"Perquè pots veure de quanta honor és digna [Casa Reial de Catalunya-Aragó], car és Casa que Déu ha elegida a fort grans obres a fer, e a fort meravelloses."
No esteu identificat. #1 12-01-2011 12:53:22
Vosaltres li posaríeu a un fill de nom Aitor Alan?Ho dic perquè un dels principals responsables dels xiquets de les JJGAV es diu així. Desconnectat #2 12-01-2011 23:17:51
Re: Vosaltres li posaríeu a un fill de nom Aitor Alan?Mai, els noms compostos en plan telenovel·la veneçolana no m'han agradat mai xD Desconnectat #3 13-01-2011 11:53:31
Re: Vosaltres li posaríeu a un fill de nom Aitor Alan?Home a mi Aitor no em desagrada, Alan no i tampoc l'he sentit massa, però com Toni_M a mi els noms compostos em sonen a post-guerra o telenovela. Desconnectat #4 13-01-2011 14:15:35
Re: Vosaltres li posaríeu a un fill de nom Aitor Alan?Jo el nom compost més recargolat i txorra que he sentit mai fou 'Gerardo-Andrés' xD No es pot tenir més mal gust (o ràbia premeditada pel teu fill) hehe Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #5 14-01-2011 18:22:04
Re: Vosaltres li posaríeu a un fill de nom Aitor Alan?Doncs diré la meua. Els noms, per separat, em semblen bonics fins i tot. Ara bé, tots junts, ho trobe una combinació coent i ridícula. Desconnectat |