"Perquè pots veure de quanta honor és digna [Casa Reial de Catalunya-Aragó], car és Casa que Déu ha elegida a fort grans obres a fer, e a fort meravelloses."
No esteu identificat. #1 26-04-2010 11:09:46
Els neoblavers no apleguen enguany ni a 20 personesMalgrat la canxa desmesurada que els donen altres webs, malgrat la seua prepotència de presentar-se com als únics nacionalistes valencians, malgrat tantes i tantes coses, al final cadascú rep el que se mereix. Desconnectat #2 31-05-2010 01:13:54
Re: Els neoblavers no apleguen enguany ni a 20 personesMira, Webmestre, estic molt i molt preocupat. Resulta que un web suposadament proppcc (supose que sabràs quin és) patim els catalanistes constants atacs i sabotatges per part dels neoblavers. Desconnectat #3 01-06-2010 21:40:18
Re: Els neoblavers no apleguen enguany ni a 20 personesno esta el lick apropiat per a veure eixos 20 defensar la terra no es cap delicte Desconnectat #4 02-06-2010 13:07:18
Re: Els neoblavers no apleguen enguany ni a 20 personesEixa web que dius, filarjos, anem a dir clarament quina és, el Racó Català, i el moderador gracioset que dóna canxa a aquesta gentola se diu Rei del Mam. Aquest moderador va de gracioset però és imbècil. En el fons crec que no és ni nacionalista ("catalanista" diu ell que és, bé, regionalista del Principat). Desconnectat #5 05-06-2010 22:31:06
Re: Els neoblavers no apleguen enguany ni a 20 personesSeria una bona campanya, Webmestre. A més, pareix que el missatge neoblaver està calant en alguns "catalans". Desconnectat #6 05-06-2010 23:09:45
Re: Els neoblavers no apleguen enguany ni a 20 personesMés que calar, filarjos, jo diria que hi ha una part de regionalistes del Principat als quals sempre els ha fet nosa el PV. I la prova la tenim ara en Reagrupament, que ha renunciat explícitament als PPCC. De fet jo diria que una part de "nacionalistes" del Principat volen la "independència" del Principat i au. Per tant, tampoc m'estranya que hi haja gent d'allà dalt que li riga les gracietes als neoblavers. Desconnectat #7 07-06-2010 21:04:20
Re: Els neoblavers no apleguen enguany ni a 20 personesJa està encentada la campanya, filarjos, mira en l'apartat de "Campanyes". Desconnectat |