perquè són un dels col·lectius que més pateixen la violència i el terrorisme blaver. Desconnectat #16 02-03-2011 12:15:27
Re: Eleccions 2011 al País ValenciàDels PPCC hi haurà que parlar quan tinguem la meitat del parlament autonòmic, mentre continuem fora, tant s’hi val, és una palla mental (perdò per allò de paja). Hi ha que eixir de l’anonimat i l’extra-parlamentarisme, i per això cal confiar en una força solvent i sòlida del nacionalisme valencià i no en quatre invents vinguts del Principat, malalts de purisme i d’esquerranisme infantil (Lenin dixit). Desconnectat #17 02-03-2011 12:23:15
Re: Eleccions 2011 al País ValenciàBé, però aleshores, alacantí, com tu reconeixes, en algun moment s'haurà de parlar d'això. I de moment, per a entrar a les Corts, l'únic que se pot fer és una gran aliança o coalició de partits. En les darreres eleccions això li va servir al BNV, no ho oblides. Desconnectat #18 03-03-2011 10:13:44
M´agrada l´alacantí. Si fossim a val.com no m´extranyaria gens, però venint d´un antiblaver vol dir que realment els partits politics d´esquerres que venen del Principat són realment una bona palla mental. En el fons hi estic d´acord. ERC és una força política que no gosa de gaire confiança ara mateix, i SI és un invent que qualsevol dia farà un pet. ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #19 03-03-2011 19:37:41
Re: Eleccions 2011 al País ValenciàMacos, tal i com deia el meu pare, mala peça al teler! Última edició per TirantLoNegre (03-03-2011 20:44:12) ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #20 04-03-2011 09:11:19
Re: Eleccions 2011 al País ValenciàVist el panorama, valencians, si jo pogués votar a les eleccions, no votaria partits catalans amb delegacions al PV. Em sumo a la crida: bloc, bloc, bloc Desconnectat |