• Inici
  •  » Debat general
  •  » A Sentandreu, el GAV i CV sí que se'ls hauria de pegar foc.

#1 17-12-2010 19:12:23

A Sentandreu, el GAV i CV sí que se'ls hauria de pegar foc.

Mireu les darreres declaracions del borinot / malparit /fill de puta de Sentandreu:

http://www.levante-emv.com/comunitat-va … 66416.html

Amb la seua retòrica habitual de persona en el límit de la subnormalitat, diu que cal calar foc a l'AVL. Això és una incitació a la violència que m'encantaria que algú denunciara.

Si s'ha de calar foc a algú és a ell, al GAV, a Manolo Latorre, a CV.

Igual que ara des de valenciafreedom, ja estan "planificant" nous atacs a Joan Laporta quan vinga a presentar el seu partit a València, i al Correllengua en Llombai (Ribera Alta). Aquesta gent no entén la llibertat d'expressió i de manifestació.

Com que ja portem prou anys aguantant que vinguen a molestar i intentar rebentar els nostres actes, jo propose que se'ls reba com cal, amb una escopeta de caça, i que se'ls tire fora a escopetades, si venen a molestar-.nos.

Ho senc si el llenguatge és molt violent, potser ara em tiraran fora, però és que estic molt calent ja amb aquesta gentola. No hem de consentir que passe el mateix que passà en el Casal Jaume I de Sueca just ara fa 3 anys.

Per cert, m'encanta veure que en la conferència del GAV tots són vellets. A veure si la palmen prompte i deixen de molestar-nos.

Desconnectat

 

#2 17-12-2010 19:47:37

Webmestre
Administrador

Re: A Sentandreu, el GAV i CV sí que se'ls hauria de pegar foc.

Sí, botador de màrgens, no podem permetre missatges com aquest, per la qual cosa t'hem d'expulsar.

Per la nostra banda, reiterem el que ja hem dit moltes voltes de que no tenim res a veure amb aquestes coses, i en qualsevol cas:

12- Els moderadors d'aquest fòrum no es fan responsables del contingut dels missatges publicats pels usuaris de la web. Només els usuaris són responsables dels seus missatges.

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » A Sentandreu, el GAV i CV sí que se'ls hauria de pegar foc.

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.