No esteu identificat. #1 01-09-2006 23:08:47#2 01-09-2006 23:23:07#3 04-09-2006 00:09:31
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)Que es pot fer al respecte? Lo de les banderes espanyoles no m'asusta tant com les blaveres ( que son relativament noves ). A més de moment baig els escuts de les comparces "cristianes" hi han senyeres, però ha sentit "per ahí" que a Alcoi ja han canviat les senyeres per blaveres als escuts. Creeu que es preocupant? Última edició per delsPPCC (04-09-2006 00:18:40) Desconnectat #4 04-09-2006 00:14:37
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)Amiga, ja és positiu que en el teu poble se posen quatribarrades. Desconnectat #5 04-09-2006 19:05:54
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)fa 12 anys al meu poble era corrent vore espanyoles, senyeres (4barrades) juntes. però poc poc van desapareixen les estanqueres. només ne queden 4 i 3 son militants del PP. si vols fer-los mal, posa la senyera/4 barrada, amb l'estelada i la blavera. Desconnectat #6 07-09-2006 22:11:29
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)No es trata d'això . Lo que vuic dir es que ací a les comarques de mes al sud (Alacant) estan intentan llevar les banderes "espanyoles" sustituin-les per les BLAVERES. Això es lo greu del asunt. Última edició per delsPPCC (07-09-2006 22:12:03) Desconnectat #7 07-09-2006 23:44:32
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)PPCC no te l'agafes tant a al tremenda i pensa que potser hi ha un canvi en la mentalitat dels espanyolistes. Es comença la metarmorfosis de espanyol a Valencià i pot ser que molt aviat canvien a la senyera dels Valencians (les quatre barres roges dalt un camp d'or) Desconnectat #8 08-09-2006 00:56:28
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)Home la teoria que tinc es que al franquisme canviaren les senyeres per espanyoles sense massa resistencia. Hi hava molt d'analfabetisme i sols es pensava en treballar per menjar. Torne a dir... lo preocupant es que estan canvian-se les tornes i les espanyoles pasen a ser blaveres; per a mi tindrien que ser SENYERES. Que les blaveres de Castalla son les banderes més "noves" de totes les penjades. Desconnectat #9 15-09-2006 00:49:05
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)vosotros sois los k pediais libertad de expresion? la gnte lista pone la real señera y la bandera española xq stamos aunqe os joda en ESPAÑA y en la comunidad valenciana.MAI MOS FAREU CATALANS Desconnectat #10 01-10-2006 02:11:14
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)El poble valencià és espavilat per algunes coses: Per fer negocis, per muntar empreses, per fer de pintors, de músics, per bufar ( en sentit d'aparentar el que no s'és ).... ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #11 01-10-2006 11:49:00
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)
No s'ha de menysprear el franquisme. No oblidem que els seus "mestres" havien estat la Itàlia feixista i l'Alemanya nazi. I aquests règims dominaven les tàctiques de propaganda i adoctrinament de la població com ningú. I tampoc s'ha d'oblidar que en el sistema educatiu franquista, l'adoctrinament ideològic era essencial, a través de, me sap mal dir-ho, però era així, l'assignatura de religió (on s'educava la gent en el nacionalcatolicisme), la història (explicada a la seua manera) i fins i tot eixa assignatura tan curiosa que es deia F.E.N. (Formación del Espíritu Nacional). Desconnectat #12 03-10-2006 06:08:31
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)Tens raó webmestre1 en que els mestres del franquisme no eren ignorants. Volía dir que no estaven pedagògicament a l'alçada de l'avantguarda en educació. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #13 08-01-2007 23:17:08
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)Soc castellut i fester, i em dol en tota l'ànima el descontrol ideològic que hi ha al meu poble, sobretot quan aplega setembre: les festes de moros i cristians. la gent comença a penjar senyeres de tot tipus, blaveres i espanyoles(amb les que no estic gens identificat) i quatribarrades. respecte a aquest tema he de dir que és molta la gent que mostra aquestes senyeres sense cap tipus de coneixement, sols ho fan per fer-ho, perque són festes; despres estan els que estan estancats en la tradició blavera que sempre ha pesat al meu poble i que és molt difícil de contradir, ja que als que són partidaris de l'estelada els tracten com si foren terroristes... Desconnectat #14 09-01-2007 14:22:43
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)Castalla on està? "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #15 09-01-2007 17:41:04
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)Castalla està a la comarca de l'alcoià, a mes o menys 30 km d'Alcoi i altres 30 d'Alacant, el poble està al mig de la Foia de Castalla, prop d'ibi i Onil, Desconnectat #16 09-01-2007 19:55:05
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)xDDD no calia tanta explicació home, em dius "a l'Alcoià" i sobra. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #17 10-01-2007 15:31:31
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)mmm... una mica de off-tòpic xDDD En lluita per salvar el Pais Valencia! No et deixarem morir MAI!!!! Desconnectat #18 10-01-2007 17:34:59
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)off-tòpic per? xD Desconnectat #19 30-01-2007 21:49:15
Re: Festes de Castalla, valencians perdent la seua identitat (fotos)Doncs no fa tans anys a les festes de Cocentaina, que hi és a prop, no es veia tampoc tanta blavor com ara. Jo pensava que era pel cantonalisme alacantí, que a la "provincia" va escampant-se, i no accepta la quatribarrada amb el blau com a bandera pròpia. Desconnectat |