• Inici
  •  » Debat general
  •  » Ernest Maragall: Diu que l´independentisme ja no és una rauxa minoritària

#1 29-01-2011 22:26:51

TirantLoNegre
Membre

Ernest Maragall: Diu que l´independentisme ja no és una rauxa minoritària

http://www.feedbacktoday.net/feedback/fotos/ErnestMaragall330.jpg

I ja és el segón polític important al Principat que parla de l´independentisme com a un fenòmen seriós, com mai ho havia estat, i que ix amb força com a resposta de la societat catalana a les agresions de l´estat:

Ernest Maragall: "L'independentisme ja no és una rauxa minoritària"
El diputat del PSC i exconseller creu que les propostes independentistes "comencen a tenir aspectes de resposta racional" i adverteix que el seu partit ha de ser capaç d'oferir alguna alternativa....

La resta aquí:

http://www.ara.cat/politica/Ernest_Mara … 58388.html



Tot i que Ernest Maragall no és independentista, que es prengui el nou independentisme seriosament no ens pot deixar indiferents.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#2 30-01-2011 14:57:25

Toni_M
Membre

Re: Ernest Maragall: Diu que l´independentisme ja no és una rauxa minoritària

Estem molt emprenyats, jo mateix no era independentista, vaig creure durant molt de temps en allò de l'Espanya republicana federal però ja no hi crec.

Desconnectat

 

#3 31-01-2011 23:48:00

Webmestre
Administrador

Re: Ernest Maragall: Diu que l´independentisme ja no és una rauxa minoritària

Aquest serà germà de Pasqual, no?

Com a curiositat per als del Principat, no sé si sabeu que la mare de tots ells és valenciana, de cognom Mira, nascuda a València ciutat però originària de Monòver.

Desconnectat

 

#4 31-01-2011 23:50:14

Pendrach
Membre

Re: Ernest Maragall: Diu que l´independentisme ja no és una rauxa minoritària

Toni_M, jo passe igual que tu...

Jo, quan era xiquet, estimava a Republica Federal Espanyola i ara ja no... estava molt decebut perquè la relació entre la meua família i els veïns valencianoparlents és dura perque ells ens veien com forasters... Segons mon pare que ve de la família manxega, tot això és normal perquè si parlem en català en un poble castellà, els veïns ens menyspreen.

El nacionalisme és natural i sempre ha existit des dels hòmens primitius, perquè és territorial racional i cultural.

Els castellans "espanyolistes" són "chauvinistes" més cruel i irracional. Preferim els castellans "comuners" perquè són més democràtics que aquells.

Desconnectat

 

#5 01-02-2011 11:27:18

TirantLoNegre
Membre

Re: Ernest Maragall: Diu que l´independentisme ja no és una rauxa minoritària

Webmestre escrigué:

Aquest serà germà de Pasqual, no?

Com a curiositat per als del Principat, no sé si sabeu que la mare de tots ells és valenciana, de cognom Mira, nascuda a València ciutat però originària de Monòver.

Sí, és el germà d´en Pasqual.

No m´extranya gens que tingui descendència valenciana. Jo també tinc descendència valenciana (d´Alcoi) per la banda del meu avi patern.

Toni i Pendrach, Jo també creia en un estat federal abans inclús del nou estatut Maragaià. Després, a mida que l´estat ens collava més, em vaig adherir a la idea d´un estat confederal (més cap a la banda de CiU i més concretament de Josep Antoni Duran i Lleida).

Finalment, amb tots els atropellaments del TC i el TS, estic a l´espera del que farà en Mas amb el Concert econòmic. Però com que això també fracasarà ja tinc el vot preparat cap a la independència.

Com que el proper President del Govern espanyol serà l´Aznar (Rajoi == Aznar), l´independentisme ho té més fàcil que mai.


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » Ernest Maragall: Diu que l´independentisme ja no és una rauxa minoritària

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.