"La causa per què és tan fructífera aquella regió e tan temprada sí és que com l'esfera del sol dóna en paraís terrenal, que reverbera en la ciutat e regne de València, perquè li està de dret en dret; e d'ací li ve tot lo bé que té."
No esteu identificat. #1 12-04-2008 18:36:32
InfoTV comença a emetre també per InternetInfoTV, la televisió que s'autodefineix plural, democràtica, professional i en valencià, amb una programació notablement diferenciada de la resta de canals del mapa audiovisual valencià, va començar ahir a emetre per Internet, a través de la seva plana web. Els internautes poden trobar durant les 24 hores del dia la mateixa emissió que la cadena difon diariament per l'àrea metropolitana de València, des del repetidor de Perenxisa. Desconnectat #2 12-04-2008 22:30:06
Re: InfoTV comença a emetre també per InternetMolt bona solució, ahir m'ho van dir i vaig estar una estona mirant un programa. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #3 13-04-2008 12:37:31
Re: InfoTV comença a emetre també per Internetes vergonyos que els valencians tinguem que vore una televisio privada per a tindre informacio de qualitat...un 10 per info TV Desconnectat |