"Suplica a Déu, ama els parents, conrea les amistats, fes donacions, camina amb els bons, saluda de bon grat, respecta els majors, tingues respecte a les lleis, custodia les teues coses, mostra diligència, tingues cura de la família, que ja és prou, dorm, respecta els juraments, lluita per la pàtria, llegeix llibres."
No esteu identificat. #1 18-07-2008 21:46:31
La cavalcada de Coalision blavensiana a AlbalWeno,doncs fa poc cotilletjant el forum valenciameerdom e trobat aixo: Desconnectat #2 18-07-2008 22:16:54
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a AlbalTé molt de mèrit que sigues dels nostres siguent d'Albal. La veritat és que el teu poble per desgràcia està ple de blavers, no sé per quina raó. Desconnectat #3 18-07-2008 22:54:05
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a AlbalSi webmestre,per desgracia aci el blaverisme es molt present,aci E-2000 va estar a no res d conseguir un concejal,Albal es blaver per que em tingut un alcalde franquista des de els anys 70 si no m´equivoque fins el 2003 donant el poder al PP,que per cert l´alcalde franquista s´anomena Agustí Zacares,en les seues ultimes 4 alcaldies va ser representant d´Unio Valenciana.Ara governa el PSOE-PSCV,que no esta fent res per a solucionar aquet problema,les uniques coses bones que ha fet es tirar fora,el monument als caiguts,llevar els noms feixistes dels carrers,i que es fera la trobada d´escoles en valencià,cosa que els blaveros la varen boicotetgar,entre els quals tambe participava el PP repartint enganxines blaveres, posant senyeres coronades,etc... Desconnectat #4 20-07-2008 19:35:06
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a AlbalVa qui s´apunta? Desconnectat #5 20-07-2008 23:16:03
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a AlbalPer a estes coses millor quedar per privat, Albal, ja saps que els blavers, com son uns vagos de merda que viuen dels seus pares i no peguen pal a l'aigua, es pasen el dia mirant les nostres webs i ja hauran llegit açò. Contacta amb algun moderador com Gandia que et puga assenyalar com quedar amb la gent. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #6 21-07-2008 18:39:19
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a AlbalTu ja saps que aniré Desconnectat #7 21-07-2008 22:55:23
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albaljo m'apunte! que jo sóc també de l'horta sud! és més, propet d'Albal. Desconnectat #8 22-07-2008 10:02:41
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a AlbalÉs cert que el simple fet de vore a un ganao de pijos de capital fent el moniato damunt d´un tractor agrícola és impagable però...no penseu que tal volta els donem més importància de la que realment tenen? Desconnectat #9 22-07-2008 13:26:19
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a AlbalHome... és clar que no hem de donar-los publicitat... però tampoc és plà de que ells puguen vindre a alguns dels nostres actes a fer-nos la mà i nosaltres sempre "anant de bons", jo crec que és hora de deixar-se de tonteries. Desconnectat #10 27-07-2008 12:45:40
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a AlbalHui es el diaaaa Desconnectat #11 27-07-2008 22:17:15
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a AlbalWeno xicons,acave d vindre d la cavalcada,i be bon ambient d festa,sobretot aquell tractor que posa musica dels Bajoqueta Rock,jejeje,i be,a lo que anem,com vaig dir,CV participaria a la cavalcada,jajajajaja,no podien ser mes ridiculs,al seu tractor i havia una pancarta que posava ´´LA BARRACA DEL MIEDO`` ajajajajajajajaja,damunt que estava en castella,esque no podien ser mes burros.Despres hi havia un xicon d´uns 14 anys repartint misteles,normal ixe tio es deuria d´entrenar bebent alcol els cap d setmana en els botellons XD,lo mes bo esque anaven donant gots d mistela a tot el mon fins i tot a xiquets que no pasaven els 12 anys.En general quitant als blaveros,la cavalcada a estat genial. Desconnectat #12 27-07-2008 23:48:12
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a AlbalMare meua, això deu haver estat impressionant. No tindràs alguna foto per ahí? Hòstia, és que ni pa dissimular, eixe dia són capaços de fer alguna cosa en valencià... Desconnectat #13 28-07-2008 00:22:30
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a AlbalMare meua, quin ridícul. Jo faig el ridícul de tal manera i no torne a eixir de casa mai mes xDDD Desconnectat #14 28-07-2008 08:44:47
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a AlbalO siga, Coalición Antivalenciana no és només un partit a favor de donar pallises a falleres majors (cas Muñoz Carpi), sino també "endronguen" als nostres xiquets? Ho tenen tot! _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #15 28-07-2008 12:22:17
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a AlbalNo per desgracia no tinc fotos,per que en el carrer on estaba posat hi havia poca gent,i si feia una foto s´aurien quedat en ma cara,i com ja sabeu el meu poble esta infectat de fem blavera,apart que la meua camera tinc que posar-li piles,pero conec a uno,qu va fer varies fotos a molts tractors,si veig que te la de CV,vos la pase.Per cert,a mi m´havien dit lo mateix golet,que anaven repartint llibres d Lo Rat Penat,no se si es cert,per on an passat a mi solament m´havien dit si volia mistela,pero per el carrer on estava,no donaven paparets,per lo que m´havien contat ami me dien que anaven donant mistela des de el principi d la cavalcada.Que mira que el recorregut d la cavalcada era llarg,igual tindrien lo menys 4 botelles,XD.A mi m´havia fet gracia uno que tenia pinta de bakaleto de l´any 1994 jajajajajaja,portava un monyo d´estos dels anys 90 XD. Desconnectat #16 28-07-2008 17:27:00
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a AlbalBé, crec que les modes i la forma de vestir és personal, però sent una gent tan tan tancadeta de mires, no m'estranya ja cap pinta que puguen dur XD Desconnectat #17 29-07-2008 20:48:43
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albaljo no vaig poder anar... ho sent xics Desconnectat #18 29-07-2008 21:00:34
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albaljajajaj PAÍS VALENCIÀ EL NOM ESTÀ BEN CLAR!! Atzukak!! Desconnectat #19 31-07-2008 00:05:59
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a AlbalGolet es veritat,eixos lameculs del PP,estaven repartint llibres de lo rat penat,o dic, per que tinc un cosi xicotet que en sa casa te ixe llibret que li havien donat els madrilenyets en la cavalcada,jo esque en la zona on estava pel casc antic donaven misteles.Avore si hi ha sort i l´any que be estos subnormals no participen en la cavalcada,per que ixa gent el que fa es polititzar una festa,i una festa a de ser per a divertirse i pasar-ho be,no per a fer el gilipolles repartint llibrets que parla de politica,etc... Desconnectat #20 09-08-2008 13:03:34
Re: La cavalcada de Coalision blavensiana a Albalx dsgracia l meu poble tambe sta ple d caragols amb sal, s a dir blavers...i l poble sta ple d pintades antifeixistes, les antifeixistes taxades i al costat pintades feixistes i dspres les feixistes taxades i al costat + antifeixistes...barxeta, ja no s l k era, avanla deien la petita rusia jjj, xk stava ple d comunistes i ara ja no n keden gaire... ----------------------->(|¡*¡|)kbanesbarxeta(|¡*¡|)<------------------------------ (|¡*¡|)(|¡*¡|) Desconnectat |