"Cuentan de un sabio que un día \ tan pobre y mísero estaba, que sólo se sustentaba \ de las hierbas que cogía. \ ¿Habrá otro, entre sí decía, \ más pobre y triste que yo? \ Y cuando el rostro volvió, \ halló la respuesta viendo \ que otro sabio iba cogiendo, \ las hierbas que él arrojó."
No esteu identificat. #1 12-09-2006 21:37:04
Solucions a la pobresa mundialDins de la línia de diversificar la temàtica, vaig a proposar un tema de gran volada: Les possibles solucions a la pobresa mundial. Desconnectat #2 25-09-2006 15:51:26
Re: Solucions a la pobresa mundialSi en lloc d' obligar els Païssos Catalans- per cert els qui més aporten al sosteniment de tot l'Estat- a ser "solidaris" ( quin populisme demagògic, Déu meu!) amb les regions "pobres" de l' Estat, dediquessim aquesta aportació als pobles i païssos del Tercer Món, si qu'estariem fent una política de solidaritat de debó. Aixó si que n'és d'equitatiu i just i no mantenir la Monarquia, l'Esglèsia i els funcionaris d' Extremadura ( és la Comunidad amb més funcionaris per habitant de tot l'Estat ) o els "parlamentaris" dels Parlaments autonòmics de Madrid, Toledo, Fachadolid, Santander, Oviedo- Déu meu, quin munt de Parlaments i tots en mans del PP$OE!- Desprès faria destinar les comissios que ens cobre el Banc i ja vorieu com Africa deixava rapid de patir la fam i la pesta. "Qui controla el present, controla el passat. Qui controla el passat, controla el futur." Desconnectat #3 28-09-2006 04:27:39
Re: Solucions a la pobresa mundialLa solució a la pobresa mundial és difícil perquè el capitalisme no ha madurat. Segueix igual de salvatge com sempre. El capitalisme ha de canviar-se des de dins, doncs les alternatives ja no existeixen. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #4 10-11-2010 14:42:12
Re: Solucions a la pobresa mundialAquest també és un tema que vaig a rescatar. Desconnectat #5 11-11-2010 11:41:29
Re: Solucions a la pobresa mundialTotalment d´acord amb Eiximenis, Espanya "es un dislate" com diuen els castellans. 17 Comunitats autònomes totalment articicials. En realitat hauriem d´esser només 5 que s´haurien de correspondre amb les 5 nacions de l´estat. Totes les altres realitats artificials haurien d´estar a dintre de Castella, i s´haurien d´eliminar tots els cossos funcionarials artificials que ens costen tant de mantenir. ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat |