"Seinors, audir (escoltar) e entendre devem Nostre Senior per la Sancta Scriptura, e com nos apelà (digué) dolzament: -Tornad-vos a mi, zo dix Nostre Séiner, ab tot lo vostre cor e ab tota vostra pensa. No dix mica (no digué) ab la meitad del cor, mas ab tot lo cor; perquè quar (car) del cor ixen totes les obres que són feites; primerament són pensades e pus (després) són messes (posades) en obra".
No esteu identificat. #21 23-07-2008 04:16:51
Re: Noticia impactant sobre unio valenciana !!"América es inmensa y toda ella, excepto el importante bocado de Brasil, fue culturizada por los españoles". Sí sí, diu CULTURIZADA :-S Desconnectat #22 23-07-2008 10:20:05
Re: Noticia impactant sobre unio valenciana !!hahaha es impresionant açò... només em queda odi i resignació de llegir açò, en conclusió, me'n vaig a viure fora del País Valencià i com que "malament" m'han educat ensenyant-me la llengua nacional, m'he de pegar colps en el cap, anem a oblidar-la. Açò es una estratègia dels blavers que no poden aprendre quasi res i necessiten oblidar o simplement no aprendre la llengua per aprendre'n noves coses xd. Desconnectat #23 23-07-2008 11:09:26
Re: Noticia impactant sobre unio valenciana !!M'encanta València Wii, és la quintaessència de l'auto-odi que pateixen els blavers, que s'avergonyeixen de ser valencians i exalten el ser espanyols damunt de tot. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #24 23-07-2008 17:25:23
Re: Noticia impactant sobre unio valenciana !!i no ens oblidem.. de que el diari està escrit en la seua inmensa majoria en perfecte castellà...llevat d'algunes seccions..crec que si fora plenament en valencià o el que siga això que escriuen els blavers, el compraria més gent. Desconnectat #25 23-07-2008 21:29:45
Re: Noticia impactant sobre unio valenciana !!Bé, ara ja no es pot ni comprar XDDD Desconnectat |